КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Тема 2. Поява засад виразності.Тема 1. Зародження монтажу. Вступ. МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ Монтаж - одна з основоположних дисциплін загального курсу режисури, має дати студентам уявлення про технологію, техніку та естетику даного виражального засобу. Завданням курсу є ознайомлення студентів з процесом становлення монтажу як засобу виразності, основними етапами його еволюції, різновидами монтажу, специфікою його використання різними родами аудіовізуальних мистецтв. Засвоєння основоположних засад теорії монтажу має бути підкріплене ознайомленням студентів з практикою його використання кінематографом та телебаченням шляхом цілеспрямованих переглядів та відповідного аналізу творів на монтажному столі, а також практичних вправ по перемонтажу фрагментів уже відзнятих фільмів і монтажу власного матеріалу. Принцип викладення матеріалу полягає у русі від оглядового ознайомлення з технологією монтажного процесу до поглибленого розуміння структурної цілісності готового твору (програми). Основним методологічним принципом викладення курсу е розгляд монтажу як взаємозалежності процесу і результату. Курс розрахований на дві частини: "Основи монтажу" та "Монтаж", розраховані на три семестри кожна. Заліки з курсу у З семестрі, іспити - у 5 та 7. Як заліки, так і іспити входять до складу заліків та іспитів з режисури (згідно з навчальним планом). ІІІ семестр. Основи монтажу. Завданням цього семестру є викладення основ технології та техніки монтажу, розкриття гносеологічних аспектів становлення монтажу як виражального засобу. Загальна кількість годин: лекційних – 20, практичних - 8 годин, індивідуальних - 6 годин. Монтаж як одне з головних понять кіно та телебачення використовується в декількох значеннях: - процес поєднання окремих шматків-кадрів між собою; - як монтажна форма; - як система виражальних засобів, себто органічне неподільне ціле "тексту" аудіовізуального твору. Основною формою, яку має теоретично і практично засвоїти студент на даному етапі, є те, що монтаж - це форма зв'язку. Розділ І. Виникнення й основні етапи становлення монтажу. Механічна, люм'єрівська склейка. Усвідомлення монтажу як виражального засобу. Невиразний кадр, інформаційний рівень його змісту і суто технологічний процес склеювання плівки. Крупний план, зміна точки зору, усвідомлення дискретного характеру монтажного цілого. Гриффіт та Кулешов. Монтажне виділення. Усвідомлення відносної завершеності кадру. Спроможність різнорідних шматків дії з'єднуватися в єдину неподільну подію. Трансформація структури внутрішньокадрового матеріалу в процесі монтажу Умовність часу та простору.
Дата добавления: 2017-02-01; Просмотров: 70; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |