КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Створення нових типів атрибутів
Властивості атрибутів Інформація атрибута може бути виведена як частина креслення або бути схованою (невидимою), але в обох випадках вона завжди зберігається у кресленні. Можна визначити атрибути, що будуть мати постійне значення (постійні атрибути) або атрибути, для котрих потрібно вводити значення щораз при вставці блока (перемінні атрибути). Атрибути можна витягти з бази даних креслення і використовувати як вхідну інформацію для електронної таблиці або бази даних для виготовлення Списку комплектуючих або Відомості матеріали. Атрибути можуть бути використані як частина головного напису для фіксації непостійних елементів креслення (наприклад, ім'я, виготовлювач, дата і т.д.). Технологія роботи з атрибутами залежить від програмно-графічного середовища, у якому працює проектувальник. Розглянемо процес роботи з атрибутами для найбільше відомих проектних редакторів Компас-Графік і AutoCAD.
2. Робота з атрибутами в середовищі Компас-Графік
Для роботи із самими атрибутами призначений діалог (слайд 1), у рамках якого створюється новий атрибут і новий тип атрибута, причому тип атрибута може зберігатися як у кресленні, так і у спеціальних бібліотеках на диску. У діалозі також можна переглянути, відредагувати, видалити атрибути об'єкта креслення, скопіювати або перенести їх у буфер для створення аналогічних атрибутів інших об'єктів, а також додати виділеному об'єкту атрибут із буфера. Для роботи з типами атрибутів призначається інший діалог, у рамках якого у кресленні або бібліотеці можна створити новий тип атрибута, відредагувати або видалити існуючий, відновити або знищити віддалений тип, копіювати й переносити типи з креслення в бібліотеки і між бібліотеками, а також створювати нові бібліотеки на диску. Для селекції на кресленні об'єктів з однаковими типами або значеннями атрибутів передбачений діалог, у якому можливо сформувати набір необхідних типів із документа і різноманітних бібліотек, по котрому і буде проведений пошук. Процес створення нового атрибута складається з двох операцій, а саме: 1) створення типу атрибута і 2) присвоєння атрибута об'єкту.
Для того, щоб привласнити значення атрибута креслярському об'єкту або групі об'єктів, необхідно спочатку описати тип цього атрибута. Припустимо, виконується розробка плана цеху, і необхідно зв'язати графічні зображення верстатів із додатковою інформацією (назва моделі верстата). Створення опису типу атрибута, у якому можна буде заносити аналогічну інформацію, здійснюється в діалоговому вікні «Типи атрибутів» (див. слайд 1), що визивається через меню «Сервіс» командою «Типи атрибутів». Аналогічним образом створюється новий числовий або табличний тип атрибута. Для таблиці виконується опис даних, що будуть зберігатися у стовпчиках цієї таблиці.
Дата добавления: 2015-06-27; Просмотров: 354; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |