Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Програма Paint, способи виклику та призначення




Для створення і редагування графічних зображень існують спеціальні програми, які називають графічними редакторами. У середовищі Windows таким редактором є Paint.

Розрізняють 3 види комп’ютерної графіки: растрова, векторна, фрактальна. Вони розрізняються принципами формування зображення на екрані монітора та при друці на папері. Основним елементом растрового зображення є точка (піксель). Кількість точок у графічному зображені залежить від типу монітора та роздільної здатності встановленого режиму роботи. Недоліками растрових зображень є їх великі об’єми і їх неможливо збільшувати для розгляду окремих деталей.

Основним елементом векторної графіки є лінія. Об’єм пам’яті, який займає лінія не залежить від її розміру, оскільки лінії подаються за декількома параметрами, який містять її математичний опис. На основі ліній будують інші об’єкти, простіші об’єкти об’єднують в більш складніші. Одні об’єкти незалежно від інших можна редагувати, переміщати. Через такий підхід векторну графіку називають об’єктно-орієнтованою. Недоліки векторної графіки – неприродність зображення.

У випадку фрактальної графіки зображення автоматично генеруються на основі математичних розрахунків. Створення фрактальної графіки зводиться до її програмування. Її часто використовують у розважальних програмах.

Графічний редактор Paint входить до складу стандартних програм Windows і призначений для створення і обробки малюнків растрової графіки.

Для запуску редактора слід виконати команду Пуск/Всі Програми/ Стандартні/Paint (рис. 1). Після запуску на екрані з’явиться вікно редактора (рис. 2).

Рис. 1. Завантаження Paint.

 

Рис. 2. Стандартне вікно програми Paint.

 

Рядок заголовку містить назву програми Paint і ім’я графічного файлу, який редагується. Рядок меню розміщується під рядком заголовку і містить такі пункти:

· Файл – робота з графічними файлами (створення, відкриття, збереження, друкування).

· Правка – редагування малюнка

· Вид – управління зображенням деяких елементів вікна.

· Рисунок – обробка малюнка (встановлення розмірів. поворотів).

· Параметри – завантаження, зміна і збереження палітри кольорів.

· Довідка – виклик довідкової інформації.

Кожний пункт меню має свої підпункти. Для відкриття меню за допомогою клавіатури слід натиснути кнопку Alt або F10. Після цього один з пунктів меню виділиться інверсним кольором. Для виділення потрібного пункту меню слід користуватися клавішами горизонтального переміщення курсору. Виділивши потрібний пункт потрібно натиснути клавішу Enter.

Панель інструментів для малювання розміщена ліворуч і включає ряд кнопок, за допомогою яких можна вибрати необхідний інструмент, побудувати типові елементи малюнка. При фіксації курсору миші на кнопці з’явиться назва, а в рядку стану коротка довідка про призначення кнопки.

Палітра палітри кольорів розміщена внизу і включає 28 зафарбованих різними кольорами квадратів. Із цих кольорів користувач може вибрати основний колір, яким виконуються побудови та колір фону. Для обрання основного кольору (кольору фону) потрібно лівою (правою) кнопкою миші зафіксувати вказівник на потрібному кольорі з основного набору кольорів.

Робоча область призначена для побудови малюнка. Вона обмежена головним меню, панеллю інструментів, палітрою. Розміри області малювання встановлюються командою Рисунок/Атрибути.

Виведенням на екран деяких елементів вікна можна керуватись за допомогою команд меню Вид.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 845; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.