КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Список рекомендованої літератури. Художньо-сценічне оформлення постановки
Художньо-сценічне оформлення постановки Відпрацювання технічної та акторської майстерності виконавців Постановка хореографічного твору з розгорнутою драматургією Добір виконавців. Аналіз хореографічних образів Тема 8. Розробка композиційного плану. Робота з виконавцями Розробка програми стосовно законів драматургії. Розробка композиційного плану постановки з розгорнутою драматургією: розробка композиційного плану: визначення драматургії, музичного матеріалу, хореографічного тексту, малюнків, ракурсів, їх поділ на такти. Хронометраж. Доцільність використання прологу та епілогу. Розподіл композиційно-хореографічного матеріалу між основними частинами за драматургією, його графічно-текстове наповнення.
Розгорнутий аналіз хореографічних образів. Добір із числа однокурсників або студентів молодших курсів виконавців з урахуванням характеристик дійових осіб, обґрунтування вибору.
Постановка хореографічної композиції (робота студента-постановника з виконавцями). Ознайомлення виконавців з темою, ідеєю, сюжетною основою майбутньої постановки; розподіл ролей, надання характеристики хореографічним образам. Показ та вивчення з виконавцями основних рухів, комбінацій, підтримок тощо.
Робота студента як педагога-репетитора над удосконаленням техніки виконання та акторської майстерності виконавців. Відпрацювання окремих частин та хореографічної казки в цілому. Вироблення чіткості і злагодженості у виконанні малюнків, композиційних перебудов, взаємодії між виконавцями з метою посилення емоційного впливу на глядача. Розробка та обґрунтування студентами сценографії та світлової партитури.Розробка та презентація ескізів костюмів, зачісок, макіяжу, аксесуарів і реквізиту, як засобів характеристики хореографічних образів і посилення видовищності композиції. Відповідність художньо-сценічного оформлення постановки її творчому задуму, драматургії, музичному та лексичному матеріалу.
Основна 1. Голдрич О. Хореографія: [Посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю] / Олег Голдрич. – Львів: Край, 2003. 2. Есаулов И. Г. Хореодраматургия (Искусство балетмейстера) / И. Г. Есаудов. – Ижевск: Изд. дом. «Удмуртский ун-т», 2000. 3. Кривохижа А. М. Гармонія танцю: [Навч.-метод. посіб. з викладання курсу „Мистецтво балетмейстера” для хореографічних відділень пед. університетів] / А. М. Кривохижа. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2006. 4. Литвиненко В. А. Зразки народної хореографії: [Підручник]. 2-е вид. / В. А. Литвиненко. – К.: Альтерпрпес, 2008. 5. Нагайцева Л. Композиция танца / Л. Нагайцева. – Краснодар: КГИК, 1991. 6. Шевченко В. Т. Мистецтво балетмейстера в народно-сценічній хореографії: [Навчально-методичний посібник для вищих навчальних закладів культури і мистецтв України] / Валентин Шевченко. - К.: ДАКККіМ, 2006. Додаткова 1. Балет: энциклопедия / Под ред. Юрія Григоровича. – М.: Сов. энцикл., 1981. 2. Богданов Г. Несколько шагов к фольклору: [Уч-метод. пособ.] / Г. Богданов. – М.: Искусство, 1996. 3. Гуменюк А. І. Народне хореографічне мистецтво України / Андрій Гуменюк. – Київ: Мистецтво, 1963. 4. Захава Б. Е. Мастерство актера и режиссера / Б. Е. Захава – М.: Просвещение, 1973. 5. Захаров Р. Слово о танце / Р. Захаров. – М.: Мол. гвардия, 1979. 6. Захаров Р. Сочинение танца / Р. Захаров. – М.: Искусство, 1989. 7. Захаржевская Н. П. Костюм для сцены / Н. П.Захаржевская. – М.: Сов. Россия, 1974. 8. Пасютинская В. М. Волшебный мир танца / Валентина Пасютинская. – М.: Просвещение, 1985. 9. Смирнов И. В. Искусство балетмейстера / Иван Смирнов. – М.: Просвещение, 1986.
10. Советские балеты. Краткое содержание / Сост. А. М. Гольцман. – М.: Сов. композитор, 1985. 11. Фокин М. Против течения / Михаил Фокин. – Л.: Искусство, 1981. 12. Чміль В. А. Танці Запорізького краю в обробці З. Сизоненка / В. А. Чміль. – Мелітополь: ООО „Видавничий будинок ММД”, 2005. 13. Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник. - 3-є вид. - К.: Знання-Прес, 2003. 14. Шереметьевская Н. Танец на эстраде / Наталья Шереметьевская. – М.: Искусство, 1985. 15. Яницкая М. Д. Методика собирания и записи танцевального фольклора / М. Д. Яницкая. – М.: ВНМЦ народного творчества и культпросветработы, 1981.
Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 450; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |