КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Використання перемикачів
Використання рамок Дизайн проекту Практична робота №2 Створення програм для розрахунків Створення програми “Калькулятор” Створимо додаток, який дозволяє виконувати математичні дії над двома змінними (First і Second). В цьому додатку вибір математичної операції буде відбуватися за допомогою елементів керування “перемикач”, які будуть розташовані в елементі керування “рамка”. Результат буде виводитись у надпис “Результат”. 1. Запускаємо Visual Basic і створюємо новий проект Standard Exe. 2. Для форми у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
3. На панелі інструментів ToolBox вибираємо елемент Label, а потім розташовуємо на формі три надписи: Label1, Label2, Label3. 4. Для надпису Label1 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
5. Для надпису Label2 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
6. Для надпису Label3 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
7. На панелі інструментів ToolBox вибираємо елемент TextBox, а потім розташовуємо на формі два текстових поля: Text1 і Text2. 8. Для текстового поля Text1 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
9. Для текстового поля Text2 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
10. На панелі інструментів ToolBox вибираємо елемент Label (в якому буде розміщено результат обчислення), і розташовуємо його на формі. 11. Для нового надпису Label1, який з’явився на формі у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
12. На панелі інструментів ToolBox вибираємо елемент Frame, а потім розташовуємо на формі рамку Frame1. 13. Для рамки Frame1, яка з’явилася на формі у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
14. На панелі інструментів ToolBox вибираємо елемент OptionButton, а потім розташовуємо його на формі в межах рамки. Він буде мати ім’я Option1. Аналогічно розташовуємо ще чотири перемикачі: Option2, Option3, Option4, Option5 в межах рамки. 15. Для перемикача Option1 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
16. Для перемикача Option2 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
17. Для перемикача Option3 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
18. Для перемикача Option4 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
19. Для перемикача Option5 у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
20. На панелі інструментів ToolBox вибираємо елемент CommandButton, а потім розташовуємо на формі командну кнопку Command1. 21. Для командної кнопки Command1, яка з’явилася на формі, у вікні властивостей Properties змінюємо наступні властивості:
22. Створений проект повинен мати наступний вигляд: Рис. 6 23. Збережіть проект у власній папці під ім’ям Calculator.
Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 414; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |