Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Правила гри. Вихідна інформація для прийняття індивідуального та групового рішення




Сценарій гри

Вихідна інформація для прийняття індивідуального та групового рішення

 

Предмети Власна думка Думка групи Оцінка експертів Відхилення (ст.4 – ст.2) індивідуальне Відхилення (ст.4 – ст.3) групове
           
1. Секстант 2. Дзеркальце 3. Каністра з прісною водою (20л) 4. Аварійний запас продуктів (1 ящик) 5. Москітна сітка 6. Карта Тихого океану 7. Надувна подушка 8. Каністра з пальним (мастило) та сірники 9. Транзисторний приймач 10. Світлонепроникливий пластмасовий лист(І Ом2) 11. Ром (1л) 12. Нейлоновий шнур (10 м) 13. Коробка шоколаду 14. Снасті риболовні          

 

Гра проводиться у два етапи. На першому етапі кожен учасник гри приймає індивідуальні рішення щодо виходу з критичної ситуації та пріоритетності вибору вказаних предметів в таблиці.

На другому етапі приймається групове (колективне) рішення стосовно цієї ж проблеми виходячи з критеріїв, вироблених самою групою (підкорятися лідерові, досягти консенсусу, погодитися з спеціалістами тощо). Слід підкреслити, що учасники гри повинні приймати рішення в конкретній ситуації стосовно себе, а не удаваної особи.

Об’єктом гри обрана нестандартна складна ситуація (корабельна ситуація), яка потребує термінового прийняття рішення для усунення проблеми. Ігрова ситуація передбачає наявність ведучого, який знайомить з умовами (обмеженнями) гри, правилами, слідкує за термінами прийняття рішень та підводить підсумки гри.

До обмежень в процесі гри відносяться:

1 термін прийняття рішень

2 перелік предметів, які можна в обраній послідовності забирати з потопаючого корабля

3 дотримання процедури заповнення розрахункової таблиці.

До керівних параметрів гри відносять:

1 оцінка проблемної ситуації;

2 обрана стратегія;

3 пріоритетність вибору запропонованих предметів.

1. Оцінивши ситуацію, кожен учасник гри на протязі 7 хв. Приймає індивідуальне рішення, а саме: в гр.2 таблиці 1 визначає пріоритетність для себе особисто кожного з предметів (навпроти найважливішого ставиться цифра 1. навпроти другого за важливістю – 2 і так до позиції 14 включно). Після цього кожним учасником гри визначається імовірність врятування як суб’єктивна оцінка.

2. Приймається колективне рішення. В цьому випадку всі учасники гри повинні прийти до згоди за тих самих вхідних умов. Всі показники в гр..3 таблиці 1, причому ця графа заповнюється всіма учасниками гри одночасно. Далі визначається імовірність врятування як суб’єктивна групова оцінка.

3. Викладачем (ведучим) оголошується оцінка ситуації експертами – спеціалістами в морській справі, аналізується запропонований ними оптимальний варіант стратегії та визначений на її основі перелік предметів. Пріоритетність предметів, визначена експертами фіксується в гр.4 таблиці 1.

4. По кожній позиції індивідуального рішення визначається відхилення від оцінки експертів. Відхилення (їх абсолютна величина) заносяться в гр. 5 таблиці 1 (гр. 4- гр. 2). Експерти встановили, що у випадку суми відхилень більше 60 балів, шансів на врятування немає. Отже, робиться висновок про недостатність оцінки ситуації та неправильний вибір стратегії.

По кожній позиції групового рішення визначається відхилення від оцінки експертів. Відхилення (їх абсолютна величина) заносяться в гр. 6 таблиці 1 (гр. 4- гр. 3). Висновки експертів про неможливість врятування при перевищенні суми відхилень від критичного числа (60 балів) розповсюджується і на дану ситуацію

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-22; Просмотров: 347; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.