Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Розплутай канат




Питання для 2 команди

1. В який одиницях звичайно вимірюється кількість інформації? (В байтах)

2. Яке розширення можуть мати файли створені в графічному редакторі Paint? (BMP)

3. Пристрій комп’ютера, призначений для виведення звукової інформації (Колонки)

4. Яку систему числення ми використовуємо в своєму житті? (Десяткову)

5. Загальна назва пристроїв, що складають комп’ютер. (Апаратне забезпечення)

6. Яким знаком розділяється ім’я файлу та розширення? (Крапкою)

7. Послідовність інформації на диску під певним ім’ям? (Файл)

В даному конкурсі треба розплутати так званий канат, в якому кінець чи середина слова є початком другого. (За знайдені всі слова команда отримує 5 балів)

Завдання 1 команді: (знайти 10 слів)

ЦИКЛОПРОГРАМАШИНАЛГОРИТМОНІТОРЕДАКТОР

(цикл, клоп, програма, грам, машина, шина, алгоритм, ритм, монітор, редактор)

Завдання 2 команді: (знайти 10 слів)

НАПРЯМОКУТНИКОВРИКОМАНДИСКОВОДИНИЦЯРЛИК

(напрямок, прямокутник, кут, коврик, команди, кома, диск, дисковод, одиниця, ярлик)

8. Зашифровані слова.

Завдання представлене в вигляді перемішаного набору букв із ключового слова. Ваша задача – знайти вихідне слово. (1 бал – за кожне слово)

Командам завдання демонструються на проекторі: (Додаток 2)

1. ТОРНІМО

2. ЕРПРЦОСО

3. КЕДИСТА

4. РОКСУР

5. ЛОНШАБ

6. НИРПТЕР

Відповіді: 1. Монітор. 2. Процесор. 3. Дискета. 4. Курсор. 5. Шаблон, 6. Принтер

9. Болото термінів.

Від кожної команди запрошується капітан. В завданні потрібно пояснити що означає даний термін. Якщо капітан не може дати відповідь на питання, то право відповіді переходить капітану суперників. Якщо відповідає капітан – команда заробляє 1 бал, якщо команда вона получає 0,5 бала

1. (байт) Вісім біт.

2. (грам) Міра ваги.

3. (глобус) Модель земної кулі.

4. (флешка) Найбільш розповсюджений носій інформації.

5. (двійка) Оцінка, що не користується популярністю.

6. (дзвоник) Сигнал на перерву.

7. (зигзаг) Ламана пряма.

8. (інформатика) Наука, що працює з інформацією.

9. (Інтернет) Всесвітня павутина.

10. (комп’ютер) Пристрій, на якому можна писати, рахувати, створювати мультфільми.

11. (копіювання) Процес збільшення кількості обсягів.

12. (книга) Носій, в якому може міститися текстова, цифрова, графічна інформація.

13. (пошта) Підприємство зв’язку, що здійснює передачу текстової інформації.

14. (програміст) Людина, що складає програми.

15. (принтер) виводить інформацію на папір.

16. (сканер) пристрій розпізнання зображення.

17. (вікно) основний об’єкт Windows.

18. (ОС) набір програм на комп’ютері для правильної його роботи.

10. Підведення підсумків. Нагородження переможців.

Журі підраховує бали. Перемагає команда, що набрала більше число балів. Команда переможців нагороджується дипломом.

 

 

Література:

1. Завадський, І. О. Інформатика. 9 клас: підручник для загальноосвіт. навч. закл. / І. О. Завадський, І. В. Стеценко, О. М. Левченко. - К.: ВГ ВНV, 2009.

2. Інформатика. 9 клас: Розробки уроків / Н. Б. Чистякова, І. М. Шишко.

— Х.: Видавництво «Ранок», 2011.

 

 

Додаток 1

 

Навчальні програми

Під управлінням навчальних програм комп’ютер стає активним помічником у процесі навчання.

Шкільні навчальні програми призначені для набуття знань і навичок у конкретних галузях діяльності людини.

Наприклад, шкільні навчальні програми дають змогу:

· На уроці географії – скласти карту частин світу, країн, міст, подивитися на розташування гірських хребтів, озер, річок;

· На уроці біології – подивитися який вигляд мають різні рослини та тварини, дізнатися про їх еволюцію й особливості поведінки;

· На уроці фізики – відтворити різні фізичні досліди та вимірювання і зрозуміти зміст процесів, що відбуваються;

· На уроці математики – побудувати на екрані графіки функцій і побачити закономірності, виражені формулами;

· На уроці інформатики – дізнатися про принципи роботи комп’ютера і навчитися користуватися ними.

Навчальні програми застосовуються не тільки в школах. Так само я і відеоігри, сучасні навчальні програми дають змогу відтворити на екрані ситуації, що наближені до реальності і використовуються як тренажери під час підготовки спеціалістів найрізноманітніших професій.

 

 

Додаток 2

 

 

Слайд 1 Слайд 2

Слайд 3 Слайд 4

Слайд 5 Слайд 6

Слайд 7 Слайд 8

Слайд 9 Слайд 10

Слайд 11 Слайд 12

Слайд 13




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 291; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.