Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Властивості атрибутів




Призначення атрибута

Одне з головних призначень атрибутів – створення баз даних інформації про об'єкти креслення, що можна експортувати в інший додаток або документ (наприклад, специфікацію, експлікацію і т.п.). Атрибут призначений для збереження тексту й зв'язування текстової інформації з графічними об'єктами в базі даних креслення. Атрибути помічають блоки і можуть використовуватися тільки разом із блоками.

Атрибути являються мітками або іменами, приєднаними до об'єкта, що дозволяє використовувати їх для автоматизації маркірування блоків. Вони можуть містити усі види інформації про об'єкт, до якого відносяться, наприклад: номер моделі, ціна, ідентифікатор елемента, матеріал і т.д.

Якщо атрибут являється таблицею, то в типі атрибута записана кількість стовпчиків таблиці, а для кожного стовпчика – заголовок і коментар, тип даних, діапазон значень даних (якщо він призначений) або список дозволених значень. Таблиця атрибута організована таким чином, що в кожному її стовпчику всі комірки містять дані одного типу і мають однакові обмеження на діапазон значень. Таким чином, таблиця атрибута має регулярну структуру.

Дані в кожній комірці таблиці атрибута можуть бути подані у вигляді цілих або дійсних чисел, рядків тексту або запису.

Запис являє собою рядок іншої таблиці, на якому посилається стовпчик таблиці, що містить дану комірку. Наприклад, якщо стовпчик має заголовок «Параметри устрою» і містить комірки із записами, то при перегляді якого-небудь із записів цього стовпчика на екрані з'явиться рядок вкладеної таблиці. У ній можуть міститися різні характеристики: маса, потужність і габаритні розміри устрою.

Припускається тільки один рівень вкладеності запису, тобто запис у записі створюватися не може. Коли якому-небудь креслярському об'єкту призначається атрибут, то спочатку вибирається або створюється потрібний тип, а вже потім уводиться безпосередньо значення атрибута (тобто та інформація, що буде у ньому зберігатися).

Інформація атрибута може бути виведена як частина креслення або бути схованою (невидимою), але в обох випадках вона завжди зберігається у кресленні. Можна визначити атрибути, що будуть мати постійне значення (постійні атрибути) або атрибути, для котрих потрібно вводити значення щораз при вставці блока (перемінні атрибути). Атрибути можна витягти з бази даних креслення і використовувати як вхідну інформацію для електронної таблиці або бази даних для виготовлення Списку комплектуючих або Відомості матеріали. Атрибути можуть бути використані як частина головного напису для фіксації непостійних елементів креслення (наприклад, ім'я, виготовлювач, дата і т.д.).

Технологія роботи з атрибутами залежить від програмно-графічного середовища, у якому працює проектувальник. Розглянемо процес роботи з атрибутами для найбільше відомих проектних редакторів Компас-Графік і AutoCAD.

 

2. Робота з атрибутами в середовищі Компас-Графік

 

Для роботи із самими атрибутами призначений діалог (слайд 1), у рамках якого створюється новий атрибут і новий тип атрибута, причому тип атрибута може зберігатися як у кресленні, так і у спеціальних бібліотеках на диску. У діалозі також можна переглянути, відредагувати, видалити атрибути об'єкта креслення, скопіювати або перенести їх у буфер для створення аналогічних атрибутів інших об'єктів, а також додати виділеному об'єкту атрибут із буфера.

Для роботи з типами атрибутів призначається інший діалог, у рамках якого у кресленні або бібліотеці можна створити новий тип атрибута, відредагувати або видалити існуючий, відновити або знищити віддалений тип, копіювати й переносити типи з креслення в бібліотеки і між бібліотеками, а також створювати нові бібліотеки на диску.

Для селекції на кресленні об'єктів з однаковими типами або значеннями атрибутів передбачений діалог, у якому можливо сформувати набір необхідних типів із документа і різноманітних бібліотек, по котрому і буде проведений пошук.

Процес створення нового атрибута складається з двох операцій, а саме: 1) створення типу атрибута і 2) присвоєння атрибута об'єкту.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-27; Просмотров: 503; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.