Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Копіювання даних у новий файл




Спочатку вибирайте ділянку для копіювання в якому-небудь звуковому файлі. З меню Виправлення, виберіть команду Копіювати. Це скопіює звукові дані ділянки в буфер.

Тепер зробіть Sound1 активним вікном. Виберіть команду Вставити з меню Виправлення і дані ділянки з'являться у вікні Sound1. Якщо Ви натиснете кнопку Гра, Ви зможете почути наш новий звуковий файл.

Збереження файлу

1. Виберіть команду Зберегти з меню Файл.

2. Наберіть ім'я файлу в області імені файлу на діалозі Зберегти Як і виберіть кнопку OK. Давайте збережемо новий звуковий файл як MYFIRST; крім того Sound Forge автоматично додасть файлове розширення WAV.

Запис

Sound Forge, має цілий ряд способів запису звуку й опцій, що виявляються корисними для інших ситуацій. Вони включають запис нових даних, запис існуючих даних.

Щоб почати сеанс запису, Ви можете або вибрати Переміщення потім Запис з меню Сервіс або натиснути кнопку Запису на панелі інструментів Переміщення. Кнопка Запису є першою кнопкою на панелі інструментів Переміщення з червоним колом на ній.

 

Запис у Нове Вікно

Якщо Ви хочете записати в нове вікно, а не до дійсного часу обране вікно запису, натисніть кнопку Новий рассположенную у верхньому правому куті діалогу Запису. Ця дія викликає діалог Нове Вікно, де Ви можете визначити Норму Добору (частота), Розмір Сэмпла (дозвіл), і Канали для нового вікна даних. Ці атрибути будуть застосовані під час запису.

 

DC Зсув

Коли опція DC зсув включається, Sound Forge спробує автоматично компенсувати будь-яке DC зсув сгенерированное звуковою картою протягом процесу запису.

Використовуйте цю команду, щоб змінити базовий рядок звукового файлу. Записаний звук, що не центрується навколо нульового базового рядка на дисплеї сигналу говорить про те, що він має DC зсув. Щоб скорегувати зсув, додається постійна величина до кожного зразка. DC зсув звичайний викликаються електричними розбіжностями між вашою звуковою картою і мікрофоном. Перешкоди й інші несподівані результати можуть відбутися, коли звукові ефекти застосовуються до файлів, що містять DC зсув.

Інструменти

Виправлення

Використовуйте цю команду щоб застосувати Засіб Виправлення Sound Forge. Це - типовий засіб користувача що дозволяє робити вибірку, редагування й обробку звукових даних.

 

Інструмент Лінза

Використовуйте цей засіб, щоб наблизити конкретну область не утрачаючи ваш вибір. Використовуючи Засіб Лінза, коли Ви робите вибір, Sound Forge зробить крапковий прямокутник навколо області і збільшить область, коли кнопка миші буде відпущена.

Є три способи функціонування для Засобу Лінза, і вони можуть вибиратися перемикачем (подивитеся розділ пояснююче Використання Sound Forge перемикача) поки Засіб Лінза обрана. Ці способи беруть до уваги Зміни тільки Масштабу Часу, Зміни тільки Масштабу Рівня або Зміни Масштабу Час/Рівня.

Для того, щоб повернутися на нормальне редагування, виберіть Засіб Виправлення з меню Виправлення.

Режим даних Лінза

Коли Ви - у вікні даних цей курсор показує, що Ви можете вибрати область, щоб збільшити. Переміщення в межах вікна даних зробить крапковий прямокутник, що визначає область даних, що будуть збільшені.

Засіб Олівець

Використовуйте цей засіб, щоб відредагувати сигнал малюючи на ньому. Наприклад, якщо у вас є перешкода в звукових даних, наблизьте перешкоду гладко перемалюйте сигнал, використовуючи Засіб Олівець.

Дотримуючи ліву кнопку миші, Ви можете також використовувати клавіші керування курсором, щоб поліпшити мелодію змінюючи позицію олівця.

Засіб Олівець доступно тільки діючи на рівнях збільшення між 1:1 і 1:16. Для того, щоб повертатися на режим нормального редагування, виберіть Засіб Виправлення з меню Виправлення.

Режим даних Олівець

Коли Ви - у вікні даних цей курсор показує, що Ви можете зробити нові звукові дані. Переміщення в межах вікна даних зробить новий рядок, що представляє нові звукові дані. Це - легкий шлях, щоб видалити перешкоди або вивести них за межі звукових даних.

Меню Процеси

Меню Процеси містить команди, що виконують різні стандартні звукові процеси.

Меню Ефекти

Функції Ефектів дозволяють Вам застосовувати різні функції спеціальних ефектів у звукових даних. Більшість функцій можна застосовувати на одному каналі в межах стерео файлу, а також областей обраних у межах файлу.

 

Порядок виконання роботи

 

1. Створити файл

- Вибрати пункт Новий у розділі Файл головного меню. У вікні яке з'явиться на екрані, установити параметри нового файлу

- У розділі Сервіс/Переміщення варто вибрати опцію Запис (або натиснути кнопку запису на панелі Переміщень)

- У вікні, що з'явилося, натисніть кнопку запису і зробіть запис свого голосу

- Збережете файл під будь-яким ім'ям (наприклад ЛР4.wav)

2. DC зсув

Записаний звук, що не центрується навколо нульового базового рядка на дисплеї сигналу, говорить про те, що він має DC зсув. Щоб скорегувати зсув, додається постійна величина до кожного зразка.

DC зсув звичайний викликається електричною розбіжністю між вашою звуковою картою і мікрофоном. Перешкоди й інші несподівані результати можуть відбутися, коли звукові ефекти застосовуються до файлів, що містять DC зсув.

 

- Вибрати опцію DC зсув у розділі Процеси

- Збережете файл під ім'ям ЛР4.wav

3. EQ (Еквалайзер)

При обробці звукового сигналу іноді необхідно придушити або підсилити визначений спектр частот у ньому. Для цієї мети використовують еквалайзери. Широке застосування знайшли три види еквалайзерів: графічний, параграфічний, параметричний.

На прикладі розглянемо графічний еквалайзер:

- Вибрати опцію Графічний у розділі Процеси/EQ

- Установите рівні посилення (придушення)звукового сигналу

у визначеному спектрі частот. Ви можете прослухати сигнал, що вийшов, за допомогою функції Перегляд

- По закінченню натисніть ОК

 

4. Перетворення каналів

- Відкрийте файл з ім'ям ЛР4.wav

- Вибрати опцію Перетворювач каналів у розділі Процеси

- У віконці Ім'я вибрати параметри перетворення вихідного файлу (наприклад Mono to Stereo-100%)

- Натиснувши ОК, у робочому вікні побачите результат

5. Реверс

- Відкрийте файл з ім'ям ЛР4.wav

- Вибрати опцію Реверс у розділі Процеси

- Прослухайте ваш новий файл

 

6. Перекручування

- Відкрийте файл з ім'ям ЛР4.wav

- Вибрати опцію Перекручування в розділі Ефекти

- У віконці Ім'я вибрати вид перекручування файлу. Наприклад Fuzz

- Використовуйте функцію Перегляд для попереднього прослуховування, що вийшов сигналу

- Натиснувши ОК, у робочому вікні побачите результат

7. Реверберація

- Відкрийте файл з ім'ям ЛР4.wav

- Вибрати опцію Реверберація в розділі Ефекти

- У віконці Ім'я вибрати вид реверберації файлу (наприклад Bright hall)

- Натиснувши ОК, прослухайте робочий файл

8. Аналізатор спектра

- Відкрийте файл з ім'ям ЛР4.wav

- Вибрати опцію Аналізатор спектра в розділі Інструменти

- У меню аналізатора вибирайте розділ Вид, у якому спробуйте змінювати вид графіка: звичайний, сонограма

- Розгорнувши вікно на весь екран. Ви зможете розглянути сонограму детально

9. Синтезатор

- Відкрийте новий файл

- Вибирайте опцію Синтезатор Простий у розділі Інструменти

- Установивши параметри генерованого сигналу (форма, частота, тривалість), натисніть ОК

- Використовуючи функцію Збільшення (Лінза), розглянете ближче форму сигналу

Розглянемо Синтезатор DTMF/MF Тону

- Відкрийте новий файл

- Вибирайте опцію Синтезатор DTMF/MF Тону в розділі Інструменти

- Запишіть номер свого телефону в графі Dial String

- Переглянувши параметри генерованого сигналу, натисніть ОК

- Натисніть відтворення – почуєте тональний набір вашого телефонного номера

 

Зміст звіту

 

1. Звіт про виконану роботу оформляється на аркушах формату А4.

2. Звіт має містити титульну сторінку, тему роботи, мету, короткі теоретичні відомості про побутовий аудіомагнітофон та принципи його роботи.

3. Опис отриманих характеристик з відповідними поясненнями.

4. Зробити висновки після виконання лабораторної роботи.

 

Контрольні питання

 

1..Поняття звуку.

2. Особливості цифрового запису звуку.

3. Основні параметри цифрового аудіосигналу.

4. Переваги цифрового звуку.

5. Основні можливості програмного продукту Sound Forge.

6. Поняття DC зсуву.

 


Лабораторна робота № 4

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-20; Просмотров: 350; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.02 сек.