Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

III. Ticket Resolution

 

When your ticket is resolved by the technician, you receive a notification email as below.

 

You can see this as resolved and also the other tickets’ status on dashboard screen below.

 

In order to check ticket resolution, follow Incident Records -> Resolved Records and click on the related incident code.

 

That will bring you the screen below which you are able to see resolution text and the history of ticket. As you can see on bottom, there are two buttons appearing there as “Reopen” and “Close incident”.

If you don’t think so that problem is resolved, you can click on “Reopen” button and save the ticket with needed information then ticket will be assigned to the related technician again.

 

 

 

If you agree with resolution and your problem is resolved, you should click on “Close Incident” button. After you clicked on, you are going to see notification box as below and there is a link pointed in red.

 

Clicking on this link will direct you to the customer satisfaction survey as below.
In order to provide you more qualified service, that is very important for us to be evaluated by you on each incident closure.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Протиправна діяльність на морі. Протидія піратству | Отсек с аварийно-спасательным оборудованием
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-24; Просмотров: 344; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.015 сек.