Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Аналог №1




ВСТУП

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х наименование параграфа Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х наименование параграфа Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х наименование параграфа Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х наименование параграфа Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х наименование параграфа Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х наименование параграфа Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Наименование пункта Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

 

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

 

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х


Глава 3. Х НАИМЕНОВАНИЕ ГЛАВЫ Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

 

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

 

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

 

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х

Х Текст Х


ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Х Текст Х


БИБЛИОГРАФИЯ

1. Х источник Х

2. Х источник Х

3. Х источник Х

4. Х источник Х

5. Х источник. Для дальнейшего заполнения нажимайте Enter


Приложение А

(справочное)

 


Приложение Б

(рекомендуемое)

 


 

У наш час дуже мало гарних фахівців дизайнерів, які можуть,саме точно, зробити підрахунки та розробити ескізний проект.

 

Мета: розробити інтер’єр магазину «HOLTY».

 

 

1 ДИЗАЙНЕРСЬКИЙ АНАЛІЗ

 

1.1 Аналіз конструктивно-технологічній аналіз.

 

Дане приміщення, магазин «HOLTY» натуральної шкіри та хутра. Мал. А1

Магазин розміщений на першому поверсі п’яті поверхової цегляної будівлі. Усі поверхи запроектовані під магазини. Магазин має окремі службово-завантажувальний вхід і вхід для відвідувачів. Для приміщень магазинів першого поверху передбачені окремі входи - виходи. Загальна площа магазину -40кв. м, висота стель – 3 м.

Виконана з використанням різних будівельних та оздоблювальних матеріалів.

Для покриття підлоги використано,кахель, з класом зносостійкості 33.

Для оздоблення стелі використано гіпсокартон, який закріплений за допомогою металевих направляючих та саморізів.

Потім, ця поверхня оброблена фінішною шпаклівкою за допомогою шпателів та пофарбована водоемульсійною фарбою.

Для оздоблення стін використана декоративна штукатурка з послідовним покриттям фарби та вінілових шпалер,згідно малюнку задуманим дизайнером.

 

1.2 Аналіз функціонально - ергономічний аналіз.

 

У приміщені зображеному на мал.1 є декілька функціональних зон:

- зона рекламування.

(зона з скляними вітринами та під світкою, голограмою;тобто з назвою магазину; ліжко з постіллю ковдрами та простирадлами для більшого уявлення у просторі та привертання уваги покупців;манекени з продукцією, яку можна придбати у Фіминому магазині; полиці з магазинною продукцією, що включає в себе: Хутро, від дорого до середнього класу,міхові килими, шкіру,бавовняні жилетки, капці, іграшки, покривала, рушник; постільні набори, що включають в себе: подушки в сих типів, простирадла, наволочки, ковдри; спідню білизну,верхній одяг та дитячий, аналогічно до попереднього.)

 

- зона зберігання

(шафа з полицями та пристроями,вішаками, для підвішування одягу, вітринні полиці для товару,манекени з матеріалами для продажу.

Окрема кімната з полицями та шухлядами у якій зберігається товар до того,як його розмістять на полиці для продажу.)

 

- робоча зона

(у цій зоні знаходиться кабінет зі столом, стільцем та апаратурою стеження, для охоронця.

У іншій робочій зоні знаходиться стійка, з касовим апаратом та емблемою магазину, за ним.)

 

- зона відпочинку.

(дизайнерські пуфи,їх розміри розраховані на дорослу людину.)

 

- санітарно-гігієнічна

(у приміщені є санітарно-гігієнічна зона в якій знаходиться сан вузол, туалетній столик з вертикальним дзеркалом,примірочна.)

 

1.3 Аналіз естетичних рішень.

Магазин виконаний у легкому романтичному стилі.

 

Романтичний стиль - головними характеристиками якого є легкі хвилясті тканини і жіночні силуети, що підкреслюють фігуру. Нарядам цього напрямку притаманні численні оборки, рюші, волани, драпірування. Романтичний стиль почав зароджуватися на межі XVIII і XIX ст., Широке розповсюдження отримав у 1980 -х рр.. і був пов'язаний з образом принцеси Діани.

риси стилю:

Кольори: Основними кольорами є білий, блідо -зелений, кремовий і інші пастельні відтінки, а також насичені блакитний, рожевий, синій.

Принти: Квіткові, рослинні, анімалістичні та геометричні зображення, арабески.

Матеріали:Легкі напівпрозорі хвилясті тканини, такі як шифон, органза і шовк. Також застосовуються тонкий трикотаж і шерсть, мереживо, гіпюр, льон, батист, атлас.

Романтизм - (франц. romantisme), ідейний і художній напрямок у європейській і американській духовній культурі кін. 18 - 1 - й пол. 19 вв. Романтизм - це своєрідна реакція на Французьку революцію (Карл Маркс).

 

Велика французька буржуазна революція завершила епоху Просвітництва. Письменники, художники, музиканти виявилися свідками грандіозних історичних подій, революційних потрясінь, що невпізнанно перетворили життя. Багато хто з них захоплено вітали зміни, захоплювалися проголошенням ідей Свободи, Рівності та Братерства.

 

Романтики нерідко ідеалізували патріархальне суспільство, в якому бачили царство добра, щирості, порядності. Поетизуючи минуле, вони ішли в стародавні легенди, народні казки. Романтизм одержав у кожній культурі своє власне обличчя: у німців - у містику; у англійців - в особистості, що буде протиставляти себе розумному поводженню; у французів - у незвичайних історіях. Що об'єднало все це в один плин - романтизм?

 

До революції світ був упорядкований, у ньому існувала чітка ієрархія, кожна людина займала своє місце. Революція перевернула " піраміду" суспільства, нове ще не було створено, тому в окремої людини виникло почуття самотності. Життя - потік, життя - гра, в якій комусь - повезе, а комусь - ні

Болісний розлад ідеалу і соціальної дійсності - основа романтичного світосприйняття та мистецтва. Образів розчарування в підсумках Великої французької революції, в ідеології Просвітництва і суспільному прогресі, романтизм протиставив утилітаризму і нівелювання особистості спрямованість до безмежної свободи і " нескінченному" спрагу досконалості і оновлення, пафос особистої та громадянської незалежності.

 

Розглянемо різницю романтизму з класицизмом. Ми побачимо, що класицизм усе ділить по прямій, на погане і хороше, на чорне і біле. Романтизм по прямій нічого не ділить. Класицизм - це система, а романтизм - ні. Основною задачею романтизму було зображення внутрішнього світу, щиросердечного життя, а це можна було робити і на матеріалі історій, містики і т.д. Характерне для романтизму увагу до внутрішнього світу людини виразилося в культі суб'єктивного, тязі до емоційно -напруженим, Потрібно було показати парадокс цього внутрішнього життя, її ірраціональність.

 

Затвердження самоцінності духовно- творчого життя особистості, зображення сильних пристрастей, натхненної і цілющої природи, у багатьох романтиків - героїки протесту або боротьби сусідять з мотивами " світової скорботи ", " світового зла", "нічний" сторони душі, перетворюватись у форми іронії, гротеску поетику двоемирия.

 

Інтерес до національного минулого (нерідко - його ідеалізація), традиціям фольклору та культури свого та інших народів, прагнення створити універсальну картину світу (перш за все історії та літератури), ідея синтезу мистецтв знайшли вираження в ідеології і практиці романтизму.

Характерні риси стилю романтизм

 

Творча проблематика романтизму в порівнянні з класицизмом була більш складною і не такою однозначною. Романтизм на самому початку являв собою скоріше художній напрямок, ніж доктрину певного стилю. Тому можна тільки з великим трудом класифікувати його прояви і розглянути послідовно історію розвитку до кінця XIX - початку XX в.

 

Романтизм на перших порах носив живий, мінливий характер, проповідував індивідуалізм і творчу свободу. Він визнавав цінність культур, значно відрізнялися від греко - римської античності. Велика увага приділялася культурам Сходу, художні та архітектурні мотиви яких пристосовувалися до європейського смаку.

 

Відбувається переоцінка архітектури середніх віків та визнаються технічні та художні досягнення готики. Концепція зв'язку з природою народжує концепцію англійського парку і популярність вільних композицій китайського або японського саду.

 

В образотворчому мистецтві романтизм найбільш яскраво проявився в живописі та графіці, менш чітко - в скульптурі і архітектурі (напр., помилкова готика). Більшість національних шкіл романтизму в образотворчому мистецтві склалося в боротьбі з офіційним академічним класицизмом.

 

Головні представники романтизму в образотворчому мистецтві - живописці Е. Делакруа, Т. Жеріко, Ф. О. Рунге, К. Д. Фрідріх, Дж. Констебл, У. Тернер, в Росії - О. А. Кіпренський, А. О. Орловський. Теоретичні основи романтизму сформували Ф. і А. Шлегель і Ф. Шеллінг.

Будівельні особливості романтизму

 

Розвиток класицизму і романтизму в архітектурі збіглося з початком використання нових конструкцій, будівельних матеріалів і будівельних методів. Наприкінці XVIII і початку XIX ст. металеві конструкції були найбільш поширені в Англії і у Франції.

 

Спочатку їх застосовували в різних інженерних спорудах, що супроводжувалося розвитком наукових теорій у цій області. Питання створення моста з металу розглядався вперше французькими інженерами в 1719 р., а потім знову в 1755 р. Однак широке застосування цих конструкції стало можливим з появою дешевої технології одержання заліза, спочатку у вигляді чавуну, а пізніше стали.

 

Замість простоти і замкнутості архітектурної форми класицизму романтизм пропонує складний силует, багатство форм, свободу планувального рішення, в якому симетрія та інші формальні композиційні принципи втрачають панівне значення. Незважаючи на те що романтизм викликав широкий інтерес до різних культур, які до цього були далекі європейцям, основною для нього в архітектурі стала готика.

 

При цьому важливим здавалося не тільки вивчити її, але і пристосувати до сучасних завдань. Художні мотиви готики використовувалися вже в бароко (наприклад, Я. Сантіні), але тільки в XIX в. вони отримують велике поширення. Одночасно з'являються паростки свідомого руху за охорону архітектурних пам'яток та їх реконструкцію.

Типи споруд стилю романтизм

 

Перший чавунний міст вдалося сконструювати тільки в 1779 р. Це був міст через річку Северн в Англії. Він мав невелику довжину (30,62 м), проте вже в кінці століття починають будувати чавунні мости довжиною понад 70 м, наприклад Сандерленд Брідж в Англії (1793 - 1796).

 

З кінця XVIII в. чавун починають застосовувати при будівництві будинків. Особливий інтерес для того часу представляв проект складського будинку в Манчестері (1801), яке вирішувалося у вигляді восьмиповерхового чавунного каркаса, а також доку в Ліверпулі та Лондоні. В Англії з'явилися чавунні конструкції соборів вже в 80 - х роках XVIII в., Наприклад в Ліверпулі.

 

1.3 Аналіз аналогів

На малюнку В.1 заражений магазин у ситі хай-тек,спостерігається простота форм та кольорів. Меблі підібрані пластикові, конструктивні з металевими вставками, саме характерні риси цього стилю. Розташування меблів та функціональних зон задовільне, але замало простору.

 

Хай-тек (англ. hi-tech, від high technology - високі технології) - стиль в архітектурі і дизайні, що зародився в надрах пізнього модернізму в 1970-х і знайшов широке застосування в 1980-х. Головні теоретики і практики хай-тека (здебільшого практики, на відміну від архітекторів деконструктивізму і постмодернізму) в основному англійці - Норман Фостер, Річард Роджерс, Ніколас Гримшоу, на якомусь етапі своєї творчості Джеймс Стірлінг та італієць Ренцо Піано.

Основні риси

· Використання високих технологій в проектуванні, будівництві та інженерії будівель і споруд.

· Використання прямих ліній і форм.

· Широке застосування скла, пластику, металу.

· Використання функціональних елементів: ліфти, сходи, системи вентиляції та інші, винесених назовні будівлі.

· Децентралізуватися освітлення, що створює ефект просторого, добре освітленого приміщення.

· Широке використання сріблясто- металевого кольору.

· Високий прагматизм у плануванні простору.

· Часте звернення до елементів конструктивізму і кубізму (на противагу біо -теку).

· Як виняток жертвування функціональністю на догоду дизайну.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-30; Просмотров: 502; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.066 сек.