КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Програмування лінійних обчислювальних процесів
ПРАКТИЧНА РОБОТА 1 Практичні роботи по Visual Basic Зміст
1. МЕТА РОБОТИ Вивчення методики програмування лінійних обчислювальних процесів. 2. ЗАВДАННЯ І ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ 2.1. Вивчити теоретичний матеріал. 2.2. Розробити програму, отримати розв’язок задачі. Теоретичний матеріал. Знайомство с Visual Basic 1. Запустити Visual Basic. Після запуску Visual Basic на екрані з'явиться діало-гове вікно, у якому можна вибрати тип додатку. Вибираємо Standardd exe. 2. Вивчити головне вікно середовища Visual Basic: а)панель інструментів; б)панель елементів; в)вікно форми; г)вікно властивостей(Properties); у)вікно коду. 3. Створимо перший проект програми, що виводить повідомлення "Hello world". Спочатку розташуйте на формі елемент керування – кнопку. Це вико-нується подвійним клацанням на відповідній піктограмі панелі елементів. На кнопці з'являється напис (властивість Caption) Command1. Текст стандартного напису необхідно замінити на "Hello world". Для цього необхідно у вікні властивостей вибрати властивість Caption. Ввести текст, який, з'явиться на кнопці, а саме "Hello world". Подвійним клацанням по кнопці Command1 відкрийте вікно коду для операторів програми. Найпростіший оператор це Print, за допомогою якого можна виводити текст. Private Sub Command1_Click() Print "hello world" End Sub Щоб запустити програму на виконання, клацніть на кнопці Start, або нати-сніть клавішу [ F5 ]. Завершити виконання програми можна за допомогою кнопки Stop на панелі інструментів Visual Basic. 4. Створимо новий проект. На порожню форму поставимо кнопку. Подвійним клацанням відкриємо вікно коду. Введемо наступну інструкцію, що здійснює доступ до властивостей об'єкта. Private Sub Command1_Click() Command1.Caption = "visual basic" End Sub також можна дістати доступ до методів Private Sub Command1_Click() Command1.Move 120, 250 End Sub Запустити програмку на виконання. Типи даних в VB
У наступному прикладі розглянемо статичні та нестатичні змінні. Статична змінна А при кожному клацанні на кнопці Command1 збільшується на одиницю. Нестатична змінна В при кожному клацанні ініціалізується заново, тому її значення на виході 1. Щоб оголосити статичними всі локальні змінні процедури, варто записати ключове слово Static у заголовку процедури. Private Sub Command1_Click() Static a As Integer Dim b As Integer a = a + 1 b = b + 1 Print a Print b End Sub Приклад: Підрахуємо суму цифр тризначного числа. Private Sub Command1_Click() Dim a As Integer a = Val(Text1.Text) a1 = a \ 100 Print " перше число="; a1 a2 = (a - a1 * 100) \ 10 Print "друге число= "; a2 a3 = a Mod 10 Print "третє число = "; a3 s = a1 + a2 + a3 Print "сума = "; s End Sub
Математичні функції VB.
Контрольні запитання. 1. З яких вікон складається середовище VB? 2. Які властивості об’єктів використані при написанні програми? 3. Як описуються статичні змінні? Завдання для самостійного розв’язку. 1. Розмістити на формі два компонента: кнопку і Label. При затиснені на кнопку, на Label повинно з’явитися ваше прізвище. 2. Обчислити висоти трикутника, знаючи координати його вершин. 3. Матеріальна точка рухається за законом s(t) = at + bt2 - ct3/3, де s(t) - шлях; t - час. Знайти найбільше значення швидкості руху точки. 4. Визначити висоту трикутника, якщо площа трикутника дорівнює S, а основа більше висоти на величину A. 5. Обчислити сторони трикутника АВС, заданого координатами його вершин. 6. Знайти значення функції при х=1 . 7. Знайти значення функції при х=2 . 8. Знайти значення функції при довільному х . 9. Обчислити вартість розмови, якщо відома кількість хвилин, тариф. 10. Обчислити периметр трикутника по заданих координатах його вершин. 11. Обчислити час падіння тіла t, якщо відома висота h, прискорення g, і початкова швидкість V0.
Дата добавления: 2014-12-24; Просмотров: 1302; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |