Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Warm Up. Lesson 1. Advertisement Ideas




Lesson 1. Advertisement Ideas

Unit IX.ADVERTISING

Speaking

III. Use the expressions from 1 to make your own words and phrases

Reading Comprehension

I. Find the equivalents of the following words and phrases in the text:

процесс переговоров, стороны, задачи и цели, межличностный процесс, ситуация переговоров, подразумевать конфликт, конфронтационный, найти решение, установить тон взаимодействия, соревнование, в котором надо победить, эмоциональный, враждебный, дух сотрудничества, сохранить контроль, значительное разногласие, обвинять, трудности, агрессивная ситуация.

II. Classify these expressions according to two groups:

a) actions and stages of the process

b) negotiators’ behaviour

Together with your partner, make up a dialogue. One of you is going to negotiate on one important issue and doesn’t know how to behave. The other one gives him / her some advise. Present your dialogue to the class.

Learn about the different forms of advertising and the choice of the way to advertise goods and services.

I. Identify the following pictures. What’s the difference between them? Interpret them.

1. What are brand names?

2. What of them show the product?

3. What of them are just symbols?

4. What can you say about the use of colour / slogans / initials?

5. What messages do the symbols transmit?

Language items that can be used: background, between, below, while, neither...nor, both, unlike …




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-27; Просмотров: 480; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.