Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Практичні заняття.




Тема 40. Форми музично-зорового монтажу.

Тема 39. Драматургічні особливості вображально-музичного монтажу.

Тема 38. Взаємини музики і зображення.

Розділ ІХ. Музично-зоровий монтаж.

Тема 37. Принципи звуко-зорового монтажу.

Тема 36. Освоєння звуко-зорового монтажу.

Розділ VIII. Звуко-зоровий монтаж.

Поява звуку як новий рівень достовірності.

Звук і кількість монтажних кадрів.

Синхронність і контрапункт зображення і звуку.

Живе /синхронне/ слово на телебаченні.

Народження слова як одна із специфічних ознак ТБ.

Принцип збігу.

Репліки, музика, шуми, тиша - звукові компоненти.

Форми та прийоми звуко-зорового монтажу.

Акцентація.

Монтаж на захльостах.

Асинхронний монтаж.

 

Етапи освоєння музики в кіно. Тапер, патефон, оркестр.

Музика у німому кіно.

Ілюстративний принцип музичного супроводу.

Внутрішньокадрова (мотивована) музика та позакадрова (немотивована) музика.

Драматургічні функції некадрової музики.

Органічність поєднання музики і зображення.

Ілюстративне повторювання пластичних змін.

Синхронний і асинхронний принцип поєднання мелодійних ознак.

Збіг ритмічних ознак пластичних і музичних рядів.

Багатоплановість поєднання зображуваного з музикою. Паралелізм. Контраст.

Музика як інтегруючий (об`єднуючий) фактор.

 

Мета: пізнати історію формування монтажу, засвоїти основи техніки і технології монтажу, набути навички творчого використання всієї палітри образно-виражальних можливостей монтажу кіно-, теле-, відеофільмів та програм усіх жанрів і видів аудіовізуальних мистецтв,

Тема 1. Методом семінарського заняття студенти обговорюють монтажний досвід митців різних епох, країн, художніх течій, індивідуальностей.

Здійснюється перегляд та аналіз фрагментів кіно- та відеофільмів, телевізійних передач різних родів, видів, жанрів, стилістичних манер. Особлива увага на заняттях приділяється простежуванню факторів, що формують співвідношення елементів “саморозвитку” матеріалу те його авторської інтерпретації.

Тема 2. Методом практичного заняття студенти опановують конкретними елементами фахової майстерності.

Студент має пройти всі етапи роботи над кіно-, відеоматеріалом від розшифровки, розмітки до звуко-монтажного збалансування цілого.

Заняття на пульті розширюють межі монтажних можливостей за рахунок використання різних зовнішніх джерел сигналів.

Курс монтажу супроводжується практичною роботою студента по монтажу власного матеріалу згідно з програмою курсу “Режисура”.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-02-01; Просмотров: 80; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.