КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Модель-подання-контролера (Model View Controller)
Типове рішення модель-подання-контролера має на увазі виділення трьох окремих ролей. Модель - це об'єкт, що дає деяку інформацію про домен. У моделі немає візуального інтерфейсу, вона містить у собі всі дані і поведінку, не пов'язані з призначеним для користувача інтерфейсом. В об'єктно-орієнтованому контексті найбільш "чистою" формою моделі є об'єкт моделі предметної області. В якості моделі можна розглядати і сценарій транзакції, якщо він не містить в собі ніякої логіки, пов'язаної з призначеним для користувача інтерфейсом. Подібне визначення не дуже розширює поняття моделі, однак повністю відповідає розподілу ролей у розглянутому типовому рішенні. Представлення відображає вміст моделі засобами графічного інтерфейсу. Таким чином, якщо модель - це об'єкт покупця, відповідне подання може бути фреймом з купою елементів управління або HTML-сторінкою, заповненою інформацією про покупця. Функції подання полягають тільки у відображенні інформації на екрані. Всі зміни інформації обробляються третім "учасником" системи - контролером. Контролер одержує вхідні дані від користувача, виконує операції над моделлю і вказує подання на необхідність відповідного оновлення. У цьому плані графічний інтерфейс можна розглядати як сукупність подання та контролера. Говорячи про типове рішення модель-подання-контролер, не можна не підкреслити два основні типи поділу: відділення подання від моделі та відділення контролера від подання. Відділення подання від моделі - це один з фундаментальних принципів проектування програмного забезпечення. Наявність такого поділу дуже важливо з ряду причин: - Представлення і модель відносяться до абсолютно різних сфер програмування. - Користувачі хочуть, щоб, залежно від ситуації, одна і та ж інформація могла бути відображена різними способами. - Об'єкти, що не мають візуального інтерфейсу, набагато легше тестувати, ніж об'єкти з інтерфейсом. Ключовим моментом у відділенні подання від моделі є спрямування залежностей: представлення залежить від моделі, але модель не залежить від подання. Це означає, що зміна уявлення не вимагає зміни моделі. Відділення контролера від подання. Класичним прикладом необхідності такого поділу є підтримка редагованої і не редагованої поведінки. Цього можна досягти за наявності одного подання і двох контролерів (для двох варіантів використання), де контролери є стратегіями, використовуваними поданням. Тим часом на практиці в більшості систем кожному поданню відповідає тільки один контролер, тому поділ між ними не проводиться. Про це рішення згадали тільки з появою Web-інтерфейсів, де відділення контролера від подання виявилося надзвичайно корисним.
Дата добавления: 2017-02-01; Просмотров: 169; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |