Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Необхідність стиску зображень

АЛГОРИТМИ СТИСКУ ЗОБРАЖЕНЬ БЕЗ ВТРАТ

ЛЕКЦІЯ 13

Питання й вправи

1. Які етапи виділяються у свето-тіньовому аналізі?

2. До якого типу ставиться алгоритм Аппеля: ітеративному або рекурсивному?

3. Чи можливо використання алгоритму Аппеля для сцен з неповним затіненням?

4. Що таке тіньовий буфер? Чим він відрізняється від традиційного Z-Буфера?

5. У чому складається модифікація алгоритму Вейлера-Азертона для виконання свето-тіньового аналізу?

6. У якій моделі освітленості можна використовувати метод излучательности?

7. Чим відрізняється трасування променів у глобальній моделі освітленості від методу видалення невидимих граней?

8. Які складові інтенсивності розглядаються в методі трасування?

9. Яким образом можна використовувати двійкові дерева в алгоритмі трасування?

10. Який спосіб завдання поверхні найбільш зручний для текстурирования?

11. У чому складається ідея моделювання мікрорельєфу при нанесенні текстур?

 


Необхідність стиску зображень. Неіснування ідеального алгоритму. Алгоритми кодування довжини повторення (RLE): RLE - бітовий рівень, RLE - байтовый рівень. Словникові алгоритми: алгоритм LZ77, алгоритм LZW. Алгоритми статистичного кодування: Алгоритм Хаффмена. Арифметичне кодування.

Типове зображення, отримане цифровою фотокамерою, має дозвіл порядку 3000×2000, тобто близько 6 мегапикселей; для передачі кольору звичайно використовується 24 битка на пиксель. Таким чином, обсяг вихідних даних становить порядку 17 мегабайт. Для професійних пристроїв уведення зображень розмір одержуваного растра може бути значно більше, а глибина кольору - досягати 48 біт на пиксель (див. лекцію 2). Відповідно, розмір одного зображення може бути більше 200 мегабайт. Тому досить актуальними є алгоритми стиску зображень, або, іншими словами, алгоритми, які дозволяють зменшити обсяг даних, що представляють зображення.

Існують два основних класи алгоритмів:

1. A називається алгоритмом стиску без втрат (англ. lossless compression), якщо існує алгоритм A-1 (зворотний до A) такий, що для будь-якого зображення I A(I) = I1 і A-1(I1) = I. Зображення I задане як безліч значень атрибутів пикселей; після застосування до I алгоритму A одержуємо набір даних I1. Стиск без втрат застосовується в таких графічних форматах подання зображень, як: GIF, PCX, PNG, TGA, TIFF 1) ,безліч власних форматів від виробників цифрових фотокамер, і т.д.);

2. A називається алгоритмом стиску c втратами (англ. lossy compression), якщо він не забезпечує можливість точного відновлення вихідного зображення. Парний до A алгоритм, що забезпечує зразкове відновлення, будемо позначати як A*: для зображення I A(I) = I1, A*(I1) = I2 і при цьому отримане відновлене зображення I2 не обов'язково точно збігається з I. Пари A, A* підбирається так, щоб забезпечити більші коефіцієнти стиску й проте зберегти візуальну якість, тобто домогтися мінімальної різниці в сприйнятті між I і I2. Стиск із втратами застосовується в наступних графічних форматах: JPEG, JPEG2000 і т.д.

Ця лекція присвячена стиску без втрат, що потрібно у випадках, коли інформація була отримана великою ціною (наприклад, медичні зображення або знімки із супутників), або в інших випадках, коли навіть найменші перекручування небажані [2].

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Текстури | Неіснування ідеального алгоритму
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 422; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.