Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Приклад виконання основних етапів робіт




Тут подана інформація, яка допомагає створити проект програми в середовищі Visual C++ 6.0.

Для того щоб створити новий проект необхідно запустити на виконання програму MS Visual C++ 6.0 (Рис.26).

 

Рисунок 26. Середовище програмування MS Visual C++ 6.0.

 

Далі в меню середовища MS Visual C++ 6.0 вибрати “File” –> “New” (Рис.27).

Необхідно обов’язково позначити тип нового проекту (MFC AppWizard (exe)), вказати його назву і натиснути “OK”.

 

Рисунок 27. Вікно створення нового MFC проекту.

Далі треба вибрати вигляд головного вікна нового MFC проекту (Рис.28) і натиснути “OK”.

 

Рисунок 28. Вікно вибору вигляду головного вікна нового MFC проекту.

 

На наступному вікні треба зняти всі прапорці і ввести заголовок вікна діалогу (Рис.29).

 

Рисунок 29. Вікно вигляду елементів діалогу.

Далі треба натиснути “Next” (Рис. 30)

 

Рисунок 30. Вікно вибору властивостей проекту.

 

Далі треба натиснути “Finish” (Рис. 31)

 

Рисунок 31. Вікно вибору властивостей проекту.

 

Далі прочитати сумарну інформацію про новий MFC проект (Рис.32) і, якщо немає помилок, натиснути “OK”. В іншому випадку натиснути “Cancel” і відмінити створення нового проекту.

 

Рисунок 32. Вікно сумарної інформації про новий MFC проект.

Для того щоб відкрити існуючий проект необхідно вибрати “Ореn Workspace…” або “Recent Workspaces” з “File” меню.

Новий MFC проект (Рис.33) містить класи, ресурси і файли програми (CTestApp) та вікна діалогу (CTestDlg).

Рисунок 33. Вікно середовища MS Visual C++ 6.0 з новим проектом.

Клас CLaba1App містить функцію InitInstance(), з якої починається виконання програми і створення об’єкту програми theApp (Рис. 34). В функції InitInstance () створюється об’єкт діалогу, до нього приєднується вікно діалогу і діалог відображається на екрані. Крім того є обробники натискання клавіш “ OK ” і “ Cancel ”. Там можна додати свій зміст.

 

Рисунок 34. Клас CLaba1App.

 

Клас CLaba1Dlg містить функції OnInitDialog () та OnPaint () (Рис.35). В функції OnInitDialog () налаштовується зовнішній вигляд вікна діалогу, а функція OnPaint () здійснює вивід вікна діалогу на екран.

 

Рисунок 35. Клас CLaba1Dlg.

Для додавання функціональності до діалогу спочатку треба нарисувати додаткові елементи керування в редакторі діалогів (Рис.36).

 

Рисунок 36. Редактор діалогу.

Для цього на панелі елементів керування вибирається один елемент. На вікні діалогу мишею натягується прямокутник. Після відпускання кнопки миші, на вікні діалогу з’являється зображення елемента керування. Для даної лабораторної роботи необхідно на вікні діалогу встановити об’єкти типу Edit (поле редагування) та Button (кнопка) (Рис.38).

 

Рисунок 37. Розміщення елементів керування.

Для зв’язування елемента керування з об’єктом елемента керування треба викликати для нього “майстер” класів (Рис.38). На першій закладці знаходяться елементи карти повідомлень. (Рис.39).

Рис 38. Виклик майстра класів через контекстне меню діалогу

 

 

Рисунок 39. Вікно “майстра” класів, закладка “Карта повідомлень”.

 

На другій закладці знаходяться змінні класу діалогу (Рис.40).

 
 


Рисунок 40. Вікно “майстра” класів, закладка “Змінні класу”.

 

Для додавання нової змінної треба натиснути “Add Variable…”.З’явиться вікно створення нової змінної класу (Рис.41). В ньому обов’язково треба вказати назву змінної, яка починається на m_, категорію (по значенню або об’єктна) та тип змінної.

 

Рисунок 22. Вікно створення нової змінної класу.

 

Після створення нової змінної вона з’являється на закладці “Змінні класу” “майстра” класів (Рис.42). Після натиснення “ OK ” можна побачити, що нова змінна з’явилась в середовищі у вікні перегляду класів і в тексті програми (Рис.43).

 

Рисунок 42. Вікно “майстра” класів після створення змінної.

 

Рисунок 43. Вікно середовища з новою змінною.

 

 

У відповідь на дії користувача в віконній програмі виникають повідомлення. Для обробки повідомлень треба включити повідомлення в карту повідомлень і додати до класу спеціальну функцію – обробник повідомлення. Найбільш коректно ці дії виконує майстер повідомлень (Рис 44). Для додавання нового обробника повідомлень треба вибрати елемент керування, повідомлення якого будуть оброблятися, вибрати повідомлення, для якого потрібен обробник, і натиснути клавішу “Add Function…”.

 

Рисунок 44. Вікно “майстра” класів при створенні обробника повідомлення.

 

У вікні додавання нового обробника треба ввести назву функції-обробника (Рис.45), яка обов’язково повинна починатися з On, і натиснути “ OK ”.

 

Рисунок 45. Вікно додавання обробника повідомлення.

 

В нижній частині вікна “майстра” класів з’явиться нова функція – член класу і повідомлення, яке ця функція обробляє (Рис.46).

Рисунок 46. Вікно “майстра” класів після створення обробника повідомлення.

 

Після натиснення “ OK ” можна побачити, що нова функція з’явилась в середовищі у вікні перегляду класів і в тексті програми (Рис.47).

 

Рисунок 47. Вікно середовища з новим обробником повідомлення.

 

Якщо запустити програму на компіляцію і виконання, то вона створить вікно діалогу з елементами керування (Рис.48)

Рисунок 48. Вікно програми після виконання.

 

Елемент Edit можна використовувати для введення інформації на передавання в програмі-передавачі і для приймання інформації в програмі-приймачі. Для цього потрібно в обробнику повідомлення натиснення кнопки Button1 написати реалізацію програми передавання даних з рядка редагування Edit (використовуючи вже створену змінну m_Edit) в COM-порт в програмі-передавачі і так само в програмі-приймачі написати реалізацію програми відображення даних, прийнятих з COM-порта, в рядку редагування Edit.

 

Розглянемо приклад створення програми-передавача даних. У вікні діалогу потрібно змінити напис на кнопці Button1. Для цього у властивостях даного елементу керування змінюємо поле Caption з “Button1” на “Передача даних” (рис. 49 і рис. 50).

Рис 49. Контекстне меню елемента Button1

 

 

Рис 50. Закладка General властивостей елемента Button1

 

В результаті вікно діалогу має вигляд (рис. 51):

Рис 51. Вікно програми

 

Тепер залишається тільки в обробнику повідомлення натиснення кнопки “Передача даних” (Button1) написати функції, що будуть здійснювати передачу інформації з елемента Edit на COM-порт.

 

Нижче наводиться приклад програми передачі даних на COM-порт.

 

 

Дана програма містить нові функції (Open(),WriteString(string Str), Close()). Їх в проект можна додати наступним чином:

У вікні перегляду класів середовища правою кнопкою миші клікнути по назві класу і вибрати Add Member Function (Рис. 52)

Рис. 52 Створення нової функції

 

У вікні створення нової функції дати назву фукції та її тип (рис. 53)

 

Рис. 53 Вікно створення функції

 

В результаті отримуємо функцію int CLaba1Dlg::Open(). Аналогічно створюються решта функцій.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-10-15; Просмотров: 404; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.032 сек.