Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Soyatastic




Complete the information

Type of advertising Type of information given Type of product/service
Informative    
Persuasive    
Competitive    

Exercise 8 In pairs, write an advertisement for a product or se rvice. Decide on your target market and how to make your product sound attractive. Using the information in your advertisements, try to persuade classmates to buy your product or service. Use the language suggestions below.

Persuasive language Attractive sounding adjectives and phrases
You really must... You really ought to... You should try... long-lasting / durable / tough / delicious / tasty / mouth-watering / safe / secure / guaranteed / cheap / inexpensive / unbeatable price / convenient / comfortable / simple to use

 

Exercise 9 You are in charge of starting a new ad campaign to promote Soyatastic, a new soya-based drink. Use the notes and the phrases below to explain to an ad agency what you want.

doing well in organic grocery stores

people at conventional grocery stores think drink is boring, plain introducing four new flavours (raspberry, blood orange, mango,

blueberry)

most important taste

also healthy, large sizes are good value for money

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 860; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.