Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Масове свято. Світовий досвід доводить, що театр масових дій – явище не тимчасове, воно має свої історичні, соціальні, культурні джерела.




 

Світовий досвід доводить, що театр масових дій – явище не тимчасове, воно має свої історичні, соціальні, культурні джерела.

Організація масових свят, презентацій, бурхливий розвиток шоу бізнесу тощо, значною мірою сприяли театрально – мистецьким інноваціям, пов’язаним з новим баченням основ режисури.

Масове свято відрізняється від концерту і видовища по перше виробничо – технічними умовами організації і проведення. По – друге, художня організація простору. Простір у театрі і концертному залі двомірний, і оглядова точка в театрі одна, задана раммою, положенням сцени і глядацької зали, то на стадіоні, у парку видовище сприймається з усіх боків, тому дія, а отже й художнє оформлення, його конструкція вибудовується з урахуванням цієї особливості. Тут важливо вміти утримувати увагу десятки тисяч людей. Слід визначити ігрові точки, зорові кульмінації, вибудувати динаміку, композицію масових епізодів, їх пластичний образ. По-третє, організація і розподіл уваги глядачів. Масове свято вимагає утворенню кількох видовищних центрів, для максимального впливу на глядача і для уникнення нещасних випадків. Четверте, масове свято відбувається один раз, а якщо і повторюється то це вже інше свято – інші глядачі.

Сценарно – монтажна структура масового дійства передбачає поєднання різних жанрів мистецтва.

 

Масове свято – це вінець творчості народу для народу. Зміст і характер свята завжди зумовлені конкретною суспільною ситуацією.

Масове свято відрізняється від концерту і видовище 1)виробничими умовами організації і проведення(у парку,стадіон) місце проведення.

2)художня організація простору, на площах, вулицях, парках, стадіонах(простір примірний, огляд по колу, з усіх боків)

3)Тому художнє оформлення, його конструкція вибудовується з урахування цієї особливості. Враховується особливості навколишнього простору. Режисер створює центральну дію і дію на окремих опорних точках. Режисер повинен продумати як і на чому сфокусувати увагу великої кількості людей. Потрібно утворювати кілька видовищних центрів, кожен з яких самостійно організує увагу людей, які прийшли на свято це потрібно для емоційного впливу на глядача, а крім того для уникнення нещасних випадків при такому скупченні людей.

Масове свято відбувається один раз і тому його слід добре продумати і організувати.

На початковому етапі роботи визначається тема і

- Над завдання постановки свята

- Місце проведення

- Масштабність і можливості(парку чи палацу, а потім хід, стиль, ритм, характер майбутнього свята).

Дія масового видовища позбавлена однолінійної послідовності і передбачає відступи, паузи, затримки, повтори, переключення словесного матеріалу на пластичний, пластичний на музичний, музичного на слово і т.д. Сценарно – монтажна структура масового дійства передбачає поєднання різних і різнорідних компонентів.

Розкриття теми починається з прологу початок, розвиток, кульмінація, фінал – це обов’язкові складові драм. Мас. Свята.

Потрібно в сюжеті визначити кульмінацію свята і перетворити глядачів на безпосередніх учасників. У масовому святі слово і виразна пластика доносить смисл дійства тому режисера м.свята необхідно володіти режисурою слова, тобто вміти професійно працювати з акторами над розкриттям змісту тексту і словесної дії.

Сценарій і монтажний лист – це основні документи за якими працює – режисер(місце,час,хід дії)

 

 

Білет №8

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-08; Просмотров: 1084; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.