КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Приклад 7
Важливе доповнення: команда Ctrl+Shift+Alt+T повторює попередню трансформацію на копії шаруючи, але якщо є виділення, то ця команда копіює і трансформує виділену область на тому ж шарі, повторюючи останню трансформацію. В цьому випадку у вас не утворюються десятки шарів, які потім потрібно буде зливати. Це зручно, коли ми не збираємося вносити зміни до окремих шарів. Для цього, після того, як виконали команду Ctrl+Alt+T і застосували трансформацію (Enter), виділяємо фігуру, яку трансформуємо (Ctrl+клик на мініатюрі шаруючи), або виділяємо весь шар (Ctrl+A). А потім, як завжди, Ctrl+Shift+Alt+T. Відміняємо виділення, коли всі трансформації закінчили. Якщо ж навколо фігури, яку збираємося трансформувати, вже є виділення, то, не знімаючи його, виконуємо всі дії по порядку: тобто спочатку Ctrl+Alt+T, вносимо потрібні зміни, застосовуємо трансформацію (Enter), потім повторюємо перетворення Ctrl+Shift+Alt+T. Спасибі за підказку vik-borc! Крок 10. Коли гілочка готова, злитимемо всі листи і стеблинку в один шар. Крок 9. Останній верхній лист розгортаємо вертикально. Крок 11. І в кінці, щоб зробити гілочку звивистою, скористаємося фильтромИскривление (Фільтр – Спотворення – Викривлення) (Filter – Distort – Shear) в невеликому ступені: Якщо розмір листа при трансформації не міняти, тоді всі листочки будуть однакового розміру. І кількість листів на гілочці теж може бути будь-яке. У попередніх прикладах ми найчастіше застосовували такі трансформації, какМасштабирование (Scale), Поворот (Rotate), Переміщення (Move), і немногоОтражение по горизонталі (Flip Horizontal). Всі ці зміни покірно повторювала команда Ctrl+Shift+Alt+T. Ці види перетворень зазвичай і використовуються в створенні узорів і текстур. Якщо поекспериментувати з іншими видами трансформації, можна отримати теж незвичайні результати. Цікаво, що команда Ctrl+Shift+Alt+T повторює будь-які її види, окрім Деформації (Warp), а також одночасно копіює Властивості попереднього шару (Layer Propeties). Якщо ми поміняємо Непрозорість шаруючи (Opacity), або Режим накладення (Blend Mode), то даний параметр також повторюватиметься у всіх копіях. Крім того, можна застосувати Стилі до шару (Layer Style). Давайте подивимося, що з цього може вийти. Для цього прикладу досить відкрити будь-яке зображення, наприклад, яку-небудь текстуру, або навіть просто фотографію, наприклад, фото з квітами. Я використовувала в основному такі текстури: Якщо розмір зображення великий, бажано зменшити його так, щоб по більшій стороні було не більше 1000 пикс., а то програма гальмуватиме, адже шарів виходить дуже багато. Робимо копію шаруючи Ctrl+J (Layer via Copy). Потім, використовуючи знайомі командыCtrl+Alt+T і Ctrl+Shift+Alt+T, і застосовуючи різні комбінації налаштувань, отримуємо оригінальні текстури. Тепер не описуватиму детально – техніка та ж, а набір різних видів трансформацій може бути будь-якій. Нагадаю, що вибираємо потрібний вид трансформації в контекстному меню, після командыCtrl+Alt+T, клацаючи правою кнопкою миші на рамці трансформації, а також використовуємо панель налаштувань, куди вводимо точні значення. Там, де точність не потрібна, ці зміни виконуємо довільно. 1. Тут, наприклад, застосовувалося пропорційне Масштабування (Scale) 95% і Поворот (Rotate) з кутом -15° 2. Тут Стиль шаруючи – Внутрішня тінь (Layer Style – Inner Shadow), Режим накладення – Множення (Blend Mode – Multiply), Непрозорість (Opacity) – 50 %, Поворот (Rotate) і Масштабування (Scale). Якщо кут повороту і відсоток зміни розміру невеликі, то спіраль плавніша, і навпаки. 3. і 4. У цих прикладах окрім Повороту (Rotate) і Масштабування (Scale) спочатку зменшена Непрозорість шаруючи (Opacity). 5. Масштабування (Scale), Поворот (Rotate) на декілька градусів, Віддзеркалення по вертикалі (Flip Vertical).
7. Режим накладення – Виключення (Blend Mode - Exciusion), Масштабування(Scale), Поворот (Rotate) на декілька градусів.
11. Стиль – Внутрішня тінь (Layer Style – Inner Shadow), Перспектива(Perspective), Масштабування (Scale), Віддзеркалення по горизонталі (Flip Horizontal), зрушення вниз на декілька пікселів. А це вже комбіновані текстури. Творимо, наскільки дозволяє наша фантазія.
Дата добавления: 2014-12-08; Просмотров: 449; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |