Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Домашне завдання




Слайд № 7

Задача 1

#include<iostream.h>

#include<math.h>

#include<conio.h>

int main()

{

double s, p; cin>>s;

p=4*sqrt(s);

cout<<“\n p=“<<p<<“\n”;

getch();

return 0;

}

Задача 2

#include<iostream.h>

#include<math.h>

#include<conio.h>

int main()

{

const float pi=3.1415926;

float r1, r2, s; cin>>r1>>r2;

s=pi*(r1*r1-pow(r2,2);

cout<<“\n s=“<<s<<“\n”;

getch();

return 0;

}

Задача 3

 

#include<iostream.h>

#include<math.h>

#include<conio.h>

int main()

{

float a, b, p; cin>>a>>b;

s=a+b+sqrt(a*a-b*b);

cout<<“\n s=“<<s<<“\n”;

getch();

return 0;

}

 

Задача 4

 

#include<iostream.h>

#include<math.h>

#include<conio.h>

int main()

{

int x, d, o, s, p; cin>>x;

d=x/10; o=x%10; s=d+o; p=d*o;

cout<<“\n s=“<<s<<“\n”;

cout<<“\n p=“<<p<<“\n”;

getch();

return 0;


Y=(2*pow(sin(x),2)/(M_PI*x)-atan(x);

Y=log(fabs(x-1.25*pow(x,9)))/log(5)+(2*x-4)/fabs(pow(x,8)-12*pow(x,4)+5.1*pow(x,3));

Z=pow(exp(pow(x,2-a)+4.5)/pow10(3*b-1.7*k),1/5)+1/tan(x/(2*M_PI));

Ro=(cos(fi*fi*fi)-8.5*pow(sin(fi),2))/(2/pow(3,1/2)*M_PI-4.5);


Розв’язки завдань


Задача № 2І

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ double z1, z2; float a; cin>>a;

z1=(sin(2*a)+sin(5*a)-sin(3*a))/(cos(a)+1-2*pow(sin(2*a),2));

z2=2*sin(a);

cout<<”z1= “<<z1<<”\n”; cout<<”z2= “<<z2<<”\n”;

getch (); return 0; } // z1=0 z2=0

 

Задача № 2ІI

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ double z1, z2; float a; cin>>a; cin>>y;

z1=pow(cos(a),4)+pow(sin(y),2)+1/4*pow(sin(2*a),2)-1;

z2=sin(y+a)*sin(y-a);

cout<<”z1= “<<z1<<”\n”; cout<<”z2= “<<z2<<”\n”;

getch (); return 0; } //z1=0 z2=0

Задача № 2ІII

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ double z1, z2; float a; cin>>a;

z1=1-1/4*pow(sin(2*a),2)+cos(2*a);

z2=pow(cos(a),2)+pow(cos(a),4);

cout<<”z1= “<<z1<<”\n”; cout<<”z2= “<<z2<<”\n”;

getch ();

return 0;

}// z1=2 z2=2


Варіант 1

  1. У квадрат вписане коло. Визначити площу заштрихованої частини фігури. Довжину сторони квадрата увести з клавіатури


  2. Дано трицифрове число. Знайти число, отримане при прочитанні його цифр у зворотному порядку
  3. Увести значення змінних й обчислити вирази:

Варіант 2

  1. У квадрат вписане коло. Визначити площу не заштрихованої частини фігури. Радіус кола увести з клавіатури
  2. Дано трицифрове число. У ньому закреслити першу ліворуч цифру й приписати її наприкінці. Знайти отримане число
  3. Увести значення змінних й обчислити вирази:

Розв’язки завдань


Варіант 1

Задача 1

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ float a, s; cin>>a;

s=(a*a-M_PI*pow(a/2,2)/2;

cout<<”s= “<<s<<”\n”;

getch (); return 0; }

Задача 2

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ int a, n, b, c; cin>>n;

a=n/100; b=(n/10)%10; c=n%10;

cout<<c*100+b*10+a<<”\n”;

getch (); return 0; }

Задача 3

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ double z1, z2; float a; cin>>a;

z1=cos(a)+cos(2*a)+cos(6*a)+cos(7*a);

z2=4*cos(a/2)*cos(5/2*a)*cos(4*a);

cout<<”z1= “<<z1<<”\n”; cout<<”z2= “<<z2<<”\n”;

getch (); return 0; } //z1=z2

Варіант 2

Задача 1

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ float r, s; cin>>r;

s=pow(2*r,2)-(pow(2*r,2)-M_PI*pow(r,2))/2;

cout<<”s= “<<s<<”\n”;

getch (); return 0; }

Задача 2

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ int a, n, b; cin>>n; a=n/100; b=n%100;

cout<<b*10+a<<”\n”;

getch (); return 0; }

Задача 3

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <math.h>

int main()

{ double z1, z2; float a; cin>>a;

z1=(1-2*pow(sin(a),2))/(1+sin(2*a));

z2=(1-tan(a))/(1+tan(a);

cout<<”z1= “<<z1<<”\n”;

cout<<”z2= “<<z2<<”\n”;

getch (); return 0; } //z1=z2



ТЕСТ «Лінійне програмування мовою С++»

  1. ВКАЖІТЬ, З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ АЛФАВІТ МОВА С++
    1. Великі й малі літери латинського алфавіту: A, …, Z, a, …, z
    2. Цифри 0, 1, …, 9
    3. Спеціальні символи: “ ‘()[]{}<>.,;:?!~*+-=
      \ / | # % $ & ^ @ _
    4. Великі й малі літери кирилиці
  2. ЩО ТАКЕ ПРЕПРОЦЕСОР?
    1. Складова системного блоку, що призначена для опрацювання даних
    2. Складова процесора, що призначена для обчислень з плаваючою комою
    3. Складова компіляції, яка опрацьовує директиви або команди
  3. З ЯКОГО СИМВОЛУ ПОЧИНАЄТЬСЯ ЗАПИС ДИРЕКТИВИ?
    1. @
    2. #
    3. <
  4. ВКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНІ ЗАПИСИ ПАРАМЕТРІВ ДИРЕКТИВ:
    1. <math.h>
    2. “math.h”
    3. “d:\stud\mybib.h”
    4. <d:\stud\mybib.h>
  5. З ЯКИХ ОСНОВНИХ ЧАСТИН СКЛАДАЄТЬСЯ С-ПРОГРАМА? ВКАЖІТЬ ЗА ПОРЯДКОМ
    1. Функції користувача
    2. Підключення заголовкових файлів
    3. Оголошення глобальних змінних та сталих
    4. Оголошення локальних змінних та сталих
    5. Головна функція (b, c, a, e, d)
  6. ЩО ТАКЕ ЗАГОЛОВКОВІ ФАЙЛИ?
    1. Назва програми, що вказується при збереженні
    2. Назва головної функції або функції користувача
    3. Модулі, що зберігають заголовки функцій
    4. Стандартні бібліотеки, що розміщені у папці include
  7. ВКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНІ ТВЕРДЖЕННЯ
    1. Коментарі, що записують так: // текст має бути або у кінці рядка, або єдиним у рядку
    2. Записи коментарів // текст або/* текст */ не мають різниці у розміщенні в тексті програми
    3. Коментар, що записують так: /* текст */ займає декілька рядків або можна записувати будь-де, не розриваючи лексем
    4. Коментар, що записують як // текст підпорядкований коментарю, що записують як /* текст */
  8. ВКАЖІТЬ КОМАНДИ, В РЕЗУЛЬТАТІ ВИКОНАННЯ ЯКИХ ПІСЛЯ ВИВЕДЕННЯ ДАНИХ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПЕРЕХІД НА НАСТУПНИЙ РЯДОК
    1. cout<< “ Ocinka “<<12<< endl;
    2. cout<< endl<< “ Ocinka “<<12;
    3. cout<< “ Ocinka “<<12<< “\n”;
    4. cout<< “ Ocinka \n “<<12;
  9. ВКАЖІТЬ, ЩО БУДЕ ВИВЕДЕНО НА ЕКРАН В РЕЗУЛЬТАТІ ВИКОНАННЯ КОМАНДИ cout<<”rez: “<<setw(3)<<1234;
    1. 3
    2. 34
    3. 123
    4. 1234
  10. ЯК ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ТИП ЧИСЛОВОЇ КОНСТАНТИ ЗА ЗАМОВЧУВАННЯМ?
    1. числова стала належіть до цілого типу
    2. числова стала належіть до типу float
    3. тип визначається за значенням
    4. тип визначається за першою літерою назви
  11. ЯК ВКАЗАТИ ТИП ДЛЯ СПИСКУ ЗМІННІХ?
    1. Для кожної змінної окремо через крапку з комою
    2. Для кожної змінної окремо через кому
    3. <тип> <список через кому>
    4. <тип> <список через крапку з комою>
  12. ОБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНИЙ ОПИС ЗМІННИХ: ЗМІННА х ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ДІЙСНОГО ТИПУ, ЗМІННА а ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЦІЛОГО ЧИСЛА, СИМВОЛЬНА ЗМІННА с; ЗМІННУ с ІНІЦІАЛІЗУВАТИ ЗНАЧЕННЯМ ‘n’, ЗМІННУ х ІНІЦІАЛІЗУВАТИ ЗНАЧЕННЯМ 18.21
    1. float x, a; char c; c=’n’;
    2. float x=18.21; a; char c=’n’;
    3. float x=18.21; int a; char c=’n’;
    4. float x; x=18.21; int a; char c=’n’;
  13. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; float c; a=3; c=2.6; b=a*c;
    1. 6
    2. 7
    3. 7.2
    4. 9
  14. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; float c; a=3; c=3.5; b=a*(int)c;
    1. 9
    2. 10
    3. 11
    4. 12
  15. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; float c; a=5; c=3.3; b=(int)(a*c);
    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 20
  16. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; a=5; b=3.5*++a;
    1. 15
    2. 17
    3. 18
    4. 21
  17. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; a=2; b=4.5/(a++);
    1. 1
    2. 1.5
    3. 2
    4. 2.25
  18. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; a=4; b=35/--a;
    1. 8
    2. 9
    3. 11
    4. 12
  19. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННИОЇ b ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a, b; a=2; b=4.5*(a--);
    1. 4
    2. 5
    3. 8
    4. 9
  20. ВИЗНАЧИТЬ ЗНАЧЕННЯ ЗМІННИОЇ x ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ НАСТУПНИХ КОМАНД: int a=-2, b=3, x; x=abs(a)+pow(b, 3)/2;
    1. 5
    2. 6
    3. 14
    4. 15
  21. ВКАЖІТЬ ЗАПИС МОВОЮ С++ ВИРАЗУ
    1. y=sqrt(x*x+7.2) –abs(x-5);
    2. y=pow(x*x+7.2, 1/5) –abs(x-5);
    3. y=pow(pow(x, 2)+7.2, 1/5) –abs(x-5);
    4. y=pow(x*x+7.2, 1/5 –abs(x-5));
  22. ВКАЖІТЬ ЗАПИС МОВОЮ С++ ВИРАЗУ
    1. y=2*pow(sin(a), 2)/M_PI*b-tan(b);
    2. y=2*pow(sin(a), 2)/(M_PI*b)-tan(b);
    3. y=2*pow(sin(a), 2)/(M_PI*b)-1/tan(b);
    4. y=2*sin(pow(a, 2))/(M_PI*b)-1/tan(b);
  23. ВКАЖІТЬ ВИРАЗ, ЩО ЗАПИСАНО МОВОЮ С++ z=sqrt(exp(pow(x, 2-a))/pow10(3*b-1.7*k));
  24. ВКАЖІТЬ ВИРАЗ, ЩО ЗАПИСАНО МОВОЮ С++ z=cos(pow(x, 3))-pow(sin(x), 2)/(2/sqrt(3)-4.5);



Література

1. Лєхан С.Ф. Інформатика С++. Спецкурс. 10-12 класи. – Шепетівка; Аспект, 2007.

2. Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. С++ і С++ Builder. Навчальний посібник. – Львів: СПД Глинський, 2006.

3. Глушаков С.В., Смирнов С.В., Коваль А.В. Практикум по С++. – Харков: Фолио, 2006.

4. Павловская Т.А. С/С++. Программирование на языке высокого уровня. – СПб.: Питер, 2003




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 1776; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.034 сек.