Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Додавання сліду від руху об'єкта

Одним з доповнень, що забезпечить чіткість руху об'єкта, є його слід, що залишається на тих місцях, де тільки що перебував фільм. У нашім випадку це корисно для розуміння того, як працює сповільнення руху, однак такі сліди можуть застосовуватися також і в інших обставинах: або як, що рухається значок, під час завантаження чого-небудь, або ж у вигляді свого роду розмитості об'єкта, викликаної його рухом. Такі сліди можуть бути легко створені за допомогою дубликации фільму в кожному кадрі з використанням функції duplicateMovieClip. Для цього потрібно лише додати рядок коду, що збільшує значення _root і потім створює дублікат поточного фільму.

Дублікат перебуває за замовчуванням на тій же позиції, що й вихідний фільм. Насправді, дублікат має всі ті ж параметри, що й вихідний фільм, такі як alpha, xscale, yscale і т.д., однак у нього немає функцій onEnterFrame або змінних, які може містити вихідний фільм. Це одне з відмінностей від Flash 5, у якому якщо створювався дублікат фільму із привласненою подією clipEvent, також створювався дублікат цієї події, що відбувалося й на дублікаті фільму. Ми розташовуємо кожний дублікат на один рівень вище попереднього, за допомогою додавання змінної глибини для '_root', значення якої збільшується з кожним кадром.

DuplicateMovieClip можна інтерпретувати, як виробник дублікатів, зовні ідентичних вихідним фільмам, у яких, однак, не повторюються ніякі з вихідних дій. У нашім випадку, дублікати не випливають за покажчиком миші, а просто залишаються там, де вони були створені.

  1. Використовуйте ті ж настроювання, як і в попередніх прикладах, і додайте наступний ActionScript у ваш фільм:
var speed = 4; ball_mc.moveToMouse = function() { this._x += (this.target-this._x)/this._parent.speed; this._y += (this.target-this._y)/this._parent.speed; this.duplicateMovieClip("dupe"+this._parent.depth, this._parent.depth++);};ball_mc.onMouseDown = function() { this.target = this._parent._xmouse; this.target = this._parent._ymouse; this.onEnterFrame = this.moveToMouse;};
  1. Збережете фільм у файлі ball motion_04_click for trail.fla. Якщо тепер запустити фільм, ви відразу побачите, як працює ця з, і заметете, що це дуже схоже на те, що було зображено на діаграмі.

При клацанні на новому місці дублікати спочатку створюються досить далеко друг від друга, і потім стають всі ближче й ближче друг до друга доти, поки не перетворяться в монотонну картину в кінцевої крапки. Однак число об'єктів тут росте, поки фільм виконується, і, щоб уникнути "мішанини", потрібно поступово зменшувати кожний дублікат до його повного зникнення. У наступному прикладі ми реалізуємо саме це доповнення.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Ініціалізація руху клацанням миші | Зникнення сліду
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 285; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.