Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Check Point




Потоки введення та виведення даних

//Детальніше про введення-виведення даних описано в книзі «Khorstmann_Key.Java_2_Bibliotek 1» ст. 86+.

/*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

13)Final - Присвоює подальшим змінним значення констант. Урок 3_05.

14)14.3f - число з плаваючою точкою float - треба завжди дописувати вкінці "f" or "d", якщо тип double.

15)'\\' - вивести 1 косу риску. '\"' - вивести лапки.

16)3000000000000000000L - буква "L" в кінці числа вказує, що це саме число, а не помилка запису.

17)\b - стирання попереднього значення. Повернення на 1 назад. Детальніше в уроці 3_05.

18)'\u0065' - вивести значення в шістнадцятковій системі числення. 4-значне. І це = 0х65

19)\n - переведення на наступний рядок (ентер) у коді.

20)System.out.println(""+b1+b2); - лапки на початку виведення означають, що потрібно вивести саме в символьному форматі. А То якщо так не

написати, то комп може додати коди символів, записаних у змінних b1 and b2(присвоєні користувачем) і видати число, замість символів).

21)\t - табуляція.

22)\а - Предупреждение (звонок).

23)\f - Перевод страницы.

24)% - залишок від ділення цілих чисел. b%5 це залишок по модулю від цілочисельного ділення b/5.

25)a+=4 = a=a+4; Аналогічно для операцій +,-,*,/,% - діє +=,-=,*=,/=,%=.

26)(k1=5), int s1=2*++k1; - це цілочисельна змінна s1,якій присвоюється значення 2*на число k1(5) збільшене на одиницю, тобто 2*6=12, k1=6.

27)(k2=5), int s2=2*k2++; - це цілочисельна змінна s2,якій присвоюється значення 2*k2,після чого k2 збільшується на 1, тобто s2=2*5=10,k2=6.

28)a++ = a=a+1; b-- = b=b-1;

29)Ієрархія операторів, булеві оператори - урок 3_07.

30)double y=Math.sqrt(x); - змінній з плаваючою точкою розширеного типу double y присвоєно значення функції кореня квадратного з x. Функцію

викликано з класу математичних функцій Math.

31)Math.Pow - функція піднесення до степеня. Важливі функції класу math - описані в уроці 3_07 наприкінці.

32)double xx=Math.pow(Math.PI,Math.E); - піднести до степеня Е число Пі.

33)int n2=(int) f1; - змінній 2 присвоємо переведене з float v int значення змінної f1. Можлива втрата точності при даній операції.

34)Math.round - функція округлення до більшого. Наприклад 2.6 = 3.

35)String s2="afgjh"; - присвоєння змінній типу стрінг певного набору символів. s3="" - пуста строка.

36)Визначення довжини рядка і виведення певного символа із рядка - урок 3_09.

37)int i=Integer.parseInt(n); - записує в змінну і значення рядка n.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*/

38)Про діалогові вікна можна глянути в уроці 3_13.

39)При хибній умові в while цикл не виконається взагалі, а при хибній умові в do while цикл відбудеться 1 раз. Це дуже важливо. Бо в 2 випа-

дку навіть при невірній умові цикл виконається 1 раз і значення його може внести помилки в результат.

40)switch - оператор переключення. Урок 3_17.

41)case - оператор виконання конкретної частини світча.

42)default - описує те, що буде виконуватись, якщо switch переключив на таке значення, яке не співпадає ні з 1 case;

43)continue - оператор припинення поточного циклу.

44)BigInteger sum=BigInteger.valueOf(0); - присвоюємо великому числу сум велике число 0. (велике число=підвид типів чисел);

45)Про функції великих чисел також описано в 3_20.

46)int[] a1=new int[10]; - масив цілих чисел а1.

47)int[] a2={1,2,3,4,4,3,2,1}; - заповнюємо масив одразу при створенні.

48)System.arraycopy(a2,2,a4,3,3);- копіює елементи починаючи з другого з масиву a2 у масив а4 на місце починаючи з 3. К-сть копійованих еле-

ментів - 3.

49)Arrays.sort(a1); - cортує масив a1;

50)Arrays.binarySearch(a2,i1); - шукає у масиві a2 елемент зі значенням i1; - але це треба в циклі for записати.

51)int[][] a1= {

{1,2,3,4}

{11,12,13,14}

{21,22,23,24}

} - двовимірний масив, який задано прямо.

52)int[][] a2=new int [5][5]; - ініціалізований масив розміром 5х5;

53)a2[i1][i2]=(int) (Math.random()*100); -заповнити масив а2 рандомними числами від 0 до 100;




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-11; Просмотров: 396; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.