Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Завдання. Вивчення основ роботи з програмою CorelDraw




Вивчення основ роботи з програмою CorelDraw

 

Мета: Оволодіти базовими навиками роботи з пакетом CorelDRAW

 

Ознайомитися з інтерфейсом програми CorelDRAW. Створити новий файл.

Ознайомитися з інструментами малювання. Намалювати хатку.

Ознайомитися з методами Переміщення та Копіювання об'єктів. Скласти пазл.

Шляхом зміни форми об'єкта намалювати фігурну стрілку та зірку.

Ознайомитися з меню “Формування”. Використовуючи методи створення скосів об'єктів намалювати вазу.

Використовуючи меню “Перетворення” намалювати квітку з фігурними пелюстками

Ознайомитися з командами Групування, Розгрупування. Об'єднання та розбиття об'єктів на частини. Вставка символів. Створити квітку з павуком.

Ознайомитися з методами створення градієнтних заливань. Намалювати вазу з квітами.

Використовуючи інструмента Контур намалювати герб України.

Ознайомитися з використанням спеціальних типів заливань. Створити ефект відображення у воді.

Використовуючи інструмент текст створити рекламне оголошення.

Ознайомитися з принципами створення параграфного тексту. Створити привітання.

Ознайомитися з принципами створення інструменту „Лінзи”

Ознайомитися з принципами створення ілюзії скла.

Дати відповіді на контрольні запитання.

Оформити звіт

Матеріали та обладнання.

Персональний комп’ютер, прикладний програмний продукт CorelDRAW, методичні рекомендації щодо виконання лабораторного заняття.

 

Вказівки до роботи.

В процесі виконання лабораторної роботи рекомендується користуватись вбудованою довідкою програмного продукту CorelDRAW.

 

Теоретичні відомості.

Векторний редактор CorelDraw історично, вважається за основний пакет створення і обробки векторної графіки на платформі Windows. До його переваг відносяться розвинена система управління і обширні засоби налаштування параметрів інструментів. По можливостях створення найскладніших художніх композицій CorelDraw перевершує конкурентів. Проте інтерфейс програми вважається непростим для освоєння.

Векторний графічний редактор CorelDraw канадської фірми Corel Corporation здобув популярність завдяки широким можливостям, наявності величезних биб­лиотек готових зображень, могутній вбудованій системі навчання і підказок. Деякі засоби CorelDraw не мають аналогів в інших векторних редакторах і роблять його унікальним продуктом. Тісна інтеграція CorelDraw з пакетом обра­ботки растрової графіки Corel PhotoPaint і програмою верстки Corel Ventura Publisherпозволяет створити закінчену систему підготовки електронних і поли­графических публікацій.

Інтерфейс CorelDraw виконаний в традиціях, що стали стандартом де-факто для застосувань в операційній системі Windows. Вікно програми має стандартні елементи: робоче поле, рядок заголовка, рядок меню, рядок стану, панель інструментів, інші панелі, склад яких може визначати користувач, смуги прокрутки і інше. Проте інтерфейс CorelDraw має і свої особенно­сти, що відрізняють його від інших програм.

По-перше, конфігурація інтерфейсу може бути настроєна аналогічно іншим популярним графічним пакетам, наприклад Adobe Illustrator або Macromedia FreeHand. Тобто користувач, звиклий до роботи в середовищі цих редакторів, при переході до CorelDraw може залишитися в рамках вже освоєного інтерфейсу.

По-друге, починаючи з восьмої версії з'явився особливий тип елементів управління — Dockers, або стыкуемые палітри. Такі палітри володіють властивістю «при­клеиваться» при перетяганні мишею до однієї із сторін робочого поля або один до одного з утворенням вкладок. Заголовок вікна палітри містить закриваючу і згортаючу кнопки. Зручність застосування стыкуемых палітр полягає в тому, що при їх згортанні (розкритті) автоматично змінюється розмір робочого поля і користувачеві немає необхідності уручну масштабувати вид зображення, що потрібний в інших програмах. На палітрах розміщені эле­менты управління відповідними операціями або властивостями об'єкту. Цікавими особливостями володіє панель властивостей (property Ваr). Склад її елементів управління динамічно міняється залежно від типу вибраного об'єкту. Тобто при виборі тексту на панелі властивостей з'являються елементи управління властивостями тексту, при виборі лінії — елементи управління властивостями лінії і так далі. Склад елементів управління на панелі властивостей для кожного типу об'єктів також може бути змінений користувачем на свій розсуд. На відміну від Adobe Illustrator, програма CorelDraw уміє працювати з багатосторінковими документами, тобто кожна сторінка є окремим об'єктом.

Интерфейс CorelDraw

Робоче вікно векторного редактора CorelDraw

Діалогові вікна

Діалогові вікна призначені для задання відповідних настроєм.

Діалогове вікно може відкриватись і згортатись користувачем. Таке вікно називаєтся "докер".

 

Маркери обертання і зміщення

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 514; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.