Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Практичне завдання на застосування можливостей прикладного програмного забезпечення




За допомогою виконавця Восьминіжка із циклу розвиваючих програм «Сходинки до інформатики» написати програму за допомогою якої допомогти Восьминіжці знайти свій будинок (будинок позначено червоним колом). Початкове розташування перешкод та положення Восьминіжки згідно зразку. При написанні програми використати команди розгалуження та циклу.

 

1. Визначення максимального та мінімального елементів та їх номерів в масиві.

2. Методика ознайомлення учнів початкової школи з текстовими редакторами та роботою з ними. Вивчення поняття «форматування» тексту. Створення заголовків та абзаців.

3. Практичне завдання на створення програми з використанням вказівки вибору. Скласти програму, яка б за номером місяця, введеним з клавіатури, виводить повідомлення про відповідну пору року

1. Поняття двовимірного масиву, опис мовою програмування.

2. Методика вивчення графічного редактора в початковій школі.

Копіювання та перенесення фрагментів зображення та робота з

інструментом «Масштаб».

3. Практичне завдання на створення програми з використанням вказівки розгалуження. Складіть програму для розв’язання задачі.

Дано три числа. Знайти їх суму додатних елементів.

1. Поняття сортування. Обмінне сортування. Сортування одновимірних масивів методами прямої вставки та прямого вибору.

2. Перевірка та оцінювання результатів навчання інформатики.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 325; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.