Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Які існували стиді Грецького вазопису?

Для проведення проміжного модульного контролю з дисципліни

ТЕСТОВІ Завдання

Підсумковий модульний контроль

«Історія мистецтв»

1. Мегалітичні споруди кам’яного та бронзового віку:

а. Менгір у Бретані.

б. Піраміда Рефрен.

в. Українські кургани.

 

2. До архітектури давнього сходу – Єгипту, відносяться:

а. Зінкурат.

б. Піраміди.

в. Висячі сади.

 

3. Солярні знаки (відтворити):

а. Дощ -

б. Стояча вода –

в. Ділянка -

4. Для території України прийнято є така загальна археологічна періодизація, згідно встановленого порядку (так чи ні):

а. Кам’яний вік.

б. Мідно-бронзовий вік.

в. Ранній залізний вік.

г. Ранньослов’янський час та епоха Великого переселення народів.

д. Києворуський період.

е. Козацька доба.

5. Дольмен – відноситься до:

а. Латенської культури.

б. Боспорська культури.

в. Культури кам’яного та бронзового віку (мегалітичні споруди).

 

6. Сфінкс належить до країни:

а. Месопотамія.

б. Єгипет.

в. Асірія.

 

7. Солярні знаки (відтворити):

а. Сонце –

б. Засіяне поле –

в. Меандр –

8. Алея менгірів знаходиться:

а. У Бретані.

б. Франції.

в. Шотландії.

9. Кераміка Трипільської епохи-орнаментики була:

а. Простої форми ручної ліпки з нескладним орнаментом (вжитковий та культовий).

б. Чітко сформовані силуети виробів з складними візерунковими орнаментами (вжитковий та культовий).

в. Керамічні вироби простих форм з стручковим орнаментом (вжитковий та культовий).

10. Місце розположення Стоунхенджа:

а. У Шотландії.

б. Великобританії.

в. Британі.

г. На Мальті.

11. Мегалітичні споруди кам’яного та бронзового віку:

а. Мегір у Бретанії;

б. Піраміда Рефрен;

в. Українські кургани.

12. До архітектури давнього сходу – Єгипту, відносяться:

а. Зінкурат;

б. Піраміди;

в. Висячі сади.

13. Для території України прийнято є така загальна археологічна періодизація, згідно встановленого порядку:

а. Кам’яний вік. Мідно-бронзовий вік. Ранній залізний вік. Ранньослов’янський час та епоха Великого переселення народів. Києворуський період. Козацька доба;

б. Палеоліт. Мідний вік. Східні слов’яни. Козацька доба;

в. Мідний вік. Палеоліт. Ранній залізний вік. Античні держави Північного Причорномор’я. Козацька доба.

14. Згідно встановленого порядку Єгипет прийнято поділяти на:

а. Давнє царство. Середнє царство. Нове царство;

б. Нове царство. Давнє царство. Середнє царство;

в. Нове царство. Середнє царство. Давнє царство.

15. Архітектурний ансамбль Пізи знаходиться:

а. Італія;

б. Франція;

в. Німеччина.

16. Які художні твори відносяться до творчого доробку Т.Г.Шевченка:

а. «Проводи Козаків», «Дівчина з глечиком» іт. д.;

б. «Циганка ворожка», «Мальовнича Україна» іт.д.;

в. «Село», «Дівчина із свічкою»іт.д.

17. Які художники входять в Українське мистецтво 1950-1980р.р.:

а. Т.Яблонський, І.Марчука, Ф.Гуменюка і т.д.;

б. Т.Г.Шевченко, Т.І.Макарова, К.І.Матейко і т.д.;

в. М.Примачено, Т.Пата, П.Хома.

18. Мистецтво другої половини ХІХ-початку ХХ ст. в Західній Європі. Які провідні майстри імпресіоністи:

а. К.Моне, Е.Дега, О.Ренуа, Е.Мане і т.д.;

б.О.Мурашко, М.Сосенка, І.Труша;

в. Й.Бокша, О.Архипенко, М.Констанді.

19. Які видатні митці входили до мистецького напрямку маньєризму:

а. Анжело Бронзіно;

б. Франсуа Буше;

в. Девід Хокни.

20. Які видатні майстри входили до мистецького напрямку поп-арт:

а. Каміль Пісаро;

б. Морис Утрилло;

в. Гюстав Море.

21. Археологічні дослідження Артура Евенса, відносяться до:

а. Грецьких досліджень;

б. Крито-Мікенських досліджень;

в. Римських досліджень.

а. Оринталізуючий вазопис. Чорно фігурний вазопис. Червоно фігурний вазопис. Протогеометричний вазопис;

б.Протогеометричний вазопис. Чорно фігурний вазопис. Оринталізуючий вазопис;

в. Чорно фігурний вазопис. Червоно фігурий вазопис.

23. Республіканський форум знаходиться у:

а. Греції;

б. Італії;

в. Римі.

24. До якої мистецької країни відноситься «Фаюмський портрет»?:

а. Греція;

б. Рим;

в. Візантія.

25. Місце знаходження – Тріумфальної арки (найвідомішої) у:

а. Греції;

б. Франції;

в. Римі.

26. До якого стилю мистецькі твори відносять творчий доробок Девіда Хокні:

а. Сюрреалізм;

б. Рококо;

в. Поп-Арт.

27. Який найвідоміший витвір мистецтва Леонарда да Вінчі:

а. «Мона Ліза»;

б. «Посли»;

в. «Венера і Марс».

 

28. Дольмен – відноситься до:

а. Латенської культури;

б. Боспорська культури;

в. Культури кам’яного та бронзового віку (мегалітичні споруди).

29.Сфінкс належить до країни:

а. Месопотамія;

б. Єгипет;

в. Асірія.

30. Яка історична епоха (культура) вперше будувала театри:

а. Римська;

б. Візантійська;

в. Грецька.

31. Культурний спадок давніх слов’ян, пам’ятки:

а. Черняхівська культура, Мартинівський скарб;

б. Полгарська культура, Каліцька культура;

в. Волино-любленська культура, Трипільська культура.

32. Рейнський собор відносився до архітектурного стилю:

а. Готичного;

б. Романського;

в. Барокового стилю.

33. Термінологія – Лабіринт прийшла з:

а. Єгипту;

б. Риму;

в. Криту.

34. Які будівельні майстри ввели перші поняття ордера:

а. Давньої Візантії;

б. Давнього Риму;

в. Давньої Греції.

35. Мистецтво другої половини ХІХ-початку ХХ ст. в Західній Європі. Які провідні майстри імпресіоністи:

а. Й.Бокша, О.Архипенко, М.Констанді;

б. К.Моне, Е.Дега, О.Ренуа, Е.Мане і т.д.;

б. О.Мурашко, М.Сосенка, І.Труша.

36. Роза королівського палацу Шартрського собору відноситься до:

а. Романського стилю;

б. Готичного стилю;

в. Візантійського стилю.

37. Майстри архітектури Середньовіччя:

а. Роберт Адам, Інго Джонс;

б. Андре Ленотр, Луї Лево;

в. Коджа Мімар Сінан, Арнольд оді Камбіо.

38. Які художники входять в Українське мистецтво 1950-1980р.р.:

а. Т.Яблонський, І.Марчука, Ф.Гуменюка і т.д.;

б. Т.Г.Шевченко, Т.І.Макарова, К.І.Матейко і т.д.;

в. М.Примачено, Т.Пата, П.Хома.

39. Аркбутани відносяться до:

а. Романського стилю;

б. Барокового стилю;

в. Готичного стилю.

40. Архітектурний ансамбль Пізи знаходиться:

а. Італія;

б. Франція;

в. Німеччина.

41. Республіканський форум знаходиться у:

а. Греції;

б. Італії;

в. Римі.

 

42. Перший гончарний круг був винайдений за часів:

а. Єгипетської культур;

б. Трипільської культури;

в. Чи у Китайській культурі.

43. До якої епохи відносять Кноський палац:

а. Фінікійської епохи;

б. Римської епохи;

в. Крито-мікенської епохи.

44. Свята Софія Константинопольська відноситься до:

а. Римської архітектурної культури;

б. Візантійської архітектурної культури;

в. Грецької архітектурної культури.

45. До якої епохи відноситься Парфенон:

а. Архітектури давнього Риму;

б. Архітектури давньої Греції;

в. Архітектури Візантії.

46. Роза королівського палацу Шартрського собору відноситься до:

а. Романського стилю;

б. Готичного стилю;

в. Візантійського стилю.

47. Чим характерна архітектура трипільської епохи:

а. Характерні викладенні з камею та дерева витягнуті будівлі;

б. Землянки подібної форми з використанням природних матеріалів;

в. Складні форми, двохповерхового характеру, присутні культи (зокрема культ змія).

48. Які художники входять в Українське мистецтво 1950-1980р.р.:

а. Т.Яблонський, І.Марчука, Ф.Гуменюка і т.д.;

б. Т.Г.Шевченко, Т.І.Макарова, К.І.Матейко і т.д.;

в. М.Примачено, Т.Пата, П.Хома.

 

Тема рефератів, доповідей (індивідуальної і самостійної роботи)

з предмету «Історія мистецтв»

 

1. Основні поняття про мистецтво.

2. Природа та специфіка мистецтва.

3. Мистецтво, як єдність ідейно-художніх завдань.

4. Стилі, жанри та техніки.

5. Мистецька діяльність первісної людини.

6. Формування тектонічних систем та історична послідовність розвитку мистецтва.

7. Основні періоди історії культури Єгипту: Стародавнє, Середнє і Нове царства.

8. Будівельні матеріали і техніка. Історичний розвиток основних типів монументальних споруд.

9. Мастаба, піраміди, типи храмових споруд та їх ансамблі.

10. Історичний розвиток архітектурних форм і зародження ордерної системи в стійочно-балочних конструкціях.

11. Синтез мистецтв і архітектури.

12. Єгипетський житловий будинок.

13. Містобудування Єгипту.

14. Основні етапи розвитку художньої і будівельної культури Шумеро-Акадійського, ассирійського і вавілонського періодів.

15. Будівельні матеріали і конструкції.

16. Розвиток типів житлових і монументальних споруд, зіккурати, палацові і оборонні споруди.

17. Особливості рельєфів і скульптури, застосування поліхромної поливної кераміки в опорядженні споруд.

18. Матеріальна, духовна і художня культура Ірану епохи Ахеменідів.

19. Будівельні матеріали і конструктивні системи меморіальних і палацових споруд.

20. Палацовий ансамбль Персеполя і проблеми синтезу мистецтв і архітектури. Розвиток нових типів арочно-склепінчатих і купольних конструкцій в епоху Сассанідів.

21. Палацові споруди в Фірузабаді і Ктесіфоні

22. Особливості архітектури егейського світу та Крітської морської держави. Палацовий комплекс в Кноссі.

23. Архітектура мікенського пеіоду на Пелопонезі та видатні пам’ятки Мікен і Тірінфа.

24. Роль егейської культури для розвитку культури стародавньої Греції.

25. Основні етапи розвитку грецької будівельної культури: архаїчний, класичний та елліністичний періоди, їх характеристика.

26. Зародження основних типів житлової, громадської і монументальної архітектури та еволюція їх об’ємно-просторових і конструктивних вирішень в архаїчний період.

27. Утворення і розвиток ордерних систем та проблеми синтезу скульптури й архітектури в грецьких монументальних спорудах.

28. Розквіт грецької архітектури в класичний період і видатні пам’ятки громадських та сакральних споруд.

29. Ансамбль Акрополя в Афінах, Парфенон.

30. Грецький театр.

31. Грецька архітектура елліністичного періоду як вияв злиття грецьких традицій з традиціями мистецтва народів Близького Сходу.

32. Містобудування Греції.

33. Джерела римської матеріальної і художньої культури та їх зв’язок з культурою етрусків і греків.

34. Основні етапи розвитку римської архітектури у ранній, середній і пізній періоди та їх особливості в розвитку художньої та будівельної культури.

35. Архітектура Риму періоду республіки.

36. Будівельні матеріали і розвиток конструктивних систем та інженерних споруд, доріг, мостів, акведуків.

37. Житлове будівництво.

38. Містобудування (Помпеї, Остія, Рим).

39. Розвиток типів громадських споруд та основні типи храмів.

40. Трактат Вітрувія.

41. Архітектура періоду розквіту Римської імперії.

42. Винахід римського бетону і розвиток нових типів арочно – склепінчастих та купольних конструкцій.

43. Римські ордерні системи й особливості їх застосування.

44. Форуми і громадські споруди: театри, амфітеатри, цирки, терми, храми, базиліки, тріумфальні арки, Колізей і Пантеон.

45. Палаци і житлові будинки.

46. Проблеми синтезу архітектури і мистецтва.

47. Ранньо-Християнська архітектура.

48. Античні традиції і вплив християнської релігії на формування візантійського мистецтва і архітектури.

49. Основні етапи розвитку візантійської архітектури та її особливості.

50. Будівельна техніка, конструкції та формування основних об’ємно–просторових вирішень і застосування синтезу мистецтв у ранньо-Візантійській архітектурі.

51. Собор Софії у Константинополі.

52. Архітектура середньо візантійського періоду.

53. Розвиток хрестово купольних об’ємно–просторових вирішень та видатні пам’ятки архітектури.

54. Характерні особливості архітектури пізньо-Візантійського періоду.

55. Значення візантійської архітектури та її вплив на формування художньої та будівельної культури у Вірменії, Грузії та Київській державі.

56. Загальна характеристика архітектурних шкіл мусульманської архітектури, особливості їх об’ємно–просторових, конструктивних та художніх вирішень. Характерні види споруд та видатні пам’ятки архітектури Арабського Халіфату.

57. Синтез візантійських і арабських концепцій в архітектурі Османської імперії.

58. Арабські завоювання і виникнення нових типів споруд.

59. Будівельна техніка і художнє опорядження.

60. Видатні пам’ятники архітектури Середньої Азії.

61. Мавзолей Ісмаїла Саманіда в Бухарі, мечеть Бібі–Ханим та архітектурні ансамблі Самаркадну.

62. Матеріальна і духовна культура середньовічного Китаю.

63. Характерні риси споруд, конструктивні і художні особливості китайського зодчества.

64. Китайський сад.

65. Своєрідні риси архітектури Японії, Індії та сусідніх країн.

66.Романська архітектура в Західній Європі феодальної роздрібненості.

67.Основні типи споруд: замки і оборонне будівництво, житло, монастирські комплекси.

68.Культові споруди та їх об’ємно–просторове і конструктивне вирішення. Архітектурні школи і своєрідність пам’ятників романського періоду в різних країнах Європи.

69.Готична архітектура періоду розвитку вільних міст.

70.Розвиток міської культури і будівництва.

71.Основні типи споруд, їх об’ємно–просторові, конструктивні та художні вирішення.

72.Синтез архітектури, живопису і скульптури в готичній культовій архітектурі. Містобудівельна культура, житлове будівництво.

73.Особливості розвитку готичної архітектури в різних країнах Європи та видатні архітектурні пам’ятки.

74.Пам’ятки середньовічної архітектури у Львові.

75.Джерела розвитку культури Відродження в Італії.

76.Творче осмислення античної та середньовічної спадщини в культурі та архітектурі епохи Відродження.

77.Проторенесанс в Італії. Ранній Ренесанс в Італії.

78.Провідні типи споруд і характерні риси їх об’ємно–просторових, конструктивних та архітектурно–композиційних вирішень.

79.Проблеми синтезу мистецтв в архітектурі.

80.Новаторські риси в творчості Брунелексі, Мікелоццо, Алберті, Лаурана, Джуліано да Сангало.

81.Зародження теорії архітектури. Високий Ренесанс в Італії.

82.Перенесення центру архітектурної діяльності у м. Рим.

83.Вдосконалення ордерних систем та їх роль в архітектурній композиції. Провідні майстри періоду Високого Ренесансу: Браманте, Перуцці, Антоніо да Сагнало та їх твори.

84.Архітектурна діяльність Рафаеля і Мікеланджело.

85.Історія будівництва собору св. Петра в Римі як вираз зародження нових тенденцій в архітектурі Ренесансу.

86.Пізній Ренесанс Італії і пошуки нових концепцій.

87.Теоритична і творча діяльність Віньоли та Палладіо.

88.Умови формування національних шкіл архітектури Ренесансу у Франції, Іспанії, Нідерландах, Німеччині та їх характерні риси.

89.Ренесанс у слов’янських країнах.

90.Пам”ятки Ренесансу у Львові, як вияв взаємодії різних культур.

91.Умови формування відмінностей манієристичного мистецтва у Франції, Іспанії, Нідерландах, Німеччині та їх характерні риси.

92.Творчі етапи розвитку стилю бароко в Італії.

93.Пошуки нових ансамблевих, об’ємно-просторових вирішень та виразності архітектурних форм.

94.Провідні архітектори епохи: Мадерна, Берніні, Борроміні, Гваріні, Ювара, Лонгена та їх твори.

95.Живопис - Мікельанджело да Караваджо, Рубенс і фламандське барокко, Рембрант і його школа.

96.Архітектура Італії XVІІ століття – Берніні, Борроміні.

97.Основні урбаністичні концепції втілені в Римі XVІ - XVІІ століть.

98.Архітектура Франції XVІІ століття – Версаль.

99.Мистецтво Іспанії XVІІ століття.

100.Окреслення стилю архітектурного декору.

101.Окреслення стилю в архітектурі.

102.Живопис Франції, Англйї, Іспаніїі Німеччини.

103.Мистецтво XІX століття.

104.Мистецтво XXстоліття.

 

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Українська діаспора | Рекомендована література
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 1207; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.099 сек.