Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Малювання об’єктів




Вирівнювання об'єктів

Створення|створіння| ефекту перспективи і спотворення

Нахил об'єкту

Віддзеркалення|відбиття| об'єкту

Поворот об'єкту

Поворот (Rotating|) - це зміна положення|становища| об'єкту щодо|відносно| його точки трансформації.

Поворот об'єкту можна виконати одним з трьох способів:

  • прямим маніпулюванням (за допомогою миші);
  • за допомогою команди Rotate| (Обернути|повернути|);
  • вказавши кут|куток| повороту в панелі Transform|.

Віддзеркалення|відбиття| об'єкту (Flipping|) - це створення|створіння| дзеркальної копії об'єкту щодо|відносно| деякої осі симетрії (горизонтальною або вертикальною).

Щоб|аби| відобразити|відбивати| об'єкт, необхідно відкрити|відчиняти| меню Modify|, і в каскадному меню Transform| вибрати одну з двох команд:

  • Flip| Vertical| (Відобразити|відбивати| по вертикалі);
  • Flip| Horizontal| (Відобразити|відбивати| по горизонталі).

Нахил об'єкту (Skewing|) — це спотворення («перекіс») об'єкту по одній з осей координат при одній нерухомій стороні виділяючої рамки.

Ці дві нові функції сталі доступні в Flash| MX| завдяки включенню|приєднанню| в його склад інструменту Free| Transform|, який вже згадувався неодноразово вище. Вказані функції включаються за допомогою кнопок-модифікаторів Distort| і Envelope| відповідно.

Вирівнювання об'єктів (Aligning|) дозволяє встановлювати розташування два або більш за об'єкти щодо|відносно| деякої базової позиції або щодо|відносно| один одного.

Вирівнювання виконується за допомогою відповідної панели—| Align| (Вирівняти). Щоб|аби| її відкрити|відчиняти|, слід увійти до меню Window| і в каскадному меню Panels| вибрати команду Align|.

Малювання виконується за допомогою інструментів, розташованих|схильних| на панелі Tools|. Основними з|із| них є|з'являються|:

  • Line| Tool| (Лінія) — інструмент дозволяє малювати прямі і ламані лінії, які при необхідності можуть використовуватися як контур об'єкту; інструмент не має кнопок-модифікаторів; як параметри налаштування користувач може вибирати товщину і колір|цвіт| лінії; налаштування виконується за допомогою інспектора властивостей;

Мал. Інструменти малювання

  • Oval| Tool| (Овал) — інструмент призначений для створення|створіння| стандартних геометричних фігур: еліпсів і кіл різного радіусу; створена фігура складається з двох компонентів, які можуть редагуватися окремо один від одного: контура (Outline|) і заливки (Fill|); як параметри налаштування користувач може вибирати товщину і колір|цвіт| лінії; налаштування виконується за допомогою інспектора властивостей;
  • Rectangle| Tool| (Прямокутник) — інструмент призначений для створення|створіння| відповідних геометричних фігур; створена фігура складається з двох компонентів, які можуть редагуватися окремо один від одного: контура і заливки; як додатковий параметр можна указувати|вказувати| радіус того, що округляє кутів|кутків| прямокутника; крім того, користувач може вибирати товщину і колір|цвіт| лінії; вказані параметри встановлюються за допомогою інспектора властивостей; установка параметрів інструменту докладніше розгледить|розглядатиме| нижче;
  • Pen Tool (Перо) — інструмент дозволяє малювати прямі і згладжені криві лінії з високою точністю на основі механізму кривих Безье; для цього в процесі малювання Flash створює базові крапки (Anchor points) і потім будує по ним намальований сегмент; даний інструмент є, мабуть, найбільш складним у використанні, тому нижче ми розгледимо роботу з ним докладніше;
  • Pencil| Tool| (Олівець) — інструмент призначений для малювання довільних ліній, проте|однак| при відповідному налаштуванні параметрів він виконує «розпізнавання» намальованих фігур і автоматичне їх перетворення до стандартних геометричних фігур; параметри налаштування інструменту розгледять|розглядатимуть| нижче;
  • Brush| Tool| (Кисть|пензель|) — інструмент дозволяє малювати лінії, що нагадують мазання кистю|пензлем|; не дивлячись на|незважаючи на| відносну простоту використання, кисть|пензель| має досить|достатньо| велике число додаткових параметрів, які ми розгледимо|розглядатимемо| окремо;
  • Eraser| Tool| (Гумка|ластик|) — це звичайна|звична| для графічних редакторів «старанна гумка», за принципом дії і по набору додаткових параметрів вона дуже близька інструменту Brush| Tool|.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-11; Просмотров: 342; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.