КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Dim Х(1 To 10) As Single
Масиви Призначення. Елемент управління ScrollBar - це смуги прокрутки вікна. Деякі елементи управління (наприклад, TextBox, ListBox) використовують такі смуги прокрутки, причому від розробника не вимагається написання програмного коду для виконання прокручування. Однак смуга прокрутки як елемент управління Visual Basic хоча і призначена для виконання аналогічних функцій, але не виконує автоматично будь-яких дій, тобто її поведінку необхідно програмувати. Існує два види смуг прокрутки: горизонтальна і вертикальна. Події. Смуги прокрутки мають дві цікавих події: Change, яке виникає після зміни позиції бігунка чи після програмної зміни значення властивості Value, і Scroll, що відбувається під час прокрутки (коли користувач захватив і пересуває бігунок). Властивості. Перед тим як використовувати смугу прокрутки, необхідно встановити для неї діапазон прокручування, який показує кількість кроків між крайніми позиціями бігунка. Поточне положення бігунка визначається значенням властивості Value. Діапазон прокрутки визначається властивостями Min і Мах елемента. При цьому значення Min завжди відповідає верхньому кінцю смуги, Мах – нижньому (для вертикальної смуги прокрутки), і при прокручуванні вмісту вікна зверху вниз значення властивостей Value збільшується. Щоб змінити напрямок зміни властивостей Value, досить поміняти місцями значення властивостей Min і Мах. Клацання на одній з двох кнопок зі стрілками на смузі змінює значення властивості Value на величину, яка визначається властивістю SmallChange. Якщо користувач клацне в ділянці між бігунком і якійсь із кнопок, то значення властивості Value смуги прокрутки і відповідно положення бігунка змінюється на величину, яка визначається властивістю LargeChange.
Масив - це скільки завгодно значень, з'єднаних одним ім'ям. Масив є сукупністю однотипних елементів, для зберігання значень яких відводиться стільки елементів пам'яті, скільки їх міститься в масиві. Кожний елемент пам'яті відводиться під окремий елемент масиву. Таким чином, масив є структурованою змінною на відміну від скалярної простої змінної. Всі елементи масиву мають один і той же тип. Масив, перш ніж використовувати, треба оголосити (описати). Як і прості змінні, масиви описуються за допомогою операторів Dim, Static, Private або Public. Якщо його оголосити локально в процедурі (тут можна використовувати ключове слово Static), то він буде доступний тільки в цій процедурі і ніде більше, якщо в розділі General - Daclarations форми (c оператором Dim) - то у всій формі, а якщо необхідно оголосити його глобально, так, щоб він був доступний всьому проекту, то в стандартному модулі з ключовим словом Public. Крім того, масиви бувають статичними і динамічними. Різниця в оголошенні між скалярними змінними (тобто не масивами) і масивами полягає в тому, що для масиву треба вказувати його розмір (кількість чарунок, що відводяться під масив). Масив із заданим розміром називається фіксованим, або статичним. Масив, оголошення розміру якого відкладено, називається динамічним.
Статичні масиви. Статичний масив - це коли наперед відомо, скільки змінних туди потрібно буде записати, тобто якщо оголошений масив на 10 членів, то туди не помістити одинадцять. При оголошенні статичного (фіксованого) масиву, окрім його імені і типу елементів, необхідно для кожного індексу вказати його верхню і нижню межі. Синтаксис: Ім’я_масиву (Нижня_межа To Верхня_межа) Тут слово To (до) є зарезервованим. Приклад 1: В першому прикладі масив Х фіксованого розміру описується як масив типу Single, що має 10 членів. Приклад 2:
Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 362; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |