Лекцыя І. Уводзіны.Эвалюцыя сістэмы журналістыкі……………………………..
|
|
1.1. Эвалюцыйныя працэсы ў інфармацыйным абмене грамадства………………….
|
|
1.2. Электронная журналістыка як род прафесійнай дзейнасці………………………
|
|
1.3. Электроніка і новая псіхалогія жанравай творчасці………………........................
|
|
1.4. Працэсы канвергенцыі відаў журналістыкі……………………………………….
|
|
1.5. Удакладненне асноўных паняццяў электроннай журналістыкі:
“электронныя масмедыя”, “сістэма сучаснай журналістыкі”,
“жанры электроннай журналістыкі”, “электронная публіцыстыка”…….............
|
|
Лекцыя ІІ. Эвалюцыя і сінтэз жанраў як заканамернасць……….........................
|
|
2.1. Перманентнае змяненне (эвалюцыя) жанраў………………………......................
|
|
2.2. Жанравая трыяда: агляд эвалюцыі інфармацыйных (навінавых, факталагічных), аналітычных і публіцыстычных жанраў……………………………..
|
|
2.3. Публіцыстыка да электронікі. Кароткі гістарычны экскурс…………………..…
|
|
2.4. Элеектронная публіцыстыка і фактар асобы журналіста…………………………
|
|
2.5. Электроніка і публіцыстыка: сучасныя тэхналагічныя і
псіхалагічныя стасункі……………………………………………………………..
|
|
Лекцыя ІІІ. Новыя электронна-выразныя сродкі электроннай
публіцыстыкі…………………………………………………………….
|
|
3.1. Жанравыя і творча-вытворчыя мэты электроннай публіцыстыкі..........................
|
|
3.2. Паняцце электроннай публіцыстыкі і публіцыстычных жанраў
электроннай журналістыкі………………………………………………………….
|
|
3.3. Новы змест паняцця жанраў электроннай публіцыстыкі…………........................
|
|
Лекцыя IV. Сучасныя публіцыстычныя жанры электроннай
журналістыкі…………………………………………………………….
|
|
4.1. Група нарысавых электронна-публіцыстычных жанраў………………………….
|
|
4.2. Замалёўка…………………………………………………………………………….
|
|
4.3. Параўнальная характарыстыка радыё-, тэле-, вэбзамалёўкі……...........................
|
|
Лекцыя V. Эсэ. Дакументальная драма……………………………………………..
|
|
5.1. Гістарычная рэтраспекцыя жанру эсэ……………………………….......................
|
|
5.2. Эсэ на радыё, на тэлебачанні, у Інтэрнэце………………………….......................
|
|
5.3. Дакументальная драма. ……………………………………………………………..
|
|
Лекцыя VІ. Нарыс……………………………………………………….......................
|
|
6.1. Этапы эвалюцыі жанру нарыса…………………………………………………….
|
|
6.2. Радыёнарыс. …………………………………………………………………………
|
|
6.3. Тэленарыс. ………………………………..................................................................
|
|
6.4. Складнікі і сродкі выразнасці ў тэленарысе ………………………………………
|
|
6.5. Вэбнарыс……………………………………………………………………………..
|
|
Лекцыя VІІ. Сатырычныя жанры і формы электроннай публіцыстыкі.............
|
|
7.1. Памфлет. З гісторыі жанру. Паняцце памфлета. Радыё-, тэле-,
вэбпамфлет: параўнальная характарыстыка……………………………………….
|
|
7.2. Фельетон. З гісторыі жанру…………………………………………........................
|
|
7.3. Фельетон на радыё, на тэлебачанні, у Інтэрнэце: параўнальны
аналіз і характарыстыка……………………………………………………………..
|
|
Лекцыя VІІІ. Публіцыстычныя тыпы інтэрв’ю…………………….......................
|
|
8.1. Факталагічнае (інфармацыйнае), аналітычнае, публіцыстычнае
інтэрв’ю: параўнанне інфакамунікатыўных задач розных тыпаў
інтэрв’ю………………………………………………………………........................
|
|
8.2. Інтэрв’ю-каментарый: аналітычнасць як падмурак
публіцыстычнасці…………………………………………………….......................
|
|
8.3. Інтэрв’ю-партрэт: дыялагічная нарысавая форма зносін,
аўтапартрэт рэспандэнта “пад кіраўніцтвам” журналіста………………………..
|
|
8.4. Інтэрв’ю-нарыс: дыялагічная форма апавядання паводле тэмы,
праблемы, з’явы і інш……………………………………………………………….
|
|
8.5. Інтэрв’ю-бяседа, -дыялог, -дыскусія, -дыспут: параўнальныя
характарыстыкі жанравых адрозненняў і інфармацыйна-
публіцыстычных нюансаў. Роля журналіста-мадэратара –
жанравага арганізатара працэсу інтэрв’ю…………………………………………
|
|
Лекцыя ІХ. Публіцыстыныя тыпы рэпартажаў…………………….......................
|
|
9.1. Канстатацыя, аналіз, публіцыстыка ў рэпартажы: параўнальная
характарыстыка жанравых і журналісцкіх задач у розных тыпах
рэпартажу…………………………………………………………………………….
|
|
9.2. Праблемны рэпартаж: паняцце, драматургія, сродкі ўвасаблення
на радыё, тэлебачанні, у Інтэрнэце…………………………………........................
|
|
9.3. Вандроўны (падарожны) рэпартаж: дакументальная
сюрпрызнасць, сюжэт і эсэістычнасць, роля і жанравыя задачы
журналіста. Разнавіднасці вандроўнага рэпартажу (турысцкі, спецыяльны).......
|
|
9.4. Нарыс-рэпартаж: жанравыя адрозненні ад нарыса; параўнальная
характарыстыка нарыса-рэпартажу на радыё, тэлебачанні, у
Інтэрнэце; роля і задачы журналіста………………………………… …………...
|
|
9.5. Святочны рэпартаж. З гісторыі жанру. Характарыстыка
публіцыстычных задач, сродкаў, мэтаў……………………………………………
|
|
Лекцыя Х. Ток-шоў…………………………………………………………………….
|
|
10.1. Гістарычная рэтраспектыва жанру ……………………………………………….
|
|
10.2. Тэорыя жанру ток-шоў…………………………………………………………….
|
|
10.3. Тыпы ток-шоў: праблемнае, сацыяльна-публіцыстычнае,
забаўляльна-публіцыстычнае……………………………………………………...
|
|
Заключэнне……………………………………………………………………………
|
|
Літаратура………………………………………………………………………………..
|
|