Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

План композиційного аналізу моделей




 

На малюнку № … зображено…

 

1. Вид одягу (пальто, плащ, куртка, жакет, сукня та ін.)

2. Асортиментна група (верхній платяно-блузковий асортимент, верхній пальтово-костюмний асортимент, білізняний, корсетний, трикотажний, комлектний та ін.)

3. За призначенням (повсякденний, урочистий, спортивний, національний, робочий, формений, виробничий, спецодяг)

4. За функціями (захисні, фізіолого-гігієнічні, соціальні, естетичні). Наприклад: пальто виконує захисні функції, тобто захищає від холоду. Або – домашній комплект виконує фізіолого-гігієнічні функції, тобто забезпечує можливість виконання життєвих процесів під час відпочинку (або сну).

5. За конструкцією (зовнішня форма, конструктивна будова основних деталей, вид з’єднувальних швів). Наприклад: Основними деталями пальто є спинка із середнім швом і швом кокетки, перед (пілочки) з кокеткою і відрізним бочком, вшивні одношовні рукава, стояче-відкладний з лацканами комір та кішені і швах. Форма виробу підкреслює фігуру людини (або одяг щільно прилягає до тіла, або змінює форму тіла людини, або відповідає природним пропорціям тіла людини)

6. Композиційний центр (що є композиційним центром в моделі де він розташований) Наприклад: У робочому костюмі композиційний центр розташрваний в області робочої зони – рук – це кишені і пояс. Він конкретним рішенням деталей і фурнітурою виражає комфорт виробничого одягу.

7. Використані матеріали (блуза з шовкової (бавовняної, лляної, …) тканини, оздоблена буфами (рюшами, тасьмою, вишивкою, …)

8. Стильове рішення виробу (Запропонована модель … у класичному - найконсервативнішому і найсуворішому у своїх проявах стилі. Виріб володіє балансом функціональності і елегантності, присутні простота крою, строгість ліній, підкреслюється природність, натуральна краса людини, адже пропорції одягу чітко відповідають пропорціям людської фігури. Наприклад, лінія талії у виробі на природному місці.)

9. Силует моделі (за геометричним виглядом – прямий, трапецієподібний, х-подібний, овальний; за ступенем прилягання одягу до фігури людини – оболонка, яка деформує тіло, щільноприлеглий, прилеглий, напівприлеглий, вільний, дуже вільний силует; асоціативний силует – груша, куля, олівець, пляшка, цигарка, футляр, тюльпан, банани, ліхтарик кажан та ін.) Нариклад: Сукня прямого силуету, яка в об’ємі являє собою циліндричну форму, і характеризується однаковою шириною виробу на лініях плеча, грудей, талії, стегон і низу. Тому це вільний силует одягу, що є оболонкою, яка повторює форму тіла, але зберігає гладкість поверхні матеріалу.

10. Лінії в одязі (за напрямком – горизонтальні, вертикальні, діагональні; за функціональним навантаженням – конструктивні, конструктивно-декоративні, декоративні). Наприклад: В спідниці мають наявність вертикальні конструктивні лінії – бічні шви, середній шов та виточки і горизонтальна конструктивно-декоративна лінія – це щов вшивання поясу з оздоблювальною строчкою.

11. Наявність симетрії або асиметрії в одязі (класична симетрія: дзеркальна, сумісна (переносна), поворотна; афінна симетрія: розтягування, зтискання, зрушення; симетрія подібності «операція К»; симетрія гвинтова або спиральна «операція L»; криволінійна симетрія: здавлювання, вигину, крутіння, зламування, або асиметрія). Нариклад: В покрої сукні використана гвинтова симетрія, яка проявляється у розподілі драпірування.

12. Пропорційні співвідношення в одязі (подібність, нюанс, контраст). Нариклад: Пропорційні співвідношення в костюмі – нюансні. Вони створюють додаткові зв'язки між елементами, сприяють гармонійності рішення композиції, тому що характеризують відтінки подібності та розходження між елементами. Причому в нюансних відносинах костюму подібність виражена сильніше, ніж розходження, і зв'язок утвориться на явно вираженій подібності.

13. Ритм

14. Колір

15. Фактура

16. Зорові ілюзії

 

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-25; Просмотров: 354; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.