Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

End Sub




End Sub

Dim В As Integer

Static A As Integer

A = A + 1

В = В + 1

...

 

Таким чином, повний синтаксис оголошення змінної виглядає наступним чином:

 

Static / Public / Private / Dim Ім'я_змінної [as Тип_даних]

Константи.

При оголошенні констант використовується ключове слово Const. Одночасно з оголошенням константи їй привласнюється і значення. Синтаксис:

Const Ім’я_константи = Значення

Основна відмінність констант від змінних полягає в тому, що їх значення не можна змінювати в процесі виконання програми.

 

4.3 Основні поняття мови VB. Процедури та функції

Поняття об'єкту, події, методів, властивостей і класів.

Багато чого з того, з чим працює програміст в середовищі Visua Basic, є об'єктами. Так, командна кнопка Здрастуй в розглянутому в прикладі
додатку - це об'єкт. Лінія у формі - це також об'єкт. Об'єктами є команди меню, сама форма, принтер, бази даних і т. д.

Об'єкти на панелі елементів називаються елементами управління (Controls). Працюючи з ними, користувач ініціює певні події і в результаті може управляти програмою.

Кожний об'єкт характеризується певними параметрами, які можна розділити на три категорії:

- події;

- методи;

- властивості.

Об'єкти об'єднуються в класи. До одного класу належать об'єкти з однаковим набором властивостей, методів і подій.

Для виконання програмного коду завжди необхідна подія, пов'язана з певними діями користувача. Коли ви в програмі Здрастуй клацаєте мишею на кнопці Здрастуй, відбувається подія. Visual Basic перехоплює відповідне повідомлення Windows і викликає подію Click об'єкта Сommand1. Перегляньте ще раз код програми. Користувач ввів лише Print "Здрастуй, світ", але весь код виглядає наступним чином:

 

Private Sub Commandl_Click()

Print "Здрастуй, світ"

 

В наведеному прикладі код виконається лише тоді, коли для об'єкту Commandl наступить подія Click.

У програмах, керованих подіями, немає суцільного коду, що виконується від початку до кінця. Це означає, що після запуску програми в користувача більше немає чітко визначеного шляху. Він може в будь-який час натиснути якусь кнопку в додатку, може виконати введення тексту в полі, може в будь-який час припинити обробку і викликати іншу програму.

Windows і Visual Basic надають ряд різних подій. Додаток «чекає», поки одна з цих подій не наступить, і тільки потім виконує код.

Методи — це робочі оператори об'єкту. Наприклад, метод Move дозволяє перемістити елемент управління в задану позицію. Таким чином, метод є визначеним наперед для об'єкту програмним кодом, недоступним користувачу, для виконання яких-небудь дій над об'єктом.

Властивості відповідають за зовнішній вигляд і поведінку об'єкту. Наприклад, властивість Caption визначає текст напису на об'єкті. У коді програми об'єкт ідентифікується по імені, яке вказується в полі властивості Name. Ім'я кожного об'єкта слід змінювати до написання коду для цього елемента, так як це запобігає помилок та плутанини, пов'язаних з наявністю стандартного імені.

 

Процедури та функції.

Під процедурою розуміється послідовність оголошень та операцій, об'єднана для виконання. Власне, процедура - це підпрограма. Вона починається оператором Sub і закінчується оператором End, між якими і розміщується код. Такі процедури можуть викликатися або самим Visual Basic (процедури обробки події), або іншими процедурами (процедури загального призначення).

Процедури обробки події - процедури, які призначені для обробки деяких подій, пов'язаних з елементами управління. Процедури обробки події легко впізнати по їх заголовку, який складається з імен об'єкту і події.

Для деяких подій після імені в дужках вказуються аргументи, за допомогою яких процедурі передаються необхідні їй значення. Для процедур обробки подій ці аргументи зазвичай встановлює Visual Basic. Наприклад:

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 392; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.