Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Стрільці по яблуках




Як використовують комп’ютер

Як поводитися з комп’ютером

ОПИС ПРОГРАМ ДЛЯ 2-ГО КЛАСУ

Комплекс навчально-розвивальних програм для 2-4 класів загальноосвітньої школи

Мета цієї анотації ­— пояснити основні функції програм, що складають навчально-ігровий програмний комплекс “Сходинки до інформатики” (2 клас), а також подати деякі методичні поради, показавши, як автори уявляють собі роботу учнів з цими програмами.

Слайд-шоу, що складається з 12 сюжетів, побудованих за принципом “Правильно–неправильно”. Програма призначена для використання на першому уроці роботи з комп’ютером, і має на меті ознайомити дітей з основними принципами безпечної роботи з комп’ютерною технікою. Хоча кожен слайд має короткий підпис-коментар, добре, якщо перегляд слайдів буде супроводжувати розвинена розповідь учителя.

Для переходу до наступного слайду учень користується тільки клавішею “пропуск” (яку вчитель описує як найдовшу клавішу на клавіатурі). Після показу останнього слайду клавіша “пропуск” дозволяє розпочати серію з початку, повернувшись до першого слайду.

Додатково функціонують також кнопки навігації “попередній” / “наступний” слайд (з правого краю панелі, що внизу екрану), а також їхні клавішні еквіваленти — “стрілка вліво” та “стрілка вправо” (або PgUp та PgDn). Клавіша “BackSpace” має дію, зворотну до дії клавіші “пропуск”.

Для виходу з програми вчитель може скористатись кнопкою “x” в правому верхньому кутку екрана, її клавішним еквівалентом — клавішею “Esc”, або стандартною комбінацією клавіш для закриття Windows-програм — Alt + F4.

Це стосується не лише цієї програми, але й усіх програм комплексу.

 

Слайд-шоу, що складається з 12 сюжетів на тему використання ПК в побутовій та промисловій сферах. Кожен слайд має короткий підпис-коментар, проте він не є вичерпним поясненням і потребує розповіді вчителя.

Додатково до можливостей попередньої програми, в цій програмі передбачено функцію повноекранного перегляду слайдів. Для того, щоб збільшити слайд на весь екран, можна скористатися спеціальною кнопкою “+” на панелі, що внизу екрана, або натиснути клавішу “Enter”, або клацнути мишею на малюнку. Щоб повернутися до звичайного режиму, слід знову натиснути “Enter” або клацнути мишею на малюнку.

Учням пропонується користуватися тільки клавішею “пропуск” для переходу до наступного слайду, але якщо вчитель вважає за доцільне, він може познайомити учнів також із клавішею “Enter”.

 

ТЕМА. Перше знайомство з маніпулятором “миша”. Керування подіями за допомогою миші.

 

Мета. 1. Показати учневі, що, пересуваючи мишу та натискаючи на її кнопки він може керувати подіями. 2. Продемонструвати одну з основних функцій миші — вибір (активізація) об’єкта за клацанням кнопкою миші. 3. Ознайомити з поняттям вказівник миші. 4. Опрацювати прийоми: переміщення і точне фокусування вказівника миші на об'єкті, клацання лівою/правою кнопкою.

 

Слідкувати за стрілкою-вказівником допомагають стрільці, які стежать за ним разом з учнем. Коли учень натискає кнопку на миші, стрілок прицілюється, а коли відпускає її — робить постріл. Якщо стріла влучає в яблуко, воно падає з дерева. В такий спосіб учень повинен збити всі яблука.

Сценарій програми розбитий на три етапи.

На першому етапі всі яблука на дереві — жовтого кольору; на екрані присутній лише один стрілець із жовтими стрілами, який стоїть зліва;. Учень керує ним за допомогою лівої кнопки миші.

На другому етапі справа з’являється другий стрілець із червоними стрілами, а яблука на дереві — червоні. Учень робить постріли правою кнопкою миші. Лівий стрілець в цей час “відпочиває”.

На третьому етапі обидва стрільці активні, яблука на дереві — і жовті, й червоні. Учень користується двома кнопками миші. Ліва кнопка керує стрільцем, який зліва, а права — тим, що справа. Лівий стрілець здатний влучити тільки у жовті яблука, а правий — тільки у червоні.

Етапи йдуть один за одним послідовно, але вчитель може в будь-який момент примусово перейти до іншого етапу, натиснувши на клавіатурі клавішу “1”, “2” або “3” відповідно до номера етапу.

Клавіша “пропуск” використовується, щоб розпочати програму, а також, щоб перервати перебіг етапу гри та розпочати його спочатку.

Кількість яблук на дереві на першому та другому етапах — 18, на третьому етапі — 24.

Зауваження. Після пострілу слід дочекатись, доки стрілець приготується, і тільки тоді робити наступний постріл, клацаючи однією з кнопок миші.

Методичні поради. 1. Якщо учень “загубив” вказівник миші, не може знайти його на екрані, порадьте йому простежити за напрямком, в якому прицілюється стрілець (або знайти перетин цих напрямків, якщо стрільців двоє). 2. На третьому етапі, коли на дереві є яблука обох кольорів, зверніть увагу учнів на ланцюжок міркувань: жовте яблуко – жовті стріли – лівий стрілець – ліва кнопка миші.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-16; Просмотров: 656; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.