КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Оголошення змінних
Основні теоретичні відомості Загальна структура програми на мові С++ наведена на рис. 1.1.
заголовочні файли глобальні об’яви функція main () {тіло програми } розроблені функції Рисунок 1.1 – Загальна структура програми на мові С Програма зберігається у файлі з розширенням.срр, заголовочні файли у файлах з розширенням.h. Змінна, це – іменована область пам’яті, в яку записуються значення відповідно до оголошеного типу під час виконання програми. Змінна оголошується наступним чином: тип ім’я_змінної; Тип змінних визначає об’єм оперативної пам’яті, що буде виділено під змінну, діапазон допустимих значень та можливі операції над змінною. Типи даних, що використовуються у мовах С та С++ наведені у додатку Б. Наприклад: int a; float b, c, d; В залежності від місця об’явлення змінної, вона може бути глобальною, або локальною.
#include <заголовочний файл> int a; // глобальна зміна int main () // ім’я основної функції { float b; // локальна зміна return 0; } Основні конструкції операторів мови С++ Для виконання розрахунків в мовах С та С++ використовується оператор присвоєння “=”: ім’я_змінної = вираз; Наприклад: int a=0; //Присвоєння а значення 0 a=((a+7)/236)*(769-a*9); Математичні операції виконуються відповідно до пріоритету цих операцій. В мові С++ додатково використовуються операції присвоєння, що наведені у таблиці 1.2.
Таблиця 1.2 – Операції присвоєння
Дата добавления: 2014-12-07; Просмотров: 465; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |