Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Користувачі продукту, їх робота та середовище




Користувачі, їх робоче середовище та задачі

Проблеми проектування міжнародних інтерфейсів

 

Появу програмного проектування та розробку інтерфейсів можна вважати подією міжнародного масштабу. Будь- який програмний продукт, розроблюваний сьогодні, має потенційно широку аудиторію користувачів з різних країн, вододіючих різними мовами та різними культурними звичаями. Цей факт одержав назву інтернаціоналізації, або NLS (National Language Support - підтримка національної мови), який став головною умовою міжнародного успіху програмних продуктів.

Сучасне програмування та інструментарій КІ дозволяють відокремити велику частину того, що користувач бачить і чим оперує на екрані (програмно закодовані елементи), від останньої частини програми (жорстко закодованої інформації). Це дає можливість без особливих зусиль представляти програми різними мовами.

Проблеми, які необхідно розв'язати при проектуванні міжнародних інтерфейсів:

- абревіатури;

- акроніми;

- описовий текст;

- виділення мнемонік;

- граматика персоналізації;

- двонапрямлені мови;

- довжина тексту;

- прописні букви;

- заголовки колонок;

- іконки;

- використання символів;

- використання кольору;

- клавіші швидкого доступу;

- комбінації клавіш;

- призначення функціональних клавіш;

- описувачі полів вводу;

- перші літери для навігації;

- символи з кодуванням в два байти (DBCS, Unicode);

- сортування інформації;

- формат грошових одиниць;

- формат телефонних номерів;

- формат розміру паперу;

- формат розмірів;

- формат адреси;

- формат дати;

- формат чисел;

- формат часу;

- гумор.

 


 

 

Одна з головних причин створення невдалих продуктів полягає в недостатньому залучені користувачів до проекту. Не менше значення мають і наслідки недостатньо активної участі користувачів в проекті, зокрема відсутність глибоких знань про реальних користувачів продукту, середовище використання розробки та рівня застосування тих чи інших задач. Деякі продукти відрізняються досить конкретним колом користувачів та досить певним середовищем використання і задачами. Для інших проектів сукупність користувачів відрізняється великим розмаїттям поряд із значними відмінностями в середовищах і задачах. Детальна інформація про користувачів, середовища і задачі допомагає встановити рамки, в яких повинно здійснюватись проектування КІ продукта та забезпечуватись його практичність. Поряд з вимогами до КІ та практичності критична інформація про користувачів, середовища і задачі допомагає колективу розробників виділити ті особливості продукту, які бажають бачити реальні користувачі або яких вони потребують. Інформація про користувачів та їх потреби важлива для відповідного вибору методів створення КІ та підходів до проектування спільного стилю додатків.

Приклади найбільш помітних характеристик користувача в зв'язку з його роботою на комп'ютері і з його відношенням до ПЗ:

- попередні знання та досвід, використовувані в області апаратного та програмного забезпечення;

- попередні знання та досвід, які стосуються підтримки задач прикладної області;

- фізичні та індивідуальні характеристики;

- фізичні та соціальні особливості робочого середовища.

Всім користувачам догодити неможливо. Програмний продукт та його КІ не можуть повністю підходити всім користувачам. Не потрібно висувати надто багато припущень по відношенню до будь- якої групи користувачів, а також фізичних та соціальних умов для роботи.

Приклади необхідних проектних рішень:

- інтерфейс для новачків, випадкових користувачіву та спеціалістів;

- поступове розкриття всіх можливостей;

- декілька методів підтримки продуктивності;

- можливості вибору користувацьких переваг;

- множинні представлення.

Критична інформація про користувачів включає статистичні розподіли для наступних характеристик:

- освіта, знання та досвід роботи з комп'ютерними системами та ПЗ, а також в прикладній області, для підтримки якої розробляється ПЗ;

- ставлення до роботи, бізнес- процедур та виконуваних задач;

- ставлення до підтримки апаратного та програмного забезпечення комп'ютерів;

- фізичні та особистісні характеристики;

- характеристики соціального та фізичного робочого середовища.

Інші фактори, які слід брати до уваги при вивченні користувачів з точки зору розроблюваного ПЗ:

- освіта;

- основна мова;

- навички введення даних та використання вказівника миші;

- зорові, слухові, мовні та інші види фізичних обмежень;

- вік і стать;

- переваги та стиль навчання;

- рівень навичок та досвіда користувачів ПЗ;

- мотивація.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 504; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.