Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Стала або константа




Ширина виведення

Модифікатор setw дозволить регулювати кількість символів, займаних виведеним числом. Увага! Включити в програму заголовковий файл <iomanip.h>

cout << “Druk:” << setw(3) << 1012 << endl;

cout << “Druk:” << setw(4) << 1012 << endl;

cout << “Druk:” << setw(5) << 1012 << endl;

cout << “Druk:” << setw(6) << 1012 << endl;

Увага! При використанні setw ви вказуєте мінімальну кількість символьних позицій

 

 

Обсяг оперативної пам'яті

· Тип даних визначає допустимі значення даного, операції, які можна над ним виконувати, й обсяг оперативної пам'яті

· Обсяг оперативної пам'яті може залежати від різновиду операційної системи

  • Визначити обсяг оперативної пам'яті можна за допомогою команди cout << sizof(int);

 

 

- це пойменована ділянка оперативної пам'яті, де зберігається значення величини, яке не змінюється в процесі виконання програми.

Оголошення константи:

const <назва сталої 1>=<значення сталої 1>;

const <тип> < назва сталої 2 >=< значення сталої 2>;

Увага! За замовченням числова стала належіть до цілого типу

Приклад: const vik=20, rist=176; const float g=9.8;

Стандартні сталі: π →M_PI, π/2 → M_PI_2, π/4 → M_PI_4, 1/π → M_1_P (ці сталі можна використовувати без оголошення, підключивши модуль math.h)

Змінна

- це пойменована ділянка оперативної пам'яті, де зберігається значення величини, яке може змінюватися в процесі виконання програми.

Оголошення константи:

<тип змінних1> <список змінних 1>;…

<тип зміннихN> <список змінних N>;…

Приклад: int a,c; float b,d,z; char w;

Ініціалізація даних - надання значень змінним відразу під час оголошення: float b,d=2.5,z=4; char w=‘t’;

#include<iostream.h> #include<conio.h> int main() { int age; age=35; float salary; salary=500.50; cout<<“robitnyky “ <<age<<“rokiv “<<endl; cout<<“oklad: “ <<salary<<“grn “<<endl; getch(); return 0; }  
Приклад

#include<iostream.h>

#include<conio.h>

int main()

{

int age=35;

float salary=500.50;

cout<<“robitnyky “

<<age<<“rokiv “<<endl;

cout<<“oklad: “

<<salary<<“grn “<<endl;

getch();

return 0;

}




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 402; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.