Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Як поводитися з комп’ютером




ОПИС ПРОГРАМ ДЛЯ 2-ГО КЛАСУ

Комплекс навчально-розвивальних програм для 2-4 класів загальноосвітньої школи

Розгорни серветку

Мета програми — розвивати просторову уяву дітей, зорову пам’ять, увагу.

Програма демонструє дитині квадратну серветку, що складається вчетверо. Потім на серветці з’являється один або декілька вирізів. Учень має подумки розгорнути серветку і уявити, якою вона стане. Саме цей варіант він повинен обрати з кількох запропонованих. Тоді серветка розгортається, і учень бачить правильну відповідь.

Програма пропонує учню три серії прикладів, що подаються одна за одною. Кожна серія характеризується кількістю вирізів у серветці, кількістю варіантів, що пропонується, та кількістю прикладів у серії.

За замовчання, кожна серія складається з 5-ти прикладів. У першій серії серветка має один виріз, кількість пропонованих варіантів — 3. Для другої серії кількість вирізів — 2, пропонованих варіантів — 4. В третій серії серветка має 3 вирізи, кількість варіантів відповідей — 5.

Вчитель може змінити параметри кожної серії, скориставшись меню “ Параметри ”.

В кінці гри програма повідомляє результат гри — кількість правильних та неправильних відповідей по кожній серії та загальний відсоток правильних відповідей.

Щоб розпочати гру, треба обрати пункт меню “ Нова гра ”. Щоб вийти з програми — пункт меню “ Вихід ”.

 

Мета цієї анотації ­— пояснити основні функції програм, що складають навчально-ігровий програмний комплекс “Сходинки до інформатики” (2 клас), а також подати деякі методичні поради, показавши, як автори уявляють собі роботу учнів з цими програмами.

Слайд-шоу, що складається з 12 сюжетів, побудованих за принципом “Правильно–неправильно”. Програма призначена для використання на першому уроці роботи з комп’ютером, і має на меті ознайомити дітей з основними принципами безпечної роботи з комп’ютерною технікою. Хоча кожен слайд має короткий підпис-коментар, добре, якщо перегляд слайдів буде супроводжувати розвинена розповідь учителя.

Для переходу до наступного слайду учень користується тільки клавішею “пропуск” (яку вчитель описує як найдовшу клавішу на клавіатурі). Після показу останнього слайду клавіша “пропуск” дозволяє розпочати серію з початку, повернувшись до першого слайду.

Додатково функціонують також кнопки навігації “попередній” / “наступний” слайд (з правого краю панелі, що внизу екрану), а також їхні клавішні еквіваленти — “стрілка вліво” та “стрілка вправо” (або PgUp та PgDn). Клавіша “BackSpace” має дію, зворотну до дії клавіші “пропуск”.

Для виходу з програми вчитель може скористатись кнопкою “x” в правому верхньому кутку екрана, її клавішним еквівалентом — клавішею “Esc”, або стандартною комбінацією клавіш для закриття Windows-програм — Alt + F4.

Це стосується не лише цієї програми, але й усіх програм комплексу.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-16; Просмотров: 740; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.