Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Екзаменаційний білет № 2




Екзаменаційний білет № 1

Контрольні питання й завдання

1.Дайте визначення методу й прийому навчання. Покажіть їхню відмінність.

2.Приведіть приклади класифікацій методів навчання. У чому їхня специфіка?

3. Охарактеризуйте активні методи навчання. Чи справедлива така назва? Приведіть їхні приклади.

4.Від чого залежить вибір методів навчання?

5.Чим визначається вибір методів навчання?

6.Які методи можна вважати універсальними у вузівському навчанні?

7.Які методи, на вашу думку, максимально забезпечують пізнавальну активність, професійне становлення студентів? Чому?

8.Назвіть відмінності в методах: педагогічні замальовки, рольова ситуація, ділова гра.

 

1. Середовище візуального програмування C++Builder.

2. Особливості мови програмування С++.

3. Описати послідовність візуального програмування та навести лістинг основного модуля програми для табулювання функції на проміжку [0;і], якщо значення функції

y = 3x – cos(x), а i = 10 із кроком h.

 

 

Затверджено на засіданні циклової випускової комісії з галузі «Інформатика та обчислювальна техніка»

Протокол № 3 від 28 жовтня 2014 р.

 

Голова комісії: Кізим С. О.______________Екзаменатор: Тулашвілі О.О.________________ (підпис) (підпис)

 

 


Волинський технікум Національного університету харчових технологій

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст

Напрям підготовки 6.050103 «Програмна інженерія»

Спеціальність 5.05010301 «Розробка програмного забезпечення»

Семестр п’ятий

Навчальна дисципліна Інструмантальні засоби візуального програмування

 

1. Інструменти середовища C++ Builder.

2. Основні принципи ООП.

3. Описати послідовність візуального програмування та навести лістинг основного модуля програми для табулювання функції:

 
 

 

Затверджено на засіданні циклової випускової комісії з галузі «Інформатика та обчислювальна техніка»

Протокол № 3 від 28 жовтня 2014 р.

 

Голова комісії: Кізим С. О.______________Екзаменатор: Тулашвілі О.О.________________ (підпис) (підпис)

 


Волинський технікум Національного університету харчових технологій

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст

Напрям підготовки 6.050103 «Програмна інженерія»

Спеціальність 5.05010301 «Розробка програмного забезпечення»

Семестр п’ятий

Навчальна дисципліна Інструмантальні засоби візуального програмування

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 287; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.