Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Динамічні змінні. Вказівники

Динамічні структури даних будуються з динамічних змінних. Динамічні дані згідно з картою розподілу оперативної пам’яті ОС можуть розміщуватися у так званій Heap -області (Heap – “купа”). Фізично купа розміщується у старших адресах відразу за областю пам'яті, яку займає тіло програми. Адреса початку купи зберігається в стандартній змінній heaporg, кінець-у змінній heapend, поточна сторінка незайнятої динамічної пам'яті — heapptr.

На відміну від статичних динамічні змінні не мають імені, вони не описуються у розділі Var, для них не виділяється пам’яті під час компіляції, тип може бути будь-яким, крім файлового. Динамічні змінні створюються та знищуються під час виконання програми. Для роботи з динамічними змінними використовуються змінні базового типу Pointer, які мають назву вказівників.

 

Вказівникові типи займають проміжне становище між скалярними і складними типами: з одного боку, значення зсилочних типів є атомарними (неподільними), з другого – ці типи визначаються через інші (в тому числі складені) типи.

Змістовно будь-який зсилочний тип визначає множину значень, які є вказівниками на значення деякого визначеного типу.

 

 

Вказівник – це посилання не певну область пам’яті, починаючи з якої записується значення змінної, тому дані подібного типу називають також зсилочним типом даних.

Ознакою того, що змінна є вказівником, є або тип Pointer, або символ ^ перед позначенням типу.

Формат опису зсилочного типу даних:

Type <тип вказівника> = ^ <ідентифікатор типу>

тобто вказівник зв’язаний з деяким типом даних. Такі вказівники називаються типізованими.

<ідентифікатор типу> називають базовим типом вказівника.

Приклади опису:

Type

mas = array [1..10] Of integer;

dmas = ^mas;

Var

p: ^integer;

q: ^char;

workmas: dmas;

r,s,t: pointer;

де:

p – вказівник на динамічний об’єкт цілого типу;

q – вказівник на динамічний об’єкт символьного типу;

workmas – вказівник на динамічний об’єкт, значенням якого є масив з 10 цілих чисел;

r,s,t – вказівники на динамічні змінні будь-якого типу.

В змінній типу вказівник зберігається адреса динамічної змінної у Heap -області.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Динамічні інформаційні структури | Засоби створення та використання динамічних даних
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-12; Просмотров: 1326; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.