Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Нысандарды азайту




Денелерді біріктіру

Айналу денесі

View/3D Orbit

Параллелепипед

Параллелепипедті құру Draw/Solid/Box бұйрығын қолдану арқылы жасалады.Бұйрықтың кілттері.

· Center- жәшіктің орталық нүктесі көрсетіледі:

· Cub- куб жасалады.

· Length- (X) ұзындығы, (Y) ені, (Z) биіктігі берілген жәшік жасалады.

Нысанға көзқарас нүктесін орнату (үшөлшемді бейнені алу). Көзқарас нүктесі мына бұйрықпен орнатылады

AutoCAD 2006-ның келесі бұйрықтары бар.

· View/3D Viewpoint/Vector- бұйрық жолына көзқарас нүктесін беруді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

· View/3D Viewpoint/ Rotate- тышқанның көмегімен өстің бағытын таңдауға мүмкіндік береді.

· View/3D Dynamic View с ключом CAmera -тышқанның орын ауыстыруымен нысанға көзқарас нүктесі өзгертіледі.

Көлемді фигуралардың (мысалы, цилиндр) аралық қабырғаларының саны жүйелі ауыспалылықпен Isolines (0-ден 2047-ге дейін) қойылады. 10-20 мәнін беруге болады.

Жасырын сызықтарды басу

Жасырын сызықтар View/Hide бұйрығымен басылады. Кейін қарай Regen бұйрығымен қайтуға болады.

Нысанға өң беру

VIEW/RENDER/RENDER бұйрығымен нысанға өң беру параметрлері бар терезе ашылады. Destination алаңында Viewpoint (көрсетілім экранын ашу) орнатылады, Render өрісінде (өң беру түсі) Render арқылы таңдалады – жеңілдетілген, бірақ жылдам өң беруді жүзеге асырады. Photo Real немесе Photo Raytrace таңдау арқылы неғұрлым шынайы, бірақ ұзақ өң беруді жасауға болады.

View/Render/Backgroup бұйрығымен фонды таңдауға болады.

· Solid – біртегіс

· Gradient- түрлі түсті

· Image – растрлық сурет түрінде.

Жарықтың көзін құру View/Render/Light бұйрығымен жасалады.Біркелкі өң беру жүйелі ауыспалылықтың Facetres (0,01-ден 10-ға дейін, үнсіз келісіммен – 0.5) көмегімен реттеледі.

Жазық суретке қайтып келу View/3D Viewpoint/Plan View/World UCS бұйрығымен жүзеге асырылады.

СЫНА: Draw/Solids/Wedge

КОНУС: Draw/Solids/Cone

ЦИЛИНДР: Draw/Solids/ Cylinder

ШАР: Draw/Solids/ Sphere

TOP Draw/Solids/ Torus

Сығылған дене

Екіөлшемді жазық фигураны жасауда сығу тұйықталған полисызықты сызу және дененің биіктігін көтерумен тұжырымдалады.

Сығу Draw/Solids/Extrude бұйрығымен жүзеге асырылады.

Сығудың бағыты трактерияны (Path кілті) немесе тереңдікті және конус тәрізділікті берумен анықталады.

Тұйықталған полисызықпен салынған жазық нысанды берілген өспен фигураға көлем бере отырып, айналдыруға болады.

Айналдыру бұйрығы: Draw/Solids/ Revolve

Revolve бұйрығы тек қана бір нысанды айналдыра алады. Егер фигура бірнеше нысаннан тұратын болса, онда әр нысанды бөлек сол бір өспен айналдыру қажет.

Modifi/Boolean/Union бұйрығымен жүзеге асырылады.

Нысанның басқа көпшілікке жататын көлемі жойылады. Азайту бұйрығы: Modifi/Boolean/Union.

Басында басқа денеде тұрған нысан сұрыпталады және келесі Select Solid сұранысқа Enter басылады. Содан соң азайтылатын нысан, және келесі Select Solid сұранысқа Enter басылады.

Нысандардың қиылысуы

Көлемнің қиылыспайтын бөліктері Modifi/Boolean/Intersect бұйрығымен жойылады.

Үшөлшемді кеңістікте редакциялау

Екіөлшемді кеңістіктегі редакциялау бұйрықтары (MOVE,COPY,ROTATE,MIRROR) үшөлшемді кеңістікте де қолданылуы мүмкін. Үшөлшемді кеңістікке ғана тән бұйрықтар да бар.

Өз өсімен бұрылу

Бұрылу үшін Rotate және Rotate 3D: Modify/3D Operation/Rotate3D бұйрықтарын қолдануға болады.

Жазықтыққа қатысты айналық шағылыс көрінісі

Modify/3D Operation/Rotate3D бұйрығымен жүзеге асырылады.

Үшөлшемді нысандарды қию және ұзарту

Trim (қию) немесе Extend (ұзарту) Project (проекция) кілтімен бұйрығымен жүзеге асырылады.

Қырлардағы фасканы алу

Modify/Chamfer бұйрығымен жүзеге асырылады. Ең алдымен базалық бетті таңдау қажет, содан соң фасканың өлшемін енгізу және одан кейін қабырғаларды таңдау қажет.

Қырлардың ұштасуы

Modify/Fillet бұйрығы

Қиманы құру

Draw/Solids/Section әмірі

Қиманың 3 нүктесі көрсетіледі және қима басқа жерге ауыстырылады. Бұйрықты Osnap опциясы қосылғаннан кейін орындау керек.

Қиықтарды алу

Draw/Solids/Slice бұйрығы

Бұл жерде кесетін жазықтың үш нүктесі көрсетіледі (Osnap опциясы қосылған кезде) және сызбада қалдырылатын аймақ көрсетіледі.

Бақылау сұрақтары:

1. Көлемді пішін дегеніміз не?

2. 3D – үлгілерін қалай құрамыз?

3. 3D – үлгілерін қалай экранда көрсетеміз және қараймыз?

4. 3D – үлгілерінің қандай координаттар тәсілі бар?




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-10-23; Просмотров: 595; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.