Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Графічний метод




Нехай гра 2´2 задана платіжною матрицею . Гравець A має стратегії A 1, A 2, гравець B – стратегії B 1, B 2. Необхідно визначити оптимальну стратегію для гравця A, тобто змішану стратегію ,при застосуванні якої гравець A отримає максимальний гарантований середній виграш.

Середній виграш (або математичне очікування виграшу) гравця A при застосуванні гравцем B стратегії Bj становить

, j =1, 2.

Гарантований середній виграш гравця A:

.

Оскільки , то гарантований виграш гравця A:

.

Рис. 7.1   Таким чином, є мінімумом двох лінійних функцій однієї змінної ; неважко побудувати графіки цих функцій, якщо помітити, що вони мають проходити через точки і , а потім виділити жирну ламану лінію (рис. 7.1), що відповідає .

Оптимальну стратегію визначає точка N, у якій гарантований виграш досягає максимуму; її ордината дорівнює ціні гри v.

Геометрично можна також визначити оптимальну стратегію гравця B, якщо поміняти місцями гравців A і B і замість нижньої границі виграшу розглянути верхню границю програшу.

Аналогічний аналіз може бути проведений для ігор 2´ n, n ´2.

Задача 7.2. Швейне підприємство, що випускає дитячі сукні й костюми, реалізує свою продукцію через фірмовий магазин. Збут продукції залежить від стану погоди. За даними минулих спостережень підприємство протягом квітня- травня в умовах теплої погоди може реалізувати 600 костюмів і 1975 суконь, а при прохолодній погоді – 1000 костюмів і 625 суконь. Відомо, що витрати на одиницю продукції протягом вказаних місяців склали для костюмів 27 грн, для суконь 8 грн, а ціна реалізації – відповідно 48 і 16 грн. Визначити оптимальну стратегію підприємства, яка дає змогу отримати максимальний гарантований прибуток.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-06; Просмотров: 278; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.