Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Алгоритмізація




План лекції.

Лекція 5. АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ТА ПРОГРАМУВАННЯ.

Контрольні питання.

1. Класифікація обчислювальних мереж?

2. Що таке локальні обчислювальні мережі?

3. Компоненти локальної обчислювальної мережі?

4. Особливості ЛВС?

5. Управління мережами?

6. Глобальні обчислювальні мережі?

7. Що таке топології обчислювальної мережі?

8. Мережеві засоби комутації?

9. Розповісти про базову модель OSI (Open System Interconnection)?

10. Протоколи обчислювальної мережі?

11. Основні типи протоколів?

12. Маршрутизатори і мости обчислювальної мережі?


1. Алгоритмізація

2. Правила побудови алгоритмів

3. Види алгоритму

4. Способи записів алгоритмів

5. Опис на якій-небудь мові програмування

6. Що таке транслятор, компілятор, інтерпретатор?

7. Що таке системи програмування?

8. Еволюція мов програмування

9. Напрямки розвитку мов програмування

10. Популярні системи програмування

11. Мови програмування Асемблер, Фортран, Бейсік і Рефал

12. Мова програмування Сі

13. Мова програмування Сі + +

 

Слово «алгоритм» походить від algorithm - латинського написання імені аль-Хорезмі, під яким у середньовічній Європі знали видатного математика з Хорезму (місто в сучасному Узбекистані) Мухаммеда бен Мусу, що жив в 783-850 рр.., Який сформулював правила виконання 4 арифметичних дій над багатозначними числами.

Алгоритм - це кінцева послідовність однозначних розпоряджень, виконання яких дозволяє за допомогою кінцевого числа кроків отримати рішення завдання, однозначно визначається вихідними даними.

Властивості алгоритму:

1. Дискретність. Ця властивість полягає в тому, що алгоритм повинен представляти процес вирішення задачі як послідовність простих кроків. При цьому для виконання кожного кроку алгоритму потрібно деякий кінцевий відрізок часу, тобтоперетворення вихідних даних у результат здійснюється в часі дискретно.

2. Визначеність. Кожна команда алгоритму повинна бути чіткою, однозначною і не залишати місця для сваволі.

3. Результативність. Алгоритм повинен призводити до вирішення поставленого завдання за кінцеве число кроків.

4. Масовість. Алгоритм вирішення завдання розробляється не для одного конкретного завдання, а для цілого класу однотипних завдань, що розрізняються лише вихідними даними.

Алгоритм може бути призначений для виконання його людиною або автоматичним пристроєм.Створення алгоритму, нехай навіть самого простого, - процес творчий. Він доступний виключно живим істотам, а довгий час вважалося, що тільки людині. Інша справа - реалізація вже наявного алгоритму.Її можна доручити суб'єкту або об'єкту, який не зобов'язаний вникати в суть справи, а можливо, і не здатний її зрозуміти. Такий суб'єкт або об'єкт прийнято називати формальним виконавцем.

Кожен алгоритм створюється з розрахунку на цілком конкретного виконавця.Ті дії, які може здійснювати виконавець, називаються допустимими діями. Сукупність допустимих дій утворює систему команд виконавця. Алгоритм повинен містити тільки ті дії, які допустимі для даного виконавця.

Об'єкти, над якими виконавець може вчиняти дії, утворюють так звану середу виконавця.

При побудові алгоритму необхідно дотримуватися наступних п'яти правил.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-07; Просмотров: 427; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.014 сек.