КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Практична робота
End. Begin sound(785); delay(10000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(785); delay(10000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(785); delay(5000); nosound; sound(698); delay(5000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(587); delay(5000); nosound; sound(523); delay(20000); nosound; sound(785); delay(10000); nosound; sound(1046); delay(5000); nosound; sound(880); delay(5000); nosound; sound(785); delay(10000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(785); delay(5000); nosound; sound(698); delay(5000); nosound; sound(659); delay(5000); nosound; sound(587); delay(5000); nosound; sound(523); delay(20000); nosound; Домашнє завдання: • За підручником прочитати сторінки 47—52; • Вивчити означення, прочитані на лекції; • Написати у зошит програму, що виводить на екран псевдографічне зображення, наприклад, таке як на малюнку. Як символи можна використовувати символи ASCII-таблиці з кодами 176—178,219—223. ЗАНЯТТЯ 11. Лінійні програми Мета заняття: дати поняття про режими роботи монітору та принципи виведення зображення на екран в цих режимах. На початку заняття необхідно нагадати дітям правила поведінки в комп’ютерному класі та правильної роботи за комп’ютером. У вільному режимі можна перевірити якість засвоєних знань із попередніх тем. Приблизний перелік запитань на опитування: • Яку структуру повинна мати правильно написана програма на мовіпрограмування Паскаль? • Які блоки в програмі обов’язкові, а які ні? • Що таке лінійна програма? • В яких режимах може працювати відеосистема комп’ютера? • Охарактеризувати текстовий режим роботи монітору. • Який бібліотечний модуль допомагає керувати виведенням зображенняна екран в текстовому режимі? • Які процедури керують кольором зображення та тла? • Як можна керувати яскравістю зображення та мерехтінням символів? • Скільки кольорів можна вивести на екран монітора в стандартномутекстовому режимі? • Як на екрані створити текстове вікно? • Як вивести на екран псевдографічне зображення? • Як задати позицію виведення зображення на екран? Після проведення опитування діти виконують за комп’ютером завдання, що було підготовлене вдома: виведення псевдографічного зображення на екран в текстовому режимі. Можна запропонувати учням свої завдання з малюнками, використовуючи набір символів ASCII -таблиці. Домашнє завдання: • Запропонувати дітям вдома створити програму, що «виконує» простумелодію за допомогою вбудованого динаміка. ЗАНЯТТЯ 12. Задачі з лінійними алгоритмами Мета заняття: навчитися розв’язувати прості задачі.
Дата добавления: 2014-10-22; Просмотров: 340; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |