Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Тактова кнопка




Фізичні характеристики

Програмування

Зв'язок

В Arduino Ethernet є ряд засобів для зв'язку з комп'ютером та з іншими мікроконтроллерами.

Бібліотека SoftwareSerial дозволяє зв'язуватися по послідовному інтерфейсу з будь-яким з цифрових виводів Uno.

ATmega328 також підтримує обмін по інтерфейсах TWI і SPI. Програмне забезпечення Arduino включає в себе бібліотеку Wire для спрощення використання шини TWI. Для підключення по SPI використовується бібліотека SPI.

Плата може також підключатися до провідної мережі через Ethernet. При підключенні до мережі вам буде потрібно надати IP-адресу та MAC-адресу. Бібліотека Ethernet повністю підтримується.

Вбудований мікро-SD картрідер доступний за допомогою бібліотеки SD. При роботі з цією бібліотекою сигнал SS знаходиться на виводі 4.

 

Програмувати плату Arduino Ethernet можна двома способами: через 6-контактний послідовний роз'єм програмування або за допомогою зовнішнього ISP-програматора.

6-контактний послідовний роз'єм програмування сумісний з FTDI USB-кабелями та основними перехідними платами USB-Serial типу FTDI Sparkfun and Adafruit, в тому числі з Arduino USB-Serial адаптером. Він відрізняється підтримкою автоматичного скидання, що дозволяє завантажувати скетчі без натискання кнопки Reset на платі. Якщо Arduino Ethernet підключений через USB-адаптер типу FTDI, то плата буде запітаваться через нього.

Також можна програмувати плату Ethernet за допомогою зовнішнього програматора, такого як AVRISP mkII або USBTinyISP.

 

Максимальна довжина і ширина друкованої плати Arduino Ethernet 68,6 на 53,3 мм, причому розетка RJ45 і роз'єм живлення виступають за межі зазначених розмірів. Чотири різьбових отвори дозволяють закріпити плату на поверхні або в корпусі.

 

 

Тактова кнопка призначатиметься для відкриття електромагнітного замку з середини приміщення.

Тактова кнопка – простий механізм, що замикає ланцюг поки є тиск на штовхач.

Рисунок 3.4 – Тактова кнопка

 

При замиканні і розмиканні між пластинами кнопки виникають мікроіскри, що провокують до десятка перемикань за кілька мілісекунд. Явище називається брязкотом (див. рис. 3.5). Це потрібно враховувати, якщо необхідно фіксувати «кліки».

 

Рисунок 3.5 – Ефект брязкоту тактової кнопки

 

Підключення кнопки позначено на рисунку 3.6. Підключаємо вихід живлення (5V) і землю (Gnd), червоним і чорним проводом відповідно до макетної плати. Зазвичай на макетних платах для живлення і землі використовують крайні ряди контактів, як показано на малюнку. Третім синім проводом ми з'єднуємо цифровий пін 2 контролера Arduino до контакту тактовою кнопки. До цього ж контакту, або до контакту, постійно з'єднаному з нею в 4х штирковом виконанні, підключаємо підтягуючий резистор 10 кОм, який в свою чергу з'єднуємо з землею. Інший вихід кнопки з'єднуємо з живленням 5 В.

Коли тактова кнопка не було натиснуто, вихід 2 підключений тільки до землі через підтягуючий резистор і на цьому вході буде зчитуватися LOW. А коли кнопка натиснута з'являється контакт між входом 2 і живленням 5В, і зчитуватися буде HIGH.

Можна також підключити кнопку навпаки - через підтягуючий резистор до живлення і через кнопку до землі. Тоді з входу буде зчитувати HIGH, а при натискання кнопки LOW. Можна також підключати кнопку через внутрішній підтягуючий резистор контролера.

 

Рисунок 3.6 – Схема підключення тактової кнопки

 

Якщо вхід залишити непідключеним, то на вході буде зчитуватися HIGH або LOW випадковим чином. Саме тому ми використовуємо підтягуючий резистор, щоб задати певне значення при не нажатій кнопці.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-07-13; Просмотров: 623; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.