Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Тема 35. Монтажні тропи.




Тема 34. Монтажна пластична мелодійність.

Тема 33. Постановогчно-ігрова основа і форми монтажу.

Тема 31. Постановочний спосіб - перетворення об`єкта зйомки.

Розділ VІІ. Естетичні властивості монтажу в межах постановочного способу фіксації.

Тема 30. Динамічні принципи монтажу.

Тема 29. Драматургічні принципи монтажу.

Тема 28. Ефект Уелса-Куросави.

Тема 27. Монтаж як зміна точок зору.

Розділ VI. Естетичні властивості монтажу в межах ретрансляційного способу фіксації.

Тема 26. “Предкамерне" та "предефірне" існування події.

Виражальні засоби як інструменти реалізації вибору.

Обробка матеріалу. Трактовка. Різні міри очевидності авторського ставлення.

Наближення кіноапарату як збільшення розміру та чіткості розрізняння. Підійти, щоб побачити.

Укрупнення - зміна міри значущості.

Зйіна співвідношення людини і середовища.

Оновлення сприйняття. Можливість по-новому використовувати виражальні засоби.

Вторування події і формально-описовий монтаж.

Об`єктивна та суб`єктивиа точки зору.

Монтаж як засіб виявлення змісту.

Трансформація внутрішньокадрового матеріалу.

Ефект багатозначності.

Подія як процес, подія як результат.

Драматургія взаємин.

Членування на кадри.

Конкретизація відтворюваної події монтажем.

Зчеплення. Зіставлення. Чергування. Протиставлення.

Опосередковане творення події.

Розстановка акцентів важливості. Логіка зв`язків.

Метричний монтаж.

Ритмічний монтаж.

 

VІІ семестр. Естетика монтажу.

Загальна кількість годин: лекційних – 20, практичних - 8 годин, індивідуальних - 6 годин.

Створення якісних відмінностей - художня мета перетворення.

Тема 32. Документальна основа й "авторський" монтаж.

Відновлення факту.

Метод провокації.

Співвідношення факту і вимислу.

Вилучення порожнеч.

Репортажний спосіб монтажу події. Стиснення події.

Образно-публіцистичний напрям використання монтажу.

Монтажно-ораторські прийоми монтажу.

Тематичний монтаж.

Обертонняй монтаж.

Художньо-образний монтаж як логічно зв`язана, максимально схвильована емоційна розповідь.

Надзображальність художнього образу.

Логіка поєднання. Концентрований вираз рис характеру.

Вияв авторського ставлення і причинно-наслідкова логіка поєднання.

Паралельний та перехресний монтаж.

Ретроспективний монтаж.

“Течія” ліній і монтаж.

Темпо-ритмічний графік руху пластичної мелодії на екрані.

Рух почуттів.

Монтажно-пластична форма виразу емоцій та їх відтворення.

Образно-метафоричні зв`язки.

Порівняння. Метафора. Символ. Рима. Метонімія. Синекдоха. Рефрен. Гіпербола.

 

VІІІ семестр. Монтажне ціле.

Загальна кількість годин: лекційних – 20, практичних - 8 годин, індивідуальних – 6 годин.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-02-01; Просмотров: 187; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.