Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Орієнтовна тематика курсових робіт




 

  1. Місце доби Реформації в культурі Нового часу.
  2. Реформаційні процеци в культурах Центрально-Східної Європи.
  3. Вплив Реформації на вітчизняну культуру.
  4. Діяльність та особливості вчення лідерів Реформації.
  5. Протестантизм як результат Реформації: його основні риси.
  6. Вплив Реформації на західноєвропейську художню культуру.
  7. Мистецтво доби Реформації чи Північного Ренесансу?
  8. Вплив Реформації на становлення капіталізму і розвиток моралі Нового часу.
  9. М.Вебер про протестантську етику.
  10. Система цінностей і норм протестантської моралі в культурі Нового часу.
  11. Протестантська етика і проблема свободи волі людини в сучасному протестантизмі.
  12. Значення морально-етичних вчень Нового часу для сучасного етапу суспільного розвитку.
  13. Роль М.Лютера і Ж.Кальвіна в історії західноєвропейської культури
  14. Художньо-образних концепцій І.Босха та П.Брейгеля: порівняльний аналіз.
  15. Видатні представники мистецтва доби Реформації.
  16. Проблема свободи волі та природи моральності у філософських ученнях 17-го ст.
  17. Своєрідність французьких етичних вчень допросвітницької доби і проблеми свободи волі та рівності людей.
  18. Місце філософії Нового часу в культурно-історичному процесі.
  19. Проблема співвідношення чуттєвого та раціонального в культурних вимірах Нового часу.
  20. Емпіризм і раціоналізм як дві методологічні програми у філософії XVII ст.
  21. Проблематика культури у філософії XVII ст.
  22. Сенсуалізм Дж.Локка і проблема чуттєво-емоційної культури людини.
  23. Раціоналізм 17-го ст. і проблема гуманності.
  24. Європейське мистецтво XVII ст.: проблема стилю і жанрового розмаїття.
  25. Мистецтво барокко. Барокко і чуттєво-емоційна культура людини.
  26. Класицизм і його зміст як стильової системи в мистецтві. Ідея раціонального сприйняття мистецтва.
  27. Позастильова лінія в мистецтві XVII та її основні представники.
  28. Проблема станкового та монументального в європейському мистецтві 17 ст.
  29. Основні художньо-образні концепції в рамках позастильового мистецтва.
  30. Проблема культурного героя у мистецтві ХVII ст.
  31. Архітектура і скульптура західноєвропейського барокко.
  32. Видатні памятки архітектури українського барокко.
  33. Живопис видатних представників італійського барокко (Кореджо, Караваджо, Карраччі, Доменікіно та ін.).
  34. Видатні представники фламандського мистецтва ХVIIст.
  35. Академізм у мистецтві 17-18-го ст.
  36. Основні художньо-образні концепції в позастильовому мистецтві 17 ст.
  37. Художня культура Італії 17 ст..
  38. Мистецтво Франції 17 ст. і проблема ієрархії жанрів.
  39. Видатні представники мистецтва Голландії ХVIIст.
  40. Проблема жанрового розмїття живопису Голландії ХVIIст.
  41. Творчість видатних представників мистецтва Іспанії ХУП ст.
  42. Караваджистський живопис у мистецтві Франції ХУП ст.
  43. Соціально-правовий ідеал Просвітництва і проблема свободи особи.
  44. Еволюція просвітницького ставлення до людини та проблема здорового глузду.
  45. Вплив просвітницьких ідеалів на художню культуру епохи.
  46. Вплив Просвітництва на духовну культуру України.
  47. Просвітницькі ідеї у філософії Г.Сковороди.
  48. Виховна функція мистецтва в естетиці Просвітництва.
  49. Ідеї філософії історії та філософії культури у творчості Й.Гердера.
  50. Театральне мистецтво в культурі Просвітництва.
  51. Творчість видатних представників європейської класичної музики XVIII ст.
  52. Проблеми релігії, вільнодумства та атеїзму у філософських вченнях епохи Просвітництва.
  53. Основні напрямки філософії американського Просвітництва.
  54. Основні стилі в літературі 18 ст.: загальна зарактеристика.
  55. Особливості стилю рококо в літературі й мистецтві 18 ст.
  56. Особливості сентименталізму в літературі й мистецтві 18 ст.
  57. Основні стильові напрямки в європейській художній культурі XVIII ст.
  58. Філософсько-світоглядні засади передромантизму в “філософії серця” П.Юркевича.
  59. Романтизм як передумова класичної філософії та модернізму в мистецтві другої половини ХІХ ст.
  60. Романтичні ідеї М.Гоголя і західноєвропейська філософія ХІХ ст.
  61. Розвиток теорії романтизму в творчості Стендаля та В.Гюго.
  62. Музична культура Європи доби романтизму.
  63. Німецька класична література кінця ХYIIІ–початку XIX ст.
  64. Романтичні мотиви в образотворчому мистецтві Європи і США.
  65. Романтизм у музичній культурі кінця 18- поч.19 ст.
  66. Ідеї пантеїзму та деїзму в філософії 17-18 ст.
  67. Розвиток реалізму в мистецтві й художній теорії 18 - поч. 19 ст.
  68. Місце українського романтизму в європейській культурі 18-19 ст.
  69. Проблеми індивідуальності людини, конкретності й об`єктивності відображення в мистецтві Нового часу.
  70. Культурна спадщина класиків німецької літератури ХІХ ст.
  71. Літературно-філософська творчість класиків німецької літератури (Й.В.Гете, Ф.Шіллер, Г.Е.Лессінг та ін.).
  72. Класична німецька філософія і духовна культура Нового часу.
  73. Співвідношення теоретичного знання і морально-практичної діяльності в "Критиці практичного розуму" І.Канта.
  74. Людина як творець культури у філософії І.Канта.
  75. Філософська система Гегеля як підсумок і логічне завершення філософських та соціальних ідей Канта, Фіхте і Шеллінга.
  76. Значення естетики в системах філософії І.Канта та Г.Гегеля.
  77. “Філософія права” Г.Гегеля і проблема громадянського суспільства.
  78. Філософія історії Г.Гегеля і проблема людини.
  79. Виникнення марксизму як феномен кризового стану в культурі.

80. Культурний розвиток Росії та України в контексті європейської культури ХІХ ст.

  1. Особливості європейської культури XIX ст.
  2. Кризовий характер мистецтва середини ХІХ ст. як передумова виникнення модерних тенденцій в культурі.
  3. Пограничний характер світової культури середини ХІХ ст.
  4. Криза лінійного раціоналізму як передумова антропологічного повороту в філософії.
  5. Криза традиційних цінностей і євроцентричного світосприйняття в духовній культурі ХІХ ст.
  6. Значення культурних надбань Нового часу для формування сучасної культури.
  7. Природничо-наукові погляди і космологія Канта.
  8. Теорія “суспільного договору” і кантівське моральне обґрунтування права.
  9. Вчення Канта про вічний мир.
  10. Кант і його роль у подальшому західноєвропейської філософії (неокантіанство, феноменологія, неопозитивізм, екзистенціалізм).
  11. Соціокультурна проблематика у філософії Гегеля:
  12. Проблема суспільно-політичного ідеалу в марксизмі та причини його обмеженості.

 

 





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 410; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.