Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Заняття 24




Заняття 23

Заняття 22

Завдання: провести ігри «Совонька», «Квачі парами», «Карусель»; сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості; розви­вати увагу, спостережливість, зібраність; виховувати мужність та витримку.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування. Ходьба та біг у колоні по одному Гра «Слухай сигнал»

Один сплеск – біг, два сплески – зупинитися, три – ходьба навшпиньках.

2. Основна частина

Гра «Совонька»

Опис гри у занятті 11.

Гра «Квачі парами»

Діти шикуються в шеренгу, розраховуються на «перший-другий», стають парами обличчям одне до одного. За сигналом розбігаються. Називаються номери ведучих, які повинні спіймати партнерів по парі. Через 40–50 с діти міняються ролями.

Гра «Карусель»

Опис гри у занятті 2.

3. Заключна частина

Вправи на розслаблення

Піднімання рук угору та вільне опускання.

Почергове піднімання зігнутих у коліні ніг угору та розслаблене опускання.

Шикування в колону по одному.

4. Підсумки заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 

Завдання: розучити ігри «Клас, струнко!», «Рибаки і рибки», «Третій зайвий»; удосконалити вміння стрибати у висоту з розбігу, пролізати в обруч лівим та правим боком; вправляти в метанні торбинок із піском на дальність; розвивати швидкість та спритність.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування в колону по одному. Ходьба зі зміною темпу. Біг у по­вільному темпі.

2. Основна частина

Гра «Клас, струнко!»

За сигналом діти починають рухатися в колоні по одному, виконуючи різні рухи руками. За сигналом «Клас, струнко!» діти стають струнко. Хто помилився, йде в кінець команди.

Гра «Рибаки і рибки»

Одна дитина – «рибак», інша – помічник, решта – «рибки». На протилежних сторонах «ставка» живуть «рибки». Уздовж «ставка» ходить «рибак» із сіткою в руках (мотузка завдовжки 6–8 м), на друго­му боці «ставка» – його помічник. На слова: «Рибки у ставку плавають, гуляють, їжу собі здобувають» «рибки» виходять на середину. На слова: «Ловимо рибок» «рибак» кидає помічнику кінець мотузки і вони оточують «сіткою» «рибок». «Рибки», які не сховалися, – зловлені. За два-три рази «рибаків» міняють.

3. Заключна частина

Гра «Третій зайвий»

Діти шикуються парами в коло обличчям до центру. Двоє ведучих – за колом. Один тікає, другий наздоганяє. Гравець, який тікає, може вбігти в коло, стати попереду якоїсь пари.

Шикування.

4. Підсумок.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 

Завдання: провести ігри «Птахи», «Совонька», «Струмок»; сформу­вати вміння швидко й чітко реагувати на команди й сигнали; розвивати спритність, швидкість.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування. Біг зі зміною напрямку руху на протилежний — за свистком.

Гра «Птахи» Діти обирають «хазяйку» та «яструба». Решта учасників гри – «птахи». «Хазяйка» потай від «яструба» дає назву кожному «птахові»: «Ти – зозуля, ти – горобчик, ти – ластівка...». Прилітає «яструб».

Чого прилетів?

По пташку.

По яку?

«Яструб» називає, наприклад, «зозулю». «Зозуля» вибігає з гурту, «яструб» її ловить. Якщо названої пташки в гурті немає, «хазяйка» проганяє «яструба». Гра триває доти, доки «яструб» не виловить усіх «птахів».

2. Основна частина

Гра «Совонька»

Опис гри у занятті 11.

3. Заключна частина

Гра «Струмок»

Опис гри у занятті 5.

Шикування.

4. Підсумок заняття.






Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 337; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.