КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Теми доповідей
1. Видатні дослідники української культури. 2. Українська культура у загальноєвропейському вимірі. 3. Письмові джерела з історії української культури. 4. Наукові праці з історії української культури: найзначніші доробки. 5. Українська культура між Сходом і Заходом: проблема взаємовпливу. 6. Проблема національної ідентичності українців. 7. Менталітет українців та національний характер: особливості та фактори формування. 8. Українська мова та її ґенеза. 9. Українська нація: коли і як вона сформувалася. 10. Патріотизм та націоналізм у сучасному країнському суспільстві. 11. Світоглядні орієнтири сучасних українців та перспективи розвитку української держави. 12. Неоязичництво: сектантство чи відродження віри предків? 13. «Велесова книга», «Слов’яно-арійські веди» та проблема фальсифікації історичних джерел. 14. Проблема походження українців: причини та наслідки історичної міфотворчості. 15. Феномен Трипільської культури. 16. Індоіранські кочові племена та їх «слід» в українській культурі. 17. Неолітична революція на території України. 18. Побут давніх слов’ян. 19. Археологічні джерела архаїчної культури на території України. 20. Кочові племена північного Причорномор’я та античні цивілізації: проблема культурних взаємовпливів. 21. Вірування, обряди та мистецтво скіфських племен. 22. Архітектура грецьких міст - колоній північного Причорномор’я. 23. Військове мистецтво кіммерійців, скіфів та сарматів. 24. Проблема походження східнослов’янських племен. 25. Коли і як виник Київ: легенда та реальність. 26. Слов’янська першооснова та іншоетнічні впливи в давньоруській культурі. 27. Духовний світ східнослов’янських племен: світовідчуття, вірування, обряди.
28. Писемність у давніх слов’ян. 29. Культурна спадщина Київської Русі: архітектурні пам’ятки. 30. Іконописання в Київській Русі. 31. Міська архітектура Київської Русі. 32. Апостольська традиція в давньоруському християнстві. 33. Мозаїки та фрески Софії Київської. 34. Київська Русь в етнокультурному вимірі «Схід – Захід». 35. Князівська та народна культура Київської Русі. 36. Візантійські впливи в культурі Київської Русі. 37. Київське та західноєвропейське Середньовіччя: порівняння культурних тенденцій. 38. Взаємовідносини Галицько-Волинського князівства з Західною Європою. 39. Стилі та напрямки в архітектурі Галицько-Волинського князівства. 40. Культурна цінність Галицько-Волинського літопису. 41. Архітектурні пам’ятки Львова княжої доби. 42. Гуманістичні ідеї в духовній культурі України XIV - XVII ст. 43. Культурні взаємовпливи українського народу та Великого князівства Литовського. 44. Річ Посполита та її роль у формуванні української культури XVІ - XVII ст. 45. Петро Могила в українській культурі. 46. Життєвий та творчий шлях Івана Вишенського. 47. Видатні діячі міських братств та їх внесок у розвиток української культури. 48. Живопис українського Ренесансу. 49. Початки книгодрукування в Україні та ґенеза мови. 50. Міське самоврядування в Україні XIV - XVII ст. 51. Етнічні та релігійні спільноти на українських землях у XIV - середині XVII ст., їхні взаємовідносини. 52. Проблема походження українського козацтва. 53. Побут та система самоуправління козацьких поселень. 54. Духовні засади козацького товариства. 55. Стиль бароко в українській архітектурі XVII – XVIII ст. 56. Розвиток українського барокового живопису та скульптури. 57. Музика в українській бароковій культурі (М. Березовський, Д. Бортнянський, А. Ведель). 58. Архетипи барокової свідомості українців. 59. Феномен Богородиці-Покрови в мистецтві та легендах козацької України.
60. Витоки українського Просвітництва: європейські та українські філософські пошуки. 61. Козацька старшина: від пасіонарності – до дворянського титулу. 62. Філософія Г.Сковороди та сучасні проблеми самовизначення людини. 63. Культурницька діяльність Василя Каразіна. 64. Масонство в Україні: ідеологія, організації, діяльність. 65. Класицизм в Україні: європейський вплив чи елемент російської імперської ідеології? 66. Архітектурні пам’ятки класицизму в українських містах. 67. «Софіївка» – шедевр українського садово-паркового мистецтва. 68. Романтизм та сентименталізм в українській літературі XIX ст. 69. Т. Шевченко як творець міфологізованої національної свідомості. 70. Творчість М. Лисенка – засновника української музичної класики. 71. Художники – передвижники в Україні. 72. Українські імена у світовій науці XIX ст. 73. Родина Тобілевичів та її внесок у розвиток українського театрального мистецтва. 74. Стилі та імена в українському живописі XIX ст. 75. Творчість Л. Українки: від реалізму – до модернізму. 76. Еклектика та модернізм в українській архітектурі початку XX ст. 77. Український літературний авангард початку XX ст.: письменники та їхні долі. 78. Радянська політика українізації та її вплив на українську культуру. 79. Голодомор як психотравма української національної свідомості. 80. Українці – герої ІІ світової війни. 81. Видатні радянські українські кінорежисери та їхні твори. 82. Українська радянська наука: напрямки досліджень та досягнення. 83. Руйнація духовності українського селянства: основні етапи процесу. 84. Національно-орієнтована українська суспільна думка XX ст.: постаті, ідеї, реалізація. 85. Українські «шестидесятники». 86. Суспільні організації та рухи в Україні часів Перебудови. 87. «Суспільство споживання» та перспективи для національної культури. 88. Українська література доби Незалежності: стилі, автори, твори. 89. Світоглядні орієнтири сучасного українського студентства. 90. Міжнаціональні відносини та ідея толерантності в учасному українському суспільстві. 91. Українська культура в ситуації постмодерну: національна специфіка та загальносвітові тенденції.
3. РОЗПОДІЛ БАЛІВ З ДИСЦИПЛІНИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗА РІЗНИМИ ФОРМАМИ КОНТРОЛЮ
І. РОЗПОДІЛ БАЛІВ З ДИСЦИПЛІНИ Контроль знань студентів з дисципліни «Історія української культури» здійснюється у таких формах: 1. Поточний, модульний контроль знань; 2. Підсумковий контроль знань у формі екзамену; 3. Загальний підсумковий контроль за результатами суми балів поточного, модульного та підсумкового контролів.
1. Поточний, модульний контроль знань студентів здійснюється в таких формах: А ) контроль знань на семінарських заняттях (усне та письмове опитування, доповіді, результати виконання СРС та ІДЗ); Б ) контроль знань за результатами написання модульної контрольної роботи після вивчення змістового модуля. Мета поточного та модульного контролю знань - забезпечення зворотного зв’язку між викладачами та студентами у процесі навчання, управління навчальною мотивацією студента. Інформація, одержана при поточному контролі, використовується як викладачем – для коригування методів і засобів навчання, так і студентами – для активізації самостійної роботи. Поточний контроль знань студентів на семінарських заняттях проводиться у формі усного або письмового опитування, виступів студентів при обговоренні питань, оцінювання за результатами дискусії при обговоренні проблем та доповідей а також у формі тестування. До того ж, на семінарських заняттях контролюється та оцінюється виконання студентами письмової самостійної роботи. Наприкінці вивчення змістового модуля проводиться модульна контрольна робота, метою якої є комплексна перевірка розуміння студентом програмного матеріалу з модуля в цілому, здатності творчого використання накопичених знань, уміння сформувати адекватне розуміння певної проблеми навчальної дисципліни тощо. Індивідуальна робота студентів (ІДЗ). Оцінка виставляється за результатами підготовки доповіді та виступу з нею під час семінарського заняття або занять з індивідуальної роботи.
Таблиця 1. Розподіл балів поточного та модульного контролю з дисципліни «Історія української культури».
Підсумкова кількість балів поточного та модульного контролю є сумою балів, набраних студентом за результатами роботи на семінарських заняттях, виконання СРС (середньозважений бал), індивідуальної роботи студентів (ІДЗ) та виконання модульної контрольної роботи. Ця сума фіксується у відомостях модульного контролю знань, як загальний бал за модуль, з переведенням до національної шкали оцінювання (див. таблицю 2).
Таблиця 2. Умови переведення даних 50-бальної шкали оцінювання з дисципліни «Історія української культури» до національної шкали.
Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 526; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |