Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Рухливі ігри




М'ячем із кола. Цю гру мож­на проводити на майданчику або в залі. Грають дві команди по 10 осіб. Для гри креслять коло діа­метром 20-25 метрів. Усередині нього креслять друге коло діамет­ром, удвічі меншим від першого.

Перед грою одна команда (за жеребом) розміщується по меншому колу а інша відходить убік метрів на 10-12 у накреслений заздалегідь квадрат. Тут один із гравців ховає в кишеню або за пазуху невеликий гумовий м'яч. Після цього гравці другої команди розміщуються по великому колу. Руки вони тримають за спиною, в кишенях або за пазухою. Кожен намагається показати, що м'яч у нього. Гравець, у якого захований м'яч, дочекавшись зручного мо­менту, кидає м'яч у когось із гравців першої команди. В кого попадає м'яч, той виходить із кола. Якщо гравець промахнувся, він сам вибуває з гри. Переможений із першої команди може залиши­тися в колі, якщо він устигне підня­ти м'яч і кинути його в когось із гравців іншої команди до того, як вони втечуть у квадрат. Коли всі гравці однієї команди опиняться поза грою, гра починається зно­ву. Цього разу м'яч ховає команда-переможець.

Упіймався. Для гри потрібна мотузка довжиною 2-3 метри з прив'язаним на кінці грузилом - мішечком з піском. Гравці утворю­ють коло, в центрі якого стоїть ведучий із мотузкою в руках. Він починає розкручувати мотузку так, щоб вона оберталася над самою землею. Діти перестрибують че­рез мотузку. Ведучий поступово піднімає площину обертання мо­тузки вище й вище, поки хтось із дітей не «впіймається», тобто не зачепиться через мотузку. Той, хто впіймався, стає ведучим. Гра три­ває.

Захист фортеці. Фортеця - піраміда з трьох палиць. Захисник фортеці - ведучий. Нападники - всі інші діти (8-10 осіб). Вони ут­ворюють коло, в центрі якого роз­ташовано цю фортецю, а поруч із нею - ведучий. Для гри потрібен волейбольний м'яч. Ним діти по­винні спробувати збити фортецю. Але ведучий захищає її, відбива­ючи м'ячі, що летять у фортецю. Щоб перехитрити захисника, на­падники перекидають м'яч один одному, вибираючи найзручніший момент для атаки на фортецю. Але й захисник не дрімає. Кому вдається збити фортецю, той стає її захисником, і бій починається знову.

Триста. В цю гру грають фут­больним м'ячем в одні ворота. Ворота можуть бути справжніми або умовними, наприклад із двох каменів. Грають дві команди, кількість гравців у кожній - не більше чотирьох. Одна команда стає біля воріт, а гравці іншої ко­манди б'ють по воротах із одинадцятиметрової позначки. В той час, як один із гравців б'є, інші гравці зцієї команди стоять біля воріт і, якщо м'яч від одного з гравців, який стоїть у воротах, відскочить у поле, добивають його. За м'я­чем, що відскочив у поле, можуть вийти декілька гравців команди й спробувати відібрати його.

Коли всі гравці проб'ють по воротах, команди міняються місцями. За влучення у ворота очки нараховують у такий спосіб:

· якщо м'яч залетить у ворота на висоті нижче пояса і ніхто з гравців не зачепить його, тому, хто забив, дають 50 очок;

· та сама висота, але хтось зачепив м'яч - 25 очок;

· якщо м'яч пролетить на ви­соті вище пояса і ніхто з гравців його не зачепить - 75 очок, а якщо зачепить - 50 очок;

· якщо м'яч відскочить від од­ного з гравців, який стоїть на во­ротах, і команда, що б'є, все-таки заб'є його, то дають 15 очок.

· Гра полягає в тому, щоб якнай­швидше набрати 300 очок. Якщо команда набрала понад 300 очок, то зайві очки вирахову­ють від трьохсот.

· Якщо в розпорядженні є справжні футбольні ворота, то можна грати до 500 очок, однак при цьому додають такі умови:

· за влучення в штангу - 50 очок;

· у хрестовину - 150 очок;

· у перекладину - 100 очок.

Ці додаткові очки нараховують за умови, що буде забито гол.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-27; Просмотров: 957; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.