Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Самостійна робота 1




Самостійні заняття студентів передбачають вивчення програмного матеріалу за рекомендованою літературою, виконання домашніх завдань. Домашні завдання пропонуються у вигляді індивідуальних письмових робіт до яких входить самостійна підготовка гри на прикладі вивченого матеріалу, з урахуванням вікових особливостей, їх підготовленості і умов проведення.

1 Підготувати 5 конспектів ігор які використовуються на перервах, шкільному святі, в групах подовженого дня.

2 Підготувати 5 конспектів ігор які використовуються в змаганнях з рухливих ігор, іграми для проведення в оздоровчих таборах.

3 Підготувати 5 конспектів ігор для проведення на місцевості.

 

«Зміна пар»

Місце проведення: спортивний зал.

Підготовка до гри. Гравці встають парами по великому колу, а гравець що водить без пари - в середину кола.

Опис гри. Під музику учасники в парах починають танцювати який-небудь танець. Музика замовкає, і керівник оголошує: «Зміна пар!». Всі швидко міняються місцями, складаючи нові пари, гравець, що водить також прагне встати з ким-небудь в пару. Гравець, що залишився без пари стає тим, який водить. По вказівці керівника танець поновлюється, потім музика знову припиняється, і за сигналом керівника відбувається зміна пар. Так грають кілька разів.

Правила гри. 1. За командою всі повинні змінити партнерів, в протилежному випадку один з пари стає тим, який водить. Це правило не завжди можна дотримувати, оскільки при великій кількості учасників важко помітити цю помилку. 2. Після зміни пар всі знову встають по колу і продовжують танцювати кожний з новим партнером. 3. Якщо граючих дуже багато, можна зробити 3-5 гравців, що водять, які по сигналу шукатимуть собі пару.

«Рукою по ковпаку»

Місце проведення: спортивний зал, коридор.

Інвентар: повітряні кулі або легкі м'ячі, табурет.

Опис гри. Ставиться табурет і на нього кладеться надутий пакет. Можна його замінити повітряною кулею або легким м'ячем. Задача - підійти до табурета з певної відстані із закритими очима і ударити по пакету (кулі) рукою.

«Салки»

Місце проведення: спортивний зал або майданчик, клас.

Інвентар: кольорові хусточки.

Підготовка до гри. Вибирається гравець, який водить, він бере кольорову хусточку і встає посередині. Всі інші оточують його в довільному порядку. Великий майданчик необхідно обмежити.

Опис гри. Гравець, що водить - «салка» - піднімає руку з хусточкою вгору і говорить: «Я- салка!» Після цього всі розбігаються в межах майданчика, а він прагне наздогнати кого-небудь з тих хто втікає. Гравець, якого він торкнувся рукою або хусточкою, вважається засаленим і стає салкою; гравець, який був водячим, передає йому хусточку, і гра продовжується. Кожного разу, коли салка піймає кого-небудь, він передає йому хусточку, і спійманий стає салкою.

Правила гри. 1. Гравець, який водить може ловити тільки після того, як скаже: «Я- салка!» 2. Той новий, який водить не має права відразу ловити того, хто поперед водив. 3. Той, хто вибіг за межу майданчика вважається упійманим і стає новою салкою.

Варіант «Салки ноги від землі»

Побудова та ж, але, рятуючись від гравця, який водить, гравці прагнуть схопитися за що-небудь, і тоді салка не має права їх ловити. Таку гру краще всього проводити в гімнастичній залі або в класі, де є предмети, на які граючі можуть залізти.

Варіант «Салки з будинком»

Побудова та ж, але для граючих креслиться «будинок», в якому той, що водить не має права ловити.

«Заєць без лігва»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: волейбольний м'яч, ковпак.

Підготовка до гри. Граючі, за винятком тих, що двох гравців, які водять, розділяються на групи по 3-5 чоловік. З цією метою краще всього побудувати їх в коло і розрахувати по три або по п'ять, залежно від кількості граючих. Групи утворюють кухлі і розміщуються в різних місцях майданчика на відстані 2-4 м. В кожному кружку - «лігві»- перший номер встає в середині і зображує зайця. Один з тих, що водить - «мисливець», інший - «заєць», який не має лігва «бездомний». Ті гравці, які водять встають в стороні від кружків.

Опис гри. Керівник дає команду для початку гри: «Раз, два, три!» На «раз» заєць, який водить, починає тікати, а на «три» мисливець починає його ловити. Заєць, рятуючись від мисливця може забігти в будь-яке лігво (коло), в якому гравці тримаються за руки. Тоді заєць, який знаходився там, вибігає, а мисливець починає переслідувати вже його. Якщо мисливець піймає зайця, то вони міняються ролями. Після того, як перші номери зайців побігали, керівник зупиняє гру і пропонує стати зайцями другим номерам, а першим зайняти місця в колах. Потім стають зайцями треті номери і т.д. Можна мінятися ролями і таким чином: кожного разу, коли заєць забіжить в лігво, він міняється місцем з черговим гравцем, який стоїть в колі. По закінченню гри наголошуються зайці, жодного разу не упіймані.

Правила гри. 1. Мисливець може ловити зайця тільки ззовні лігва. 2. Пробігати зайцям через лігво не можна. Якщо заєць вбіг в лігво, він повинен там залишитися. 3. Як тільки заєць вбіг в лігво, де знаходиться гравець, то повинен негайно вибігти. 4. Гравці, створюючи кружок, не повинні заважати зайцям вбігати і тікати.

Якщо граючих мало, то коло утворюють 2-3 дітей. В даному випадку вбігаючий заєць встає спиною до будь-якого з граючих. Гравець, який виявився позаду нього тікає.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 453; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.