Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Анімація графіків




Анімація являє собою кадри, що швидко змінюють один одний, а у людини при цьому створюється уявлення неперервного процесу.

Потрібні зміни у кадр вносяться за допомогою спеціальної змінної Frame (кадр). Значення цієї змінної дорівнює за замовченням номеру кадру і може змінюватися від 0 до 9999. Підставивши змінну Frame у функцію, можна примусити її змінюватися при зміні кадрів. В результаті при суміщенні кількох кадрів отримуємо анімацію.

Послідовність дій для виконання анімації має бути такою:

1. Задати функцію, для якої будується графік та деяку змінну, якій присвоїти значення Frame (рис.6.20).

 

Рис.6.20

2. За допомогою команди меню Tools-Animation-Record відкрити діалогове вікно Animate, що містить параметри анімації (рис.6.21).

 

 

Рис.6.21

3. Виділити фрагмент графіка, який слід анімувати. У діалоговому вікні From (від) і To (до) задати перше і останнє значення змінної Frame (наприклад, 0 і 30), а кількість кадрів, що змінюється в секунду задати в параметрі A:Frame /Sec (із швидкістю кадрів/сек.).

4. Натиснути кнопку Animate (Анімувати), після чого починається процес анімації. Кількість відпрацьованих кадрів висвічується у рядку Frame (кадр) (рис.6.22).

 

Рис.6.22

5. Коли анімацію буде завершено, на сторінці з’явиться вікно прокрутки відеороліків, в якому, натиснувши на кнопці Play (Програти), можна переглянути створену анімацію (рис.6.23).

 

Рис.6.23




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-13; Просмотров: 410; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.